Magnolia Park - centrum handlowe - wywiad z Martą Kocik - 0

Magnolia Park: W każdym przekazie jesteśmy sobą

Rozmowa z Martą Kocik, Manager ds. Marketingu i PR w Magnolia Park

Magnolia Park działa na wymagającym i bardzo konkurencyjnym wrocławskim rynku. To jednak stanowi dla obiektu dodatkową motywację do udoskonalania oferty. Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park, uważa ponadto, że atrakcyjne centrum powinno być organizmem tętniącym życiem. Ważny jest też długofalowy pomysł na funkcjonowanie obiektu, kształtujący wyróżniającą go na rynku tożsamość. Poza tym autentyczność i spójność to czynniki odpowiadające za sukces

Magnolia Park funkcjonuje na wrocławskim rynku obiektów handlowych od ponad 10 lat. Jakie działania powodują, że stali klienci wybierają właśnie Państwa centrum handlowe?
Filarem Magnolia Park jest przede wszystkim bogaty i zróżnicowany wybór marek, dostępnych wygodnie pod jednych dachem. Przemyślany, dobrze skomponowany tenant mix, optymalnie dobrany pod kątem potrzeb konsumentów, stanowi oczywiście silny magnes dla klientów. Bardzo ważną rolę odgrywa również doskonała lokalizacja. Magnolia Park znajduje się w geograficznym centrum Wrocławia, wśród gęsto zamieszkanych dzielnic, a przy tym blisko Starego Miasta. Klienci zwracają też uwagę na znakomitą komunikację. Dojazd do Magnolia Park ułatwia jedna z najważniejszych arterii Wrocławia, w tym liczne linie tramwajowe i autobusowe, a także bliskość obwodnic śródmiejskiej oraz autostradowej. To sprawia, że nasze centrum jest łatwo osiągalne dla mieszkańców całego miasta. Dogodną lokalizację Magnolia Park doceniają również klienci przyjeżdżający z regionu. Wartością dodaną jest z pewnością bezpłatny parking na ponad 3 tys. aut. Znaczenie ma również multifunkcyjność obiektu. Przyjeżdża się tu nie tylko na zakupy. W Magnolia Parka można ciekawie i aktywnie spędzić czas wolny, uczestnicząc w atrakcyjnych wydarzeniach, które stały się już naszym znakiem firmowym, albo korzystając ze stref rekreacyjnych – do dyspozycji są m.in. boisko, strefa do streetworkout’u i zewnętrzny plac zabaw. W Magnolia Park działa też SIEMACHA Spot – unikatowe miejsce aktywności dla dzieci i młodzieży, a zarazem jedyna taka placówka na Dolnym Śląsku, którą wspieramy od początku funkcjonowania. Zdecydowanie stawiamy na angażujące wydarzenia oraz inspirujące, pobudzające wyobraźnię eventy tematyczne. Za sukces uważamy to, że z powodzeniem wykreowaliśmy modę na spotkania w Magnolia Park – rodzinne, z przyjaciółmi, ze znajomymi z pracy, nawet w niedziele niehandlowe.

Zarządcą obiektu jest firma Multi Poland. Jakiego typu formy wsparcia i doświadczenie zarządca oferuje partnerom biznesowym?
Codzienna współpraca z partnerami biznesowymi to klucz do sukcesu. W mojej opinii najważniejsza jest siła dobrych relacji, opierających się na naszej otwartości na potrzeby najemców i zrozumieniu biznesowego ekosystemu branży retail. Przekłada się to na efektywne zarządzanie budżetem centrum, przynoszące dla najemców wymierne efekty. By jeszcze lepiej realizować potrzeby najemców, w 2019 roku firma Multi Corportion przeprowadziła we wszystkich zarządzanych centrach handlowych badania, które z jednej strony pozwoliły zdiagnozować realne potrzeby i oczekiwania klientów, a z drugiej jeszcze skuteczniej dopasować do nich prowadzone przez nas działania i kalendarz planowanych wydarzeń. Warto dodać, że nasi najemcy mogą korzystać z porad stylistki, na co dzień doradzającej także klientom Magnolia Park, przy aranżacji lokali i witryn, co sprzyja poprawie wizerunku i zwiększa zainteresowanie klientów. Magnolia Park jest dziś słusznie postrzegane jako centrum ze stabilnymi wynikami, z ustaloną, silną pozycją na rynku, z wypracowanym, sprawdzonym stylem zarządzania oraz strategiczną koncepcją zwiększania potencjału również w przyszłości. Wszystko to z punktu widzenia najemców gwarantuje stabilne, przewidywalne warunki prowadzenia biznesu. Dowodem na to jest choćby mała rotacja najemców.

Jak dzisiaj wygląda kalendarz działań marketingowych Państwa centrum handlowego?
Proponujemy bardzo szeroki wachlarz wydarzeń – od sportowych, przez kulturę, edukację i profilaktykę prozdrowotną, po działania z obszaru CSR. Warto tu podkreślić, że w naszym kalendarzu znajdują się wydarzenia organizowane w Polsce po raz pierwszy właśnie w Magnolia Park.

To znaczy?
Wydarzeniami unikatowymi w skali kraju były w 2019 roku dwie wystawy: obrazów artystki upcycklingowej Jane Perkins oraz mikrorzeźb autorstwa Salavata Fidai, inspirowanych popularnym na całym świecie serialem „Gra o Tron”. Oba wydarzenia przyniosły zainteresowanie, również ze strony mediów.

Magnolia Park - centrum handlowe - wywiad z Martą Kocik - 1

Jakiego typu akcje spotykają się z największym odzewem odwiedzających?
Dużym zainteresowaniem cieszyły się organizowane przez nas wydarzenia sportowe, zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów, na dodatek w bardzo różnych dyscyplinach sportowych, nawet na pozór niszowych. Były to np. Mistrzostwa Polski w squashu, Międzykulturowy Turniej Piłki Nożnej, turniej młodzików w szpadzie i florecie. Ciekawym wydarzeniem dla całych rodzin był np. „Teatr na leżakach”, czyli otwarte widowiska w plenerze, zorganizowane po raz pierwszy we Wrocławiu i cieszące się ogromną popularnością. Zrealizowaliśmy również szereg ciekawych eventów licencyjnych, takich jak: Lego, Bob Budowniczy, Uniwersum Marvela i DC Comics, Strefa Food Chefa z kucharzami Master Chef i wiele innych. Organizowaliśmy także wydarzenia wspierające najemców, np. akcje prozdrowotne we współpracy z Centrum Medycznym Magnolia Park albo wydarzenia sportowe z Centrum Tańca Champion Team. Z kolei Beauty City to doskonały przykład wsparcia najemców z branży kosmetycznej. Do współpracy zaprosiliśmy także lokalne organizacje i podmioty, wymieniając m.in. Bezpieczny Dzień Dziecka z Komendą Miejską Policji albo akcje krwiodawstwa z RCKiK. Ponadto od wielu lat współpracujemy z wybranymi fundacjami: Wrocławskim Hospicjum dla Dzieci i Fundacją Na Ratunek – wspierając ich działania w ciągu całego roku. Jak widać, nasze eventy są tematycznie bardzo zróżnicowane, jednak łączy je przemyślany profil. Jesteśmy nastawieni na mądrą rozrywkę, wydarzenia dla całych rodzin, zachęcanie do aktywności oraz dbałości o zdrowie. Informacje o planowanych przez nas wydarzeniach klienci znajdą bez trudu na naszej stronie internetowej, ale i na naszych oficjalnych profilach na Facebooku czy Instagramie.

A w które z organizowanych wydarzeń najchętniej angażują się najemcy?
Dzięki dobrym relacjom najemcy są zainteresowani szerokim współuczestnictwem w akcjach organizowanych w centrum, przez centrum oraz we współpracy z nami. To bardzo nas cieszy. Najemcy wspierają eventy, m.in. fundując nagrody dla uczestników. Dobrym przykładem mogą być wydarzenia sportowe z 2019 roku: Mistrzostwa Polski w squashu i turniej szermierczy młodzików. Do tego dochodzą akcje z obszaru CSR, w które najemcy również chętnie się angażują. To np. zbiórki krwi z RCKiK. Warto w tym kontekście wspomnieć również o akcjach online, które pozwalają promować ofertę poszczególnych najemców za pośrednictwem Facebooka. Tu jako przykład można podać tegoroczny konkurs adwentowy na naszym profilu – 23 dni z atrakcyjnymi nagrodami od najemców, który przyniósł ogromne zaangażowanie fanów. Ciekawe wydarzenia organizują też sami najemcy. Magnolia Park zapewnia przestrzeń oraz odpowiednią infrastrukturę, jak również promuje tego rodzaju eventy we własnych kanałach. Tu wymienić można np. akcje organizowane przez Centrum Medyczne Magnolia Park, jak np. popularyzacja profilaktyki prozdrowotnej u mężczyzn w ramach konkursu Złoty Wąs (akcja movember’owa), ale też wydarzenia tworzone z myślą o kobietach czy dzieciach.

Od ponad roku wdrażana jest w centrum nowa linia kreatywna bazująca na haśle Magnolia Park inspiruje. Jakie są szczegóły tej kampanii?
Linię kreatywną „Magnolia Park Inspiruje” oparliśmy na tzw. story tellingu. W kampaniach opowiadamy historię kobiety, która jest spontaniczna, lubi zakupy i spotkania z przyjaciółkami, jest uśmiechnięta, pełna energii i otwarta na nowości, a więc taka, jak nasze klientki. W naturalny i niewymuszony sposób uciekamy od standardowego schematu komunikacji galerii handlowych, wyróżniając się w ten sposób na rynku. Wykorzystując kanały on- i offline, tworzymy emocjonalny i sugestywny przekaz, z którym nasi odbiorcy mogą się identyfikować.

Z jakim odbiorem spotkała się ta kampania?
Kampania zyskała bardzo pozytywny odbiór, czemu sprzyja fakt, że przekaz jest bardzo spójny z wizerunkiem Magnolia Park. Płynnie wpisuje się w atmosferę naszego centrum czy charakter naszych wydarzeń i akcji. Warto podkreślić, że poprzez akcję „Magnolia Park Inspiruje” nie budujemy czegoś zupełnie od podstaw, lecz opieramy się na swojej tożsamości. Można powiedzieć, że w tym „inspirującym” przekazie jesteśmy sobą, co na pewno wpływa na poczucie jego autentyczności wśród odbiorców.

Do jakiej grupy odbiorców w głównej mierze adresowane są Państwa działania?
Magnolia Park jest centrum w pełnym znaczeniu tego słowa, więcej niż handlowym. Funkcja handlowa oczywiście wciąż pozostaje fundamentem, jednak stawiamy na dobrze skomponowaną wielofunkcyjność, co przynosi świetne efekty. Wśród naszych klientów znajdują się osoby w każdym wieku i z bardzo różnych grup zawodowych, mieszkańcy Wrocławia i całego Dolnego Śląska oraz osoby przyjeżdżające z sąsiednich regionów. W dużej mierze koncentrujemy się na rodzinach z dziećmi, ale oferta Magnolia Park, w tym wydarzenia czy rożnego rodzaju usługi dodatkowe, są tak różnorodne i rozbudowane, że każda grupa klientów znajdzie wśród nich coś dla siebie. Tym bardziej, że naszą ofertę elastycznie dostosowujemy do potrzeb i oczekiwań rynku. W ostatnim czasie w pobliżu Magnolia Park realizowanych jest wiele inwestycji biurowych, a jedna z największych tuż po sąsiedzku. Z myślą o pracownikach zlokalizowanych tam firm przygotowaliśmy specjalną kartę lunchową, upoważniającą do zniżek w strefie foodcourt. A to tylko jeden z przykładów działań adresowanych do konkretnych grup odbiorców. Jesteśmy przekonani, że elastyczna segmentacja oferty zwiększa potencjał Magnolia Park zarówno w krótszej, jak i dłuższej perspektywie.

Magnolia Park - centrum handlowe - wywiad z Martą Kocik - 2

Jak zmieniają się preferencje klientów Państwa centrum i jak tym zmianom wychodzicie naprzeciw?
Dziś na pierwszym planie znajduje się wzbogacanie customer experience. Dlatego wprowadzamy kolejne udogodnienia do już istniejących, jak np. karta lunchowa, aplikacja goodie zapewniająca atrakcyjne zniżki, usługa personal shopping czy interior design. Podkreślę, że są to opcje całkowicie bezpłatne. Zostały bardzo dobrze przyjęte, co pokazuje, że zdecydowanie podnoszą jakość customer experience. Dodając elementy tego rodzaju do palety możliwości, którą widzi przed sobą klient, zyskujemy nie tylko coraz szerszy zakres usług, lecz przede wszystkim usługi coraz bardziej spersonalizowane. Jest to więc nie tyle ilościowa, co raczej jakościowa zmiana. I przyszłościowa: wszystko wskazuje na to, że preferencje klientów będą zmieniały się właśnie w stronę personalizacji customer experience. Rozwijamy również ofertę spędzania wolnego czasu dla rodzin z dziećmi. W 2019 roku odnowiliśmy i unowocześniliśmy plac zabaw na zewnątrz, który jest teraz jeszcze atrakcyjniejszy i dostosowany do potrzeb dzieci w różnym wieku. Spośród dodatkowych udogodnień można wymienić np. wprowadzenie tzw. opasek-niezgubek oraz możliwość wypożyczenia w centrum wózka spacerówki dla młodszych dzieci. W 2020 roku planujemy uruchomienie nowoczesnego placu zabaw dla najmłodszych wewnątrz obiektu. Znaczenie ma także fakt, że Magnolia Park jest już mocno zakorzeniona we Wrocławiu i zależy nam na tym, by wpisywała się w życie miasta. Współpracujemy z lokalnymi podmiotami, organizacjami, instytucjami. Wspieramy też rozwiązania promowane przez miasto, zachęcając do korzystania z komunikacji miejskiej, udostępniając stojaki dla rowerów, mini serwis rowerowy albo stację do ładowania pojazdów elektrycznych itp. Dodam, że działamy na wymagającym i bardzo konkurencyjnym rynku, co stanowi dla nas dodatkową motywację do udoskonalania oferty.

Co w Pani ocenie stanowi największe wyzwanie dla współczesnych marketerów?
Jesteśmy w momencie przełomowym. Handel online konkuruje z offline, co stawia tradycyjne sklepy w nowej sytuacji. Z drugiej strony powinnam właściwie użyć czasu przeszłego, ponieważ dzisiaj online i offline coraz częściej się przenikają i przeplatają. To oznacza rzecz jasna, że przed marketerami stoi szereg wyzwań zupełnie nowego typu, ale też jest to moment ekscytujący, ponieważ pojawiają się możliwości do niedawna całkowicie nieosiągalne. Sądzę, że optymalne zgranie ścieżki tradycyjnej z technologiami online to dziś najciekawsze i najważniejsze wyzwanie. Rośnie również świadomość klientów. Wyraża się to m.in. w tym, że nawet jeśli kupujemy mniej, to szukamy jakościowych produktów, coraz częściej ekologicznych czy regionalnych. Ta tendencja wpływa oczywiście na to, jak kształtuje się customer experience. W tym kontekście spójrzmy jeszcze w szerszym planie na trendy i tendencje we współczesnym handlu. Jeden z najważniejszych dziś polega na tym, że wybieramy marki, z którymi się utożsamiamy, które są nam bliskie, kojarzą się z określoną atmosferą i wrażeniami. W tym sensie centrum handlowe staje się już nie tylko miejscem ekspozycji, lecz wręcz ambasadorem wielu marek. Galeria powinna ułatwiać klientom identyfikację z markami, czyli, inaczej mówiąc, być elementem podróży i poznawania marki. Sądzę, że marketerzy powinni dziś myśleć bardziej kompleksowo. Jeśli chodzi o wyzwania, to trzeba jeszcze wspomnieć o zmianach przepisów w dziedzinie handlu. To proza życia, choć oczywiście sprawa istotna, ponieważ prawo tworzy ramy i warunki brzegowe dla naszej działalności.

Jaki wpływ na dzisiejszy kształt aktywności marketingowych Magnolii Park ma zakaz niedzielnego handlu?
Niedziele niehandlowe sprawiły, że konsumenci zmienili swoje przyzwyczajenia. Ruch przeniósł się na inne dni. Co ciekawe, większą liczbę odwiedzin obserwujemy nie tylko w soboty, lecz również w pozostałe dni tygodnia. Widać też, że klienci przyzwyczaili się już do niedziel niehandlowych. Wiedzą, gdzie znaleźć informacje na ten temat i odpowiednio dostosować swoje plany związane z wizytą w Magnolia Park. Z pewnością pomocna jest tu nasza polityka otwartej komunikacji w odniesieniu do niedziel wolnych od handlu, którą prowadzimy we wszystkich kanałach. Niedziele niehandlowe spowodowały, że w 2019 roku zmodyfikowaliśmy naszą strategię. Wcześniej organizowaliśmy wydarzenia trwające przez cały weekend, teraz koncentrujemy się na sobocie, przy czym niektóre eventy zaczynają się już nawet w czwartek. Ciekawy i bogaty kalendarz wydarzeń, także tych unikatowych – jak np. wystawa „Wejdź do świata Gry o Tron”, jest naszym mocnym atutem. Realizujemy też dużo działań bazujących i budujących lojalność, jak karty podarunkowe, karty lunchowe czy goodie. Od kilku lat nasi klienci mogą korzystać z zakupów ze stylistką i ta usługa cieszy się dużym powodzeniem. W 2019 roku wprowadziliśmy nowość – zakupy z dekoratorką wnętrz. Konkurencyjność budujemy w oparciu o atrakcyjny i urozmaicony kalendarz wydarzeń, realizujących różne potrzeby klientów, a także szeroki wachlarz usług dodatkowych, spośród których część wprowadzamy we Wrocławiu pioniersko. Magnolia Park jest dziś jednym z najchętniej odwiedzanych obiektów handlowych w mieście i regionie. Ma status miejsca, w którym nasi klienci lubią spędzać czas.

Jakie elementy były kluczowe dla funkcjonowania obiektu handlowego na przestrzeni minionego roku?
Na pewno istotne znaczenie miało ograniczenie handlu w niedziele, zwłaszcza w powiązaniu z faktem, że działamy na niezwykle konkurencyjnym rynku wrocławskim. Dlatego podjęliśmy szereg działań zmierzających do poszerzenia catchment area nie tylko poza Wrocław, lecz również poza Dolny Śląsk. Naszym celem jest to, aby Magnolia Park funkcjonowała jako ponadregionalne centrum w szerokim promieniu, będąc atrakcyjnym miejscem do zakupów także dla mieszkańców m.in. Opola, Kalisza czy Zielonej Góry. Dobrze skomponowana oferta eventowa ma w tym względzie kluczowe znaczenie. Dobrym przykładem może być wystawa inspirowana „Grą o Tron” – zyskała niezwykłą popularność wśród naszych klientów, zainteresowały się nią również media, np. TVN, TVP, PAP, Reuters i Polskie Radio, ale także kluczowe media regionalne. Wystawa pozwoliła wyjść poza tradycyjnie rozumiany region, poszerzając oddziaływanie Magnolia Park na całą południowo-zachodnią Polskę.

Magnolia Park - centrum handlowe - wywiad z Martą Kocik - 3

A które aspekty będą w najbliższej przyszłości decydowały o atrakcyjności obiektów handlowych?
To rozbudowany zestaw elementów, na który składają się: różnorodna i w przemyślany sposób skomponowana oferta handlowa, dogodna lokalizacja i dojazd, bezpłatny parking, bogaty kalendarz wydarzeń, rozwinięta paleta usług dodatkowych, nowoczesna infrastruktura. Jednak najistotniejsze jest to, by te elementy były odpowiednio dopasowane do oczekiwań klientów. Atrakcyjne centrum powinno być organizmem tętniącym życiem. Dlatego liczy się też długofalowy pomysł na funkcjonowanie takiego centrum, kształtujący wyróżniającą go na rynku tożsamość.

Magnolia Park posiada w swojej ofercie rozpoznawalne marki o międzynarodowym zasięgu. Gdybyście mieli Państwo rozszerzyć ofertę, to jakie sieci / branże chcielibyście dodatkowo mieć w portfelu?
Z satysfakcją i przekonaniem możemy stwierdzić, że grupa najemców Magnolia Park jest bardzo atrakcyjna z punktu widzenia klientów i sprawdzona w kontekście oczekiwań rynku, a współpraca z naszymi partnerami układa się doskonale i opiera na stabilnych podstawach. W tym momencie zestaw najemców jest optymalny i uwzględnia wiele pożądanych marek, m.in. z grupy Inditex, LPP, ale i North Face, Super Dry, Samsung Brand Store czy e-obuwie.pl, wiele uruchomionych na Dolnym Śląsku po raz pierwszy właśnie u nas. Bierzemy oczywiście pod uwagę fakt, że rynek stale się zmienia. Dlatego wciąż pracujemy nad włączeniem do naszego tenant mix nowych najemców. Jedną z przykładowych marek, która niedawno dołączyła do naszego portfolio, jest Pasibus, najemca z branży gastronomicznej. Prowadzimy też rozmowy z nowymi najemcami, w tym m.in. z rozpoznawalnymi, zagranicznymi markami, ale jest jeszcze za wcześnie na to, by ujawniać szczegóły.

Jakiego typu działania Państwa zdaniem wpływają na budowanie lojalności konsumentów?
Zacznę od przykładu. W Black Friday klienci licznie odwiedzali Magnolia Park w poszukiwaniu atrakcyjnych zniżek i rabatów. Od kliku lat jest to święto zakupowe, z którego korzystają nie tylko łowcy rabatów, ale też klienci, którzy chcą dokonać świątecznych zakupów przed tzw. grudniowym boomem. Ten rok przyniósł także bardzo wysoką odwiedzalność. Nie był to oczywiście zbieg okoliczności. Tak wysoka frekwencja wynikała z faktu, że Magnolia Park jako jedyna w regionie zdecydowała, by klientów nagradzać tego dnia dodatkowo kartami na zakupy. Była to jedna z najefektywniejszych akcji sprzedażowych w całym 2019 roku. Inne przykłady udanych akcji pro sale to wieńce adwentowe lub las w słoiku za zakupy. Klienci otrzymywali je za zakupy na określoną kwotę. Były to wartościowe nagrody przygotowane przez wrocławską pracownię florystyczną. Magnolia Park przyzwyczaiła klientów do tego, że za zakupy otrzymują wartościowe rzeczy. Popularność tego typu akcji pokazuje, że przyjęliśmy właściwy kierunek i będziemy nagradzać klientów za zakupy również w tym roku.

Jakie są Państwa plany na rok 2020?
Nadal będziemy poszerzać spektrum najemców, dbając przede wszystkim o to, by nasza oferta przedstawiała mix jak najlepiej wpisujący się w oczekiwania klientów. W dalszym ciągu będziemy również wzmacniać nasz kalendarz wydarzeń. W tym względzie chcemy utrzymać pozycję lidera, tak jak dotychczas, wprowadzając wydarzenia, których nie realizuje obecnie żadne inne centrum w Polsce. Ponadto od ponad roku wdrażamy nową linię kreatywną, bazującą na haśle „Magnolia Park Inspiruje”. Kampania obejmuje wszystkie kanały komunikacyjne i odwołuje się do pozytywnych emocji, opowiadania historii, kreowania wydarzeń przeżywanych wspólnie z innymi. Inspirujemy do aktywnego spędzania czasu z bliskimi, do spotkań, w tym do eksplorowania różnych aktywności. Nasza strategia świetnie się sprawdza, dlatego w 2020 roku będziemy kontynuować tego typu działania eventowe. Sporą część planowanych wydarzeń, często cyklicznych, będą stanowiły te kierowane do najmłodszych wrocławian i mieszkańców Dolnego Śląska, a skupione wokół tematyki bezpieczeństwa. Planujemy poszerzać naszą współpracę z Siemacha SPOT. Uzupełnieniem będą działania przygotowane z myślą o naszych najemcach – pracownikach i ich rodzinach. Trzeba bowiem pamiętać, że Magnolia Park to ogromna społeczność osób na co dzień związana z tym miejscem, a naszym celem jest wzmacnianie tych więzi. Sięgając w nieco odleglejszą przyszłość, jeśli centra handlowe mają pozostać atrakcyjne, muszą stać się miejscami skupiającymi życie i oferującymi różnorodne możliwości spędzania wolnego czasu. Na podstawie aktualnych trendów można przypuszczać, że coraz więcej przestrzeni będziemy wykorzystywali dla rozrywki i wypoczynku.

A co z działaniami online?
Idą one w parze z działaniami w przestrzeni centrum. Na przykład coraz intensywniej będziemy wykorzystywać formaty video w mediach społecznościowych, docierając też do klientów młodszego pokolenia.

Dziękujemy za rozmowę.
Dziękuję.

 


O centrum:

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ponad 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie, m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce salon e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workout’u, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o., a właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży.

O firmie:

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60 centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji. W polskim portfolio Multi znajdują się centra zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej i Katowicach.


Zobacz wywiad również w SMM 2020 ONLINE

Źródło: Magnolia Park

Fotografia: Magnolia Park

Data publikacji: 24 sierpnia 2020