Mariola Gryczan - CH Galaxy

Dla współczesnego klienta bardzo ważna jest wygoda

Rynek centrów handlowych – Shopping Mall Marketing 2020

Obecne potrzeby klientów sprawiają, że centra powinny łączyć funkcję handlową z rozrywkową. Centra przejęły rolę, którą niegdyś pełniły miejskie rynki – mówi Mariola Gryczan, Manager ds. Najemców, Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy w Szczecinie

Podstawowym celem działalności centrów handlowych wciąż pozostaje handel, ale coraz częściej są to także miejsca spotkań towarzyskich i spędzania wolnego czasu – w kinie, kręgielniach, salach zabaw czy po prostu w kawiarniach. To również miejsca do spożywania posiłków – zarówno tych szybkich, jak i tych celebrowanych dłużej, w restauracjach z kelnerską obsługą. Klienci coraz chętniej wybierają także kluby fitness zlokalizowane w galeriach, gdzie mają zapewniony parking, wysoką jakość oferty i możliwość na przykład zrobienia szybkich zakupów po ćwiczeniach lub zjedzenia lekkiego, zdrowego posiłku. Warto zauważyć, że coraz więcej punktów gastronomicznych w galeriach, w których jest klub fitness, wprowadza dania i przekąski fit.

Dla współczesnego klienta bardzo ważna jest wygoda i możliwość szybkiego załatwienia wielu spraw za jednym razem, więc docenia fakt, że posiada dostęp do wielofunkcyjnej przestrzeni, skupionej na stosunkowo niewielkim obszarze, z dużym parkingiem. Może tam spędzać czas niezależnie od warunków atmosferycznych i pory roku. To przestrzeń odpowiadająca na potrzeby każdego z członków jego rodziny, niezależnie od wieku, i zapewniająca różnorodne formy spędzania wolnego czasu. Dlatego klient zdecydowanie chętniej będzie wybierał obiekty o rozbudowanej ofercie handlowej, usługowej i rozrywkowo-gastronomicznej, bo w nich zrealizuje potrzeby własne i swojej rodziny, spędzając w takim centrum nawet kilka godzin. Niezbędnym uzupełnieniem są także dostępne w obiektach wszelkie rozwiązania technologiczne, ułatwiające codzienne życie: interaktywne plany, wifi, ekrany multimedialne, stacje ładowania telefonów, laptopów i samochodów elektrycznych czy własna aplikacja mobilna.

 


Czytaj online Shopping Mall Marketing 2020

Źródło: Centrum Galaxy

Fotografia: Centrum Galaxy

Data publikacji: 1 lipca 2020