Klienci oczekują coraz wyższej jakości w każdym aspekcie

Shopping Mall Marketing 2020

Mimo, że nie mamy 20-letniego doświadczenia, od samego początku Millenium Hall było nastawione na wielofunkcyjność i kompleksową ofertę – mówi Marta Półtorak Prezes Zarządu Centrum Kulturalno-Handlowego Millenium Hall

Już wtedy, kiedy powstawało centrum, można było zaobserwować trend poszukiwania w jednym miejscu nie tylko zakupów, ale możliwości aktywnego spędzania czasu i ta tendencja naszym zdaniem się pogłębia. Przyspieszanie tempa życia, utrudnienia komunikacyjne związane z poruszaniem się po mieście powodują, że klienci poszukują możliwości załatwienia w centrum handlowym wszystkich swoich spraw, począwszy od administracyjnych czy nadania poczty, przez podstawowe (i nie tylko) zakupy, po możliwość skorzystania z rozrywki czy usług gastronomicznych, jak i usług beauty. Na przestrzeni niespełna 10 lat, kiedy działa Millenium Hall, aktywnie modyfikujemy nasz model działania, dostosowując się do tych trendów. Inną obserwowaną tendencją jest rosnąca poprzeczka względem poziomu otrzymywanych ofert. Klienci oczekują coraz wyższej jakości w każdym aspekcie.

Źródło: Millennium Hall

Fotografia: Millennium Hall

Data publikacji: 27 maja 2020