Magnolia Park

Oferta rozrywkowa, rekreacyjna i wypoczynkowa będzie zajmowała coraz więcej przestrzeni

Rynek centrów handlowych – Shopping Mall Marketing 2020

Nowoczesne centrum powinno być miejscem z przyjaznym, przejrzystym układem, ułatwiającym klientom poruszanie się po nim i robienie zakupów. Jednak trzeba wziąć pod uwagę, że coraz większego znaczenia nabiera dziś wielofunkcyjność i odpowiednio do tego zmienia się również wewnętrzna topografia centrów handlowych – mówi Marta Kocik, Manager ds. Marketingu i PR Magnolia Park

Dobrym przykładem może być rozwijająca się oferta dla rodzin z dziećmi. W Magnolia Park mamy plac zabaw na zewnątrz, który po odnowieniu i unowocześnieniu jest jeszcze atrakcyjniejszy, a w 2020 roku planujemy uruchomienie placu zabaw dla najmłodszych również wewnątrz obiektu, co uniezależni nas od pogody. Pojawiają się też dodatkowe usługi, jak możliwość wypożyczenia spacerówki dziecięcej czy otrzymania opaski niezgubki, zwiększającej bezpieczeństwo dziecka w centrum handlowym.

Coraz większego znaczenie nabierają również strefy rekreacyjne. Dlatego udostępniliśmy m.in. boisko multifunkcyjne oraz strefę do street workout’u. Oczywiście bardzo istotna jest także zróżnicowana oferta gastronomiczna w strefie food court, w której powinno znaleźć się miejsce zarówno dla samoobsługowych restauracji umożliwiających szybką konsumpcję, jak i na kameralne lokale z obsługą kelnerską. Dobrze, aby w strefie food court znalazł się także kącik dla dzieci w celu zapewnienia im rozrywki w trakcie posiłku. Mix funkcji, zwłaszcza w połączeniu z ciekawym kalendarzem wydarzeń, tworzy miejsce, w którym chce się spędzać czas wolny, spotykać z rodziną czy znajomymi. Nowoczesne centrum handlowe powinno kreować atrakcyjną ofertę spędzania czasu wolnego, być miejscem tętniącym życiem, a więc stanowić centrum w pełnym znaczeniu tego słowa.

Rozwój segmentu e-commerce oraz zmieniające się oczekiwania klientów tworzą nowe ramy dla funkcjonowania tego typu obiektów. Na podstawie aktualnych trendów można zaryzykować twierdzenie, że oferta związana z rozrywką, rekreacją i wypoczynkiem będzie zajmowała coraz więcej przestrzeni. Dotyczy to zwłaszcza największych centrów, jak Magnolia Park, które mają możliwość bardziej elastycznego kształtowania swojej topografii, a przez to rozbudowy oferty.

 


Czytaj online Shopping Mall Marketing 2020

Źródło: Magnolia Park

Fotografia: Magnolia Park

Data publikacji: 3 lipca 2020