Agata Ryś-Zawistowska, Plac Unii

Plac Unii: Najważniejszy jest dobry i stały kontakt z najemcami

Shopping Mall Marketing 2020

Każde centrum handlowe, tak jak każdy człowiek, jest inne. Nie ma jednego, sprawdzonego przepisu na sukces w realizacji określonych celów. Trzeba uważnie wsłuchiwać się w głos pracowników i klientów, tak żeby podejmować decyzje, które w największym stopniu odpowiedzą na ich oczekiwania – mówi w projekcie Shopping Mall Marketing – Agata Ryś-Zawistowska, Dyrektor kompleksu biurowo-handlowego Plac Unii

Agata Ryś-Zawistowska, Plac Unii: Wyzwania, z którymi mierzą się zarządzający w obiektach handlowych, nie zmieniły się znacząco na przestrzeni lat. W efektywnym kierowaniu taką placówką najważniejszy jest dobry i stały kontakt z najemcami – bieżące wsparcie, szybkie odpowiadanie na ich potrzeby oraz zrozumienie wyzwań, z jakimi się mierzą. Dlatego w osobach, które piastują stanowiska managerskie, najbardziej ceni się otwartość, empatię, wielozadaniowość, doświadczenie i umiejętność adaptacji do szybko zmieniającego się otoczenia. Ważne, żeby najemcy mieli poczucie, że drzwi zarządzających zawsze stoją przed nimi otworem.

Wielozadaniowość oraz praktyka w branży retail pozwalają zaś lepiej odpowiadać na różnorodne potrzeby klientów oraz przewidzieć i w odpowiednim czasie zapobiec potencjalnym sytuacjom kryzysowym. W Placu Unii każdy z managerów może pochwalić się około 20-letnim stażem pracy w branży, co potwierdza ich kompetencje w kierowaniu obiektami handlowymi. Mówiąc o zarządzaniu, nie sposób także pominąć zmian, które w funkcjonowaniu centrów handlowych spowodował postęp technologiczny oraz digitalizacja. Dzięki powszechnemu dostępowi do telefonów i Internetu komunikacja jest znacznie prostsza i szybsza.

 


Zobacz inne komentarze w projekcie SMM 2020

 

Źródło: Plac Unii

Fotografia: Plac Unii

Data publikacji: 4 września 2020