Jarosław Wasiłek - CD Locum

Program lojalnościowy, powinien dać klientowi satysfakcję z wymiernych korzyści materialnych

Obecny na rynku przesyt informacji o produktach, liczne promocje, duża konkurencyjność i różnorodność ofert, sprawiają, że w dzisiejszych czasach o lojalnego klienta należy zadbać w szczególny sposób – podkreśla Jarosław Wasiłek, Dyrektor Działu Komercjalizacji CD Locum.


Lojalność konsumentów jest dzisiaj kluczem do budowania rentownej strategii sprzedaży i utrzymania firmy. Ta najbardziej ceniona, objawia się nie tylko tym, że klienci pozostają wierni danej marce, ale przede wszystkim dobrze o niej mówią i polecają innym. Efektywny program lojalnościowy wraz ze wszystkimi korzyściami jakiego ze sobą niesie, jest jednym ze sposobów osiągnięcia tego sukcesu. Dobrze przygotowany, powinien dać klientowi satysfakcję z wymiernych korzyści materialnych, a także poczucie że jest on ważny dla marki, którą wybiera.

Świetnym przykładem sprawdzonego, dobrze działającego modelu jest program ZAKUPY+ stworzony przez jednego z naszych kluczowych najemców – E. Leclerc Jarosław w Galerii Stara Ujeżdżalnia w Jarosławiu. Hasło programu to „Więcej kupujesz, więcej zyskujesz!”, co przekłada się na realne korzyści, ponieważ za każde wydane 70 zł, klient otrzymuje zwrot 3 zł na imienną kartę lojalnościową. Według danych E. Leclerc Jarosław, wartość transakcji lojalnościowych stanowi blisko 60% całego obrotu, a od momentu wdrożenia programu (2 lata) przystąpiło do niego ponad 28 000 członków, z czego przyrost roczny wynosi blisko 40%.

Nasze doświadczenie jako właściciela obiektów handlowych pokazuje, że dobrze przygotowany i sprawnie działający program lojalnościowy najemcy, pośrednio wpływa także na działalność całego obiektu – przekładając się na zwiększona odwiedzalność i ogólny pozytywny odbiór centrum handlowego.

Źródło: CD Locum

Fotografia: CD Locum

Data publikacji: 21 listopada 2022