Rok 2019 upłynął nam pod znakiem dynamicznego rozwoju marki CHANGE Lingerie w Polsce

Podsumowanie roku w branży RETAIL – Magazyn Galerie Handlowe 01/2020

Mimo zwiększonej liczby niehandlowych niedziel, kontynuowaliśmy trend wzrostu sprzedaży like-for-like na poziomie 20% względem 2018 roku, a ponadto wypracowaliśmy ponad 35% wzrost sprzedaży jako sieć. Ten bardzo dobry rezultat udało się uzyskać m.in. dzięki konsekwentnemu przyrostowi (około 36%) członków w naszym programie lojalnościowym Club CHANGE – podkreśla dla magazynu Galerie Handlowe – Tariq Al-Sakkaf, Członek Zarządu, Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o.​

Obecnie około 80% wszystkich transakcji stanowią transakcje naszych klubowiczów. To zaufanie klientów obliguje nas do utrzymywania wysokich standardów obsługi brafitterskiej w naszych salonach stacjonarnych, która wraz z szeroką rozmiarówką (miski A do M, obwody 60–100 cm) stanowi filar wyróżników naszej marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Z pewnością najważniejszym wydarzeniem ubiegłego roku było Fashion Show, które odbyło się na początku października w Kopenhadze. Różnorodność kobiecych kształtów jest największą inspiracją i ambicją dla CHANGE Lingerie, dlatego zorganizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie, bez precedensu w branży. Motywem przewodnim eventu było idealne dopasowanie dla każdej kobiety, które odzwierciedlił wzruszający i spektakularny finał. Siedzące wśród publiczności kobiety wstawały jedna po drugiej, zdejmowały bluzki i wychodziły na wybieg. W sumie 88 kobiet, prezentujących 88 różnych rozmiarów oraz fasonów biustonoszy z asortymentu CHANGE Lingerie. Autentyczne kobiety. Prawdziwe wielbicielki i klientki marki. Tego dnia modelki i ambasadorki filozofii CHANGE, które w rytmie piosenki Arethy Franklin – Respect radośnie tańczyły na scenie. Pokaz obfitował w imponujące występy tancerzy, akrobatów i piosenkarzy (Alexander Oscar i Nabiha), dzięki którym stał się fuzją teatru i Tygodnia Mody. Zaprezentowaliśmy bieliznę i kostiumy kąpielowe z kolekcji jesień/zima oraz wiosna/lato 2020. Na show przyjechało ponad 200 gości z całego świata, którzy byli pod ogromnym wrażeniem pokazu.

W 2020 roku planujemy dalszą rozbudowę sieci o kolejne lokalizacje (około 5 rocznie)

Systematycznie realizujemy strategię ekspansji skandynawskiej marki na rodzimym rynku. W ubiegłym roku otworzyliśmy kolejne 3 salony CHANGE Lingerie w Polsce: 23 maja w Galerii Młociny (piąty salon w stolicy), 30 maja w Galerii Łódzkiej (trzeci salon w Łodzi) oraz 7 listopada w Designer Outlet Sosnowiec (3 salon outletowy w kraju). W 2020 roku planujemy dalszą rozbudowę sieci o kolejne lokalizacje (około 5 rocznie), w szczególności w dużych i średnich miastach, w centach handlowych o ugruntowanej pozycji. W kręgu naszych zainteresowań są także najlepsze centra outletowe. Obecnie priorytetem na mapie są Trójmiasto, Kraków, Poznań oraz Wrocław.

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe - luty 2020

Fotografia: Change Lingerie

Data publikacji: 5 marca 2020