Mixed-use to odpowiedź na zmianę nawyków konsumenckich

Podsumowanie roku w branży RETAIL – Magazyn Galerie Handlowe 01/2020

Ograniczenia handlu w niedziele oraz chęć utrzymania wzrostu obrotów względem lat poprzednich spowodowało uruchomienie mocnych działań promocyjnych, poszukiwania nowych grup klientów i nowych rynków – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe – Tomasz Gołębiewski, Prezes Zarządu Nesperta

Zmiana nawyków konsumenckich na spędzanie wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół popchnęła retail w kierunku dostosowania oferty pod te potrzeby. Tym samym tworzenie mixed-use – większej ilości miejsc usługowych, które pozwolą jednocześnie sprzedawać, jest odpowiedzią na zwiększanie obrotów i wykorzystywanie wolnego czasu na wydawanie pieniędzy. To, co udało nam się osiągnąć w 2019 roku, to zapewnienie jednolitości – wizerunku, jakości obsługi, pracy nad efektywnością biznesową. Uspójnienie wyglądu wyspy, wiedzy produktowej, jak i tworzenia grupy rozkochanych w marce nie tylko klientek, ale również – doradców klienta. Praca nad efektywnością pozwoliła na poprawienie korzyści biznesowych naszych franczyzobiorców, którzy chcą być z marką.

W roku 2020 stawiamy na rozkochanie nowych użytkowniczek w naszych produktach – już rozpoczęliśmy telewizyjną kampanią reklamową „W domowym salonie”. Skupiamy się na szeroko zasięgowych działaniach 360 spójnych z platformą komunikacji marki. Dodatkowo przez wprowadzanie nowych produktów – m.in. umocnienie pozycji nowości w naszej ofercie, czyli lakierów klasycznych. W 2020 roku nie zabraknie również innowacyjnych produktów, które poszerzą nasze portfolio. Stawiamy też na ciągłe ulepszanie obsługi klienta, doświadczeń zakupowych oraz usług – będziemy rozwijać się w tych aspektach.

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe

Fotografia: Nesperta

Data publikacji: 5 kwietnia 2020