Witold Bacia - RedComm

Rośnie zainteresowanie i świadomość klientów dotycząca kwestii środowiskowych

Podsumowanie roku w branży RETAIL – Magazyn Galerie Handlowe 01/2020

Z perspektywy agencji, która na co dzień pracuje dla 25 obiektów, mogę przekornie powiedzieć, że 2019 był rokiem „małej stabilizacji” – mówi dla Magazynu Galerie Handlowe – Witold Bacia, Szef Działu Strategii i Dyrektor Zarządzający Agencją Reklamową RedComm

Po burzliwym roku 2018 (ograniczenie handlu, RODO itd.) nastąpił czas spokojnej adaptacji do nowych warunków. Znalazło to odzwierciedlenie w strategiach działań marketingowych – marketerzy ochłonęli i bez zbędnej nerwowości zaczęli dostosowywać się do aktualnego stanu rzeczy. „Tsunami” mniej lub bardziej trafnych zmian legislacyjnych nie zmiotło wszystkiego z powierzchni ziemi i jak to bywa po każdej burzy – nadszedł czas względnego spokoju. Pozwoliło to poświęcić więcej uwagi na dopracowanie planów strategicznych czy egzekucji kreatywnych. To również rok, w którym do zbiorowej świadomości (nie tylko w retailu) dotarły niepokojące fakty dotyczące niebezpieczeństw, jakie niesie ze sobą nieodpowiedzialne traktowanie środowiska naturalnego. Co za tym idzie – coraz większą rolę w komunikacji i funkcjonowaniu obiektów handlowych zaczynają odgrywać zagadnienia związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). Rośnie zainteresowanie i świadomość klientów dotycząca kwestii środowiskowych i myślę, że będzie to jeden z kluczowych trendów w 2020 w roku.

Jet Line z radością zalicza ten rok do udanych. Każdy nowy klient to cenne doświadczenie, dlatego tym bardziej cieszymy się, że do portfolio retailowych realizacji możemy dopisać kolejne udane projekty. Klienci korzystający z agencyjnego wsparcia doceniają jakość naszej pracy – przedłużyliśmy wszystkie długofalowe kontrakty i zyskaliśmy dwóch nowych branżowych klientów. Spoglądając poza retail, z dumą odnotowujemy fakt, że kampania zachęcająca do organizacji akcji pozyskiwania dawców szpiku, którą zrealizowaliśmy dla Fundacji DKMS, zaowocowała największą w historii fundacji liczbą takich akcji w roku.

Poszerzamy kompetencje zespołu, inwestując w team zajmujący się optymalizacją kampanii reklamowych w sieciach online.

Widząc, jak w budowaniu relacji z klientami centrów handlowych rośnie na znaczeniu bezpośrednie, emocjonalne doświadczenie odbiorców, intensywnie pracujemy nad rozwijaniem nowych, autorskich formatów eventowych i dedykowanych akcji pro-sprzedażowych (loterie, konkursy, promocje). Chociaż trzon naszej oferty stanowią rozwiązania dedykowane, to planujemy przygotowanie katalogu różnorodnych propozycji (rozrywkowych i sprzedażowych), które można będzie skalować w zależności od potrzeb klienta. Poszerzamy również kompetencje zespołu, inwestując w team zajmujący się optymalizacją kampanii reklamowych w sieciach online (Google, Facebook). Skupiamy się na tym, aby w ramach kompleksowej obsługi obiektów handlowych dostarczać najbardziej efektywnych rozwiązań na wszystkich płaszczyznach.

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe

Fotografia: RedComm

Data publikacji: 30 marca 2020