Czynniki i działania decydujące o atrakcyjności współczesnych obiektów handlowych – to przewodni temat nadchodzącego wydania Magazynu GALERIE HANDLOWE
TEMATYKA WYDANIA
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online zaprasza do udziału merytorycznego i reklamowego w nadchodzącym wydaniu pisma, poświęconego tematyce komercjalizacji powierzchni handlowych i usługowych. Na łamach nadchodzącej emisji branżowi eksperci postarają się odpowiedzieć m.in. jakie warunki powinno spełniać współczesne centrum handlowe, aby pozostać atrakcyjne dla najemców oraz z jakimi wyzwaniami najczęściej spotykają się menadżerowie odpowiedzialni za wynajem powierzchni handlowych i rozwój sieci sklepów. Ponadto – czy największy wciąż znaczy najlepszy? Jak eksperci oceniają przyszłość poszczególnych formatów handlowych w kontekście aktualnej sytuacji rynkowej i zmiany preferencji konsumenckich?
Zapraszamy do wypowiedzi na łamach nadchodzącej edycji Magazynu:
Dyrektorów Centrów Handlowych
Dyrektorów ds. komercjalizacji powierzchni handlowych
Dyrektorów rozwoju i ekspansji sieci sklepów detalicznych
Przedstawicieli firm zarządzających
Właścicieli obiektów handlowych
Ekspertów branżowych i środowisk niezależnych
Przedstawicieli firm świadczących usługi dla branży
Eksperci biorący udział w nadchodzącej edycji Magazynu będą udzielali odpowiedzi w kontekście poniższych zagadnień redakcyjnych:
Jakie otwarcia sklepów miały lub będą miały miejsce w polskich centrach handlowych?
Jakie warunki powinno spełniać współczesne centrum handlowe, aby pozostać atrakcyjne dla najemców?
Na które aspekty najemcy zwracają obecnie największą uwagę przed podpisaniem umowy najmu?
Czy największy wciąż znaczy najlepszy? Jak eksperci oceniają przyszłość poszczególnych formatów handlowych w kontekście aktualnej sytuacji rynkowej i zmiany preferencji konsumenckich?
Partnerstwo w biznesie. Jakie są obecne relacje biznesowe na linii wynajmujący-najemca? Jakie wnioski zostały wyciągnięte pod kątem przyszłej potencjalnej współpracy biznesowej?
Które brandy otwierają nowe sklepy i jakie są ich kryteria rozwoju pod kątem działalności rozwojowej?
PROPONOWANA FORMA UCZESTNICTWA
Jeśli w Twoim centrum handlowym otwierają się nowe marki lub prowadzisz działania związane z budowaniem wizerunku obiektu handlowego dla najemców – nie może zabraknąć tu Twojej wypowiedzi! Ekspertom biorącym udział w projekcie proponujemy:
Forma promocji: KOMENTARZ ekspercki + całostronicowa reklama graficzna!
Wielkość ekspozycji: 2 strony
Zdjęcie autora + imię i nazwisko, stanowisko i nazwa firmy
Zaszyty link do strony www: TAK
Zapytaj o koszt uczestnictwa: redakcja@magazyngalerie.pl
EMISJA WYDANIA – do 07 LIPIEC 2021
PROMOCJA CENOWA WAŻNA JEST DO DNIA 25-06-2021. NIE ZWLEKAJ! DOŁĄCZ DO PROJEKTU JUŻ TERAZ!
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I BĄDŹ OBECNY W NADCHODZĄCYM WYDANIU!