Rola gastronomii w handlu tradycyjnym nie traci na znaczeniu, a jedzenie podczas rodzinnych zakupów jest wciąż nieodłącznym elementem wizyt w centrach i galeriach handlowych. Czy strefa food court w centrum handlowym może stać się elementem przewagi konkurencyjnej, zwiększyć liczbę odwiedzających, zbudować lojalność klientów, wyróżnić obiekt na tle konkurencji i przyczynić się do ogólnego sukcesu centrum handlowego?
Naszym priorytetem jest obsługa techniczna i usługi zintegrowane
Firma Atalian Polska, będąca częścią obecnej aż w 19 krajach Grupy Atalian, oferuje partnerom biznesowym całe spektrum rozwiązań z zakresu Facility Management, dostosowanych do potrzeb klienta, w tym trzy główne linie biznesowe tj. usługi techniczne, czystościowe oraz catering. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Rafał Baranowski, Prezes Zarządu Atalian w Polsce – jesteśmy obecni w całym kraju, a naszą największą wartością jest ponad 1300 pracowników. Ponadto czynimy mocne inwestycje w rozwój personelu oraz digitalizację procesów determinujących szybkość i efektywność naszego działania. czytaj więcej
FOOD COURT jako kluczowy czynnik konkurencyjności i atrakcyjności centrów handlowych
Gdy konkurencja w branży handlowej jest coraz bardziej zacięta, poszukiwanie nowych sposobów przyciągnięcia klientów staje się niezwykle istotne. Jednym z kluczowych czynników, który może przyczynić się do sukcesu centrów handlowych, jest ich food court. Zapytaliśmy przedstawicieli branży m.in. o to, jakie znaczenie ma strefa food court w obiekcie handlowym dla ogólnej atmosfery i doświadczenia wizyt klientów oraz jakie kroki i innowacje technologiczne są podejmowane przez firmy zarządzające, aby zapewnić różnorodność gastronomiczną i zaspokoić preferencje kulinarne odwiedzających? czytaj więcej
Zapewniamy doznania zakupowe na najwyższym poziomie
Otwarcie 150. perfumerii Douglas w Galerii Starówka Leszno to kamień milowy, który stanowi doskonałą okazję do przybliżenia planów rozwojowych marki. W rozmowie z Magdaleną Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska pytamy o strategię i skalę ekspansji, opartą na dogłębnej analizie rynku. Zastanawiamy się także nad wyzwaniami, jakie stawia przed firmą sektor retail, w tym nad nasyceniem centrów handlowych oraz zasadnością kontynuacji ekspansji stacjonarnej. Dowiemy się również, jak Douglas integruje kanały sprzedaży, stawia na omnichannelowość oraz jakie innowacyjne technologie i systemy wdraża, aby stworzyć unikalne doświadczenia dla klientów. czytaj więcej
Naszą główną motywacją jest troska o środowisko naturalne
Eleport jest firmą z estońskimi korzeniami, która została założona w 2016 roku. Przedsiębiorstwo oferuje wizjonerskie rozwiązania w zakresie stacji ładowania EV, planując poszerzyć do końca roku rozbudowę sieci punktów ładowania do 700 w Polsce i tym samym 1350 punktów na wszystkich obsługiwanych rynkach. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Michał Małecki, Chief Revenue Officer w firmie Eleport – proponujemy budowę szybkich stacji ładowania (różnych mocy) i zajmujemy się całym procesem od początku, a nasze stacje ładowania są objęte polisą ubezpieczeniową, co dziś na rynku jest wyjątkiem. czytaj więcej
Stale inwestujemy w rozwój technologii
Reveal Systems dostarcza kluczowych dla biznesu informacji na temat odwiedzających klientów, oferując różnego rodzaju systemy zliczania osób oraz rozwiązania dla inteligentnego parkingu. Jak podkreśla Romana Pindel, Business Development Manager w firmie Reveal Systems – zapewnienie łatwego dostępu do miejsc parkingowych jest dziś jedną z podstawowych usług obiektów handlowych. Dlatego Reveal Systems wprowadza najnowsze innowacje w dziedzinie inteligentnego parkingu, które znacząco ułatwiają korzystanie z parkingów. czytaj więcej
Moc zapachów w biznesie
W świecie biznesu, gdzie konkurencja jest zacięta, a każdy detal ma znaczenie, zapachy stają się niezwykle ważnym elementem kreowania atmosfery. Moc zapachów jest niezwykła: potrafią wywołać emocje, zatrzymać czas oraz uczynić wizytę klienta niezapomnianą. czytaj więcej
Jak nawet mniejsze sieci detaliczne mogą zwiększyć efektywność dzięki RFID?
Wdrożenie technologii RFID przynosi liczne korzyści typowym sieciom detalicznym, od poprawy kontroli nad stanami magazynowymi po zwiększenie szybkości obsługi klienta. Do niedawna na wdrożenie tego typu projektów mogły sobie pozwolić tylko największe marki i sieci detaliczne. Dziś dostęp do tagów, infrastruktury RFID jest już w zasięgu cenowym mniejszych biznesów i mniejszych sieci detalicznych. czytaj więcej
Transzowy model zakupu energii = dywersyfikacja ryzyka
Rynek energii elektrycznej już od dłuższego czasu jest rynkiem zmieniającym się niezwykle dynamicznie. Lata 2020-23 to fala wzrostów. Obecny okres cechuje z kolei duża zmienność cen (notowania TGE dla kontraktów terminowych z dnia na dzień wahają się – osiągając momentami nawet 50 zł różnicy). Są to czynniki w związku, z którymi trudno przewidzieć czy cena w najbliższym czasie spadnie, czy wzrośnie oraz trafić z dobrym momentem zakupowym. czytaj więcej
Trilux zdradza 5 sposobów na to, jak światłem zwiększyć sprzedaż
Rozwiązania oświetleniowe w sklepach mają ogromny wpływ na sposób odbioru towarów przez konsumentów i na podejmowane decyzje zakupowe. Modernizacja oświetlenia to zatem sposób nie tylko na oszczędności na zużywanym prądzie, ale również na zwiększenie obrotów. czytaj więcej
Koncept FAVO DELI & APERO. Rwolucja w gastronomii
W marcu na krakowskim rynku pojawił się nowy gastronomiczno-retailowy koncept Favo, łączący delikatesy z przestrzenią apero, będący jedną z pierwszych tego typu inicjatyw w Polsce. Ten unikatowy projekt jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na nowoczesne, multifunkcjonalne przestrzenie, które oferują więcej niż standardowe zakupy. Czy nowy koncept zrewolucjonizuje rynek polski i wprowadzi na nasze podwórko światowe trendy gastronomiczne? czytaj więcej