Magazyn Galerie Handlowe – grudzień-luty 2023/2024

Zamykające ten rok wydanie Magazynu Galerie Handlowe Online przed Państwem. W tym numerze chcielibyśmy zwrócić uwagę na dynamiczny rozwój segmentu ładowarek elektrycznych oraz ogólnie sektor e-mobility w Polsce, a także zastanowić się nad ich wpływem na rynek nieruchomości handlowych. W numerze ponadto, jak zawsze ciekawe wywiady.


Budimex Mobility: Chcemy stale powiększać nasz portfel inwestycji

Stawiając na innowacje i zrównoważony rozwój, centra i galerie handlowe stanowią doskonałe miejsce do lokowania stacji ładowania pojazdów elektrycznych, na które istnieje coraz większe zapotrzebowanie. Taka inwestycja może przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku centrum handlowego jako miejsca zrównoważonego i przyjaznego dla środowiska. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Ksawery Lesiecki, Kierownik ds. Rozwoju Rynku Budimex Mobility – dzisiaj mamy w Polsce nieco ponad 3 tys. stacji ładowania, z czego około 1/3 to stacje DC o różnej mocy i jest to wciąż mała liczba, biorąc pod uwagę potrzeby kierowców. czytaj więcej


Ładowarki elektryczne w centrach handlowych. Wyzwania i możliwości związane z implementacja AFIR 2024

Dynamiczny rozwój elektromobilności niesie ze sobą szereg wyzwań dla sektora nieruchomości handlowych, szczególnie w kontekście przyszłego wprowadzenia rozporządzenia dotyczącego rozwoju infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych na rok 2024, ustanowionego przez AFIR (Alternative Fuel Infrastructure Regulation). Podstawowy cel rozporządzenia AFIR to wprowadzenie przepisów, gwarantujących szybki rozwój infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych i wodorowych na terenie UE. Sektor nieruchomości handlowych w Polsce będzie musiał dostosować się do przyspieszonego rozwoju elektromobilności. Ekspertów środowisk branżowych pytamy między innymi o to, jak oceniają rozporządzenie AFIR i czas jego wdrożenia przypadający już na kwiecień 2024 oraz akie wyzwania stoją przed sektorem handlu i nieruchomości handlowych w kontekście rozwoju elektromobilności w Polsce? czytaj więcej


Elomoto: Dążymy do tworzenia spersonalizowanych rozwiązań

Rozwój sektora e-mobility w Polsce to szansa dla właścicieli nieruchomości handlowych na zwiększenie swojej zrównoważonej reputacji. Centra handlowe, oferując łatwy dostęp do stacji ładowania, mogą także przyciągać wiekszą ilość klientów zainteresowanych ekologicznym podejściem do mobilności. Jak podkreśla Agnieszka Maciejko, Dyrektor ds. Operacyjnych w Elomoto, firmy zajmującej się montażem oraz obsługą stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz rozwojem sieci ogólnodostępnych ładowarek – aktualna sytuacja na rynku elektromobilności ma znaczący wpływ na obiekty takie jak centra handlowe. czytaj więcej


Hörmann Polska: Nie dopisujemy narracji do niskiej wartości, ale bronimy z przekonaniem jakości

Hörmann jest uznanym w branży budowlanej producentem wysokiej jakości bram, drzwi, ościeżnic i napędów, który z powodzeniem buduje międzynarodowy wizerunek już od blisko 90 lat. Jak podkreśla w rozmowie Jacek Czeremużyński, Dyrektor sprzedaży produktów dla przemysłu – oferujemy klientom „święty spokój”. Wybór naszego produktu to wykreślenie z listy zadań konieczności zajmowania się naprawami lub renowacjami. czytaj więcej


Asekol: Zużyty sprzęt. Nowe życie

ASEKOL to organizacja odzysku zużytego sprzętu i opakowań, która działa w Polsce od 2015 roku, koncentrując się na aspekcie edukacyjnym różnych grup odbiorców w zakresie gospodarowania odpadami, a także ułatwianiu społeczeństwu pozbywania się zużytego sprzętu. Jak zauważa Małgorzata Krueger, Kierownik Projektów w ASEKOL – są grupy społeczne, które wciąż nie wiedzą, lub wiedzą w niedostatecznym stopniu, jak istotną rolę odgrywa każdy z nas, podejmując codzienne decyzje związane z pozbywaniem się odpadów. czytaj więcej


Wisag Polska: Korzystamy z najlepszych technologii i nieustannie poszukujemy nowych sposobów optymalizacji

WISAG Polska Sp. z o.o. należy do grupy WISAG, jednego z czołowych koncernów w Niemczech, obsługujących nieruchomości komercyjne i mieszkaniowe, który w naszym kraju stopniowo poszerza portfel obsługiwanych nieruchomości o obiekty handlowe. Jak podkreśla Ewa Mirgos, Dyrektor ds. Klientów Kluczowych w Wisag Polska – szybko reagujemy na awarie techniczne, zarówno poprzez udostępnianie zespołów serwisowych na miejscu, jak i zdalne wsparcie techniczne, w celu minimalizacji czasu przestojów. Współpracując z klientami, pełnimy rolę doradcy i jesteśmy w stanie dostarczać dodatkowe usługi, w zależności od indywidualnych potrzeb. czytaj więcej


Graffico: Doświadczenie jest czymś więcej niż liczbą

Firma Graffico od przeszło ćwierćwiecza realizuje atrakcyjne wizualnie pylony i różnego rodzaju konstrukcje reklamowe dla rozpoznawalnych brandów z różnych segmentów rynku. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Jarosław Włodarczyk, Dyrektor Zarządzający Graffico – pomimo upływu czasu i wąskiej specjalizacji, nasze realizacje nieprzerwanie łączy miłość do designu, sztuki, estetyki, technologii, jakości, tworzenia, łączenia i wyprzedzania trendów. czytaj więcej


INOPLEX: Minimalizm, ergonomia oraz solidność wykonania są dla nas priorytetem

ARTIMOD S.A. jest właścicielem marki INOPLEX, która działając od 2008 roku na polskim rynku, wykonała wiele ambitnych projektów małej architektury, współpracując ze znanymi markami w Polsce i za granicą. Jak podkreśla Marek Głowacki, Dyrektor Zarządzający firmy INOPLEX – dostarczane przez nas produkty małej architektury powinny dobrze komponować się z otoczeniem. Tworzą one klimat miejsca, wspólnie z innymi elementami zagospodarowania przestrzeni. czytaj więcej


Sesje zdjęciowe dla biznesu – zobacz zdjęcia!

Źródło: Redakcja

Fotografia: Redakcja

Data publikacji: 12 grudnia 2023