Magazyn Galerie Handlowe – marzec-maj 2024

W ostatnim czasie dynamicznie zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów wywierają ogromny wpływ na strategie i działania firm handlowych. W miarę jak technologia, społeczne zmiany i świadomość ekologiczna ewoluują, firmy są zmuszone do ciągłej adaptacji, aby sprostać oczekiwaniom swoich klientów. O wprowadzanych zmianach i trendach opowiadają przedstawiciele Starego Browaru w Poznaniu, CH NoVa Park, CH Forum Gliwice i Polskiej Izby Handlu. Państwa uwadze polecamy także jak zawsze ciekawe rozmowy dedykowane – tym razem z ekspertami: Galerii Łódzkiej, Galerii Młociny, marki Pasibus, marki Ochnik oraz firm: Ratyński Design & Build, Grupy Kon-Plast oraz PayPo. Zapraszamy do lektury.


Galeria Łódzka to obiekt „po sąsiedzku”

Galeria Łódzka to nowoczesne centrum handlowe, funkcjonujące na łódzkim rynku obiektów handlowych już od ponad dwóch dekad. Na 45 tys. mkw. powierzchni handlowej, obejmujących trzy kondygnacje, mieści się aż 155 sklepów, butików, kawiarni i restauracji. Po udanym re-designie wnętrz, Galeria zapewnia klientom jeszcze bardziej przyjazne przestrzenie wypoczynkowe oraz nowoczesną strefę gastronomiczną, a jak podkreśla w rozmowie z redakcją Beata Stefańska-Miszczak, Dyrektor Centrum Handlowego – Galeria Łódzka to obiekt „po sąsiedzku”. Konkurencja w dużej mierze skupia się na efekcie skali, a my stawiamy na relacje z klientami i ich potrzeby, stając się czymś na kształt butikowej galerii handlowej. czytaj więcej


Galeria Młociny: Tworzymy unikalne wartości dla naszych klientów

Warszawska Galeria Młociny w tym roku obchodzi swoje 5. urodziny. Obiekt koncentruje się na tworzeniu unikalnych wartości dla swoich klientów i budowaniu z nimi trwałych, wartościowych relacji. Jak podkreśla Kamila Kiersikowska, Dyrektor CH Galeria Młociny – nasze zaangażowanie obejmuje stałe inwestycje w jakość obsługi i różnorodność oferty, co bezpośrednio przekłada się na wzrost liczby wizyt i zwiększenie obrotów.czytaj więcej


Pasibus: Mamy w sobie nieustający głód do zmian i nowości

Pasibus to wywodząca się z Wrocławia sieć burgerowni, która od ponad 10 lat prowadzi dynamiczną ekspansję, oferując Polakom bardzo dobrej jakości smaczne burgery. Ciągle rosnąca liczba restauracji, dywersyfikacja kanałów sprzedaży i poszukiwanie najlepszych lokalizacji sprawiają, że liczba klientów wciąż wzrasta. Jak podkreśla w rozmowie Zbigniew Dolata, Dyrektor ds. Ekspansji i Nieruchomości Pasibus – rok 2023 przygotował nas na szeroką ekspansję i to na nią będziemy stawiać w najbliższych latach. czytaj więcej


OCHNIK: Styl, jakość i komfort od 35 lat

Marka OCHNIK proponuje dziś klientom szeroką ofertę produktową – damską oraz męską odzież wierzchnią i lekką, galanterię, a także walizki i akcesoria, umożliwiając skompletowanie garderoby od stóp do głów. Jeden krawiec, jedna maszyna, jeden pokój – tak wyglądały początki marki, o czym z sentymentem wspomina w rozmowie z redakcją Marcin Ochnik, Prezes Zarządu OCHNIK S.A., firmy będącej właścicielem sieci liczącej dziś ponad 120 przestronnych salonów sprzedaży. czytaj więcej


Ratyński Design & Build: Jakość, funkcjonalność i estetyka

Marka Ratyński Design & Build współpracuje od lat z wieloma polskimi brandami, w różnych segmentach produktowych, których salony zazwyczaj nie przekraczają powierzchni 300-400 mkw., oferując wsparcie i doświadczenie w projektowaniu powierzchni użytkowych. W rozmowie z redakcją Mariusz Ratyński, Dyrektor Zarządzający Ratyński Design & Build podkreśla – naszym priorytetem jest zapewnienie, że finalny projekt będzie nie tylko wizualnie atrakcyjny, ale przede wszystkim zgodny z celami biznesowymi klienta. czytaj więcej


PayPo: Płatności odroczone w handlu tradycyjnym na szeroką skalę

PayPo to firma działająca od 2016 roku w obszarze płatności odroczonych, dzięki której klienci mogą robić zakupy już dziś, a zapłacić za nie później. Z usług PayPo można skorzystać w ponad 30 tysiącach sklepów online, a także w salonach stacjonarnych takich marek jak CCC, HalfPrice, Apart, czy Homla. Jak podkreśla Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo – niebawem wypuścimy na rynek nowy produkt – wirtualną kartę płatniczą, dostępną w naszej aplikacji, która pozwoli klientom robić z nami zakupy w większości sklepów stacjonarnych. Będzie to mała rewolucja na rynku usług BNPL. czytaj więcej


ROS Retail Outlet Shopping: Klienci oczekują wciąż nowych marek

Centra handlowe typu outlet są miejscami, gdzie klienci mogą znaleźć szeroki wybór produktów markowych w niższych cenach niż w tradycyjnych sklepach detalicznych. Atrakcyjne wizualnie, z wyjątkową ofertą produktową, wzbogacone o szeroką ofertę gastronomiczną, stają się miejscami zapewniającymi wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Jak podkreśla w rozmowie z redakcją Thomas Reichenauer, Współzałożyciel i Dyrektor Generalny ROS Retail Outlet Shopping – od zawsze wygrywaliśmy ceną, ale Designer Outlet to przede wszystkim ogromny wybór znanych marek, w tym tych z segmentu premium, które przyciągają klienta. czytaj więcej


Grupa Kon-Plast: Nieustannie dostosowujemy się do wymagań rynkowych

Historia firmy Kon-Plast sięga początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy to brak dostępności na rynku artykułów z tworzyw zainspirował właścicieli do założenia przedsiębiorstwa. Aktualnie firma specjalizuje się w produkcji artykułów do wyposażenia lokali handlowych, oferując kosze sklepowe, listwy cenowe, ramki, stojaki plakatowe i wiele innych akcesoriów. Jak podkreśla Henryk Kamiński, Prezes Grupy Kon-Plast – sieci handlowe tworząc hybrydowy system sprzedaży muszą w szczególny sposób zwrócić uwagę na materiały promocyjne do ekspozycji swoich produktów, skutecznie przyciągając uwagę klientów i wpływając na decyzje zakupowe, generując przy tym wzrost sprzedaży. czytaj więcej


Ingka Centres: Book a Corner

Ingka Centres, firma zarządzająca centrami handlowymi, wprowadziła innowacyjną platformę wynajmu o nazwie Book a Corner (BAC). Ta nowa, unikalna usługa online umożliwia wynajem powierzchni sprzedażowych, przestrzeni eventowych oraz miejsc reklamowych o różnych formatach. Powierzchnie dostępne do wynajęcia znajdują się w trzech centrach handlowych Ingka Centres w Polsce: Wola Parku w Warszawie, Alei Bielany we Wrocławiu oraz w Porcie Łódź. Prosty w obsłudze system znacznie skraca i upraszcza procedurę wynajmu. BAC pozwala zarezerwować powierzchnię z dowolnego miejsca na świecie w zaledwie kilku krokach online. czytaj więcej


Adaptacja do zmieniających się trendów konsumenckich

Wraz z rozwojem technologii, zmianami w preferencjach zakupowych i rosnącym znaczeniem doświadczeń konsumenckich, obiekty handlowe stają przed nieustannym wyzwaniem dostosowania się do zmieniających się potrzeb klientów. Chcąc przyjrzeć się bliżej strategiom, praktykom i innowacjom, które centra handlowe stosują, aby pozostać na bieżąco z najnowszymi trendami konsumenckimi i skutecznie przyciągać współczesnych klientów do obiektów handlowych i sklepów tradycyjnych pytamy ekspertów między innymi o to, jakie kroki są lub powinny być lub są podejmowane aby monitorować i zrozumieć zmieniające się preferencje i zachowania klientów? Jakie nowe technologie i innowacje warto wprowadzać oraz co powinna uwzględniać dziś strategia marketingowa, aby lepiej odpowiadać na różnorodne potrzeby odwiedzających?czytaj więcej


Sesje zdjęciowe centrów handlowych i sklepów – zobacz!

Źródło: Redakcja

Fotografia: Materiały prasowe / Envato

Data publikacji: 13 marca 2024