Znany odzieżowy brand premium, a także nowy sklep popularnej marki herbacianej i odświeżone koncepty dotychczasowych salonów. Magnolia Park, centrum handlowe zarządzane przez Multi Poland, powiększa ofertę dla klientów z Dolnego Śląska.
Do grona najemców Magnolia Park dołączyła ostatnio odzieżowa marka premium Marciano by Guess oraz popularny sklep z herbatą i kawą – Five o’clock. Salon Five o’clock, liczący sobie 50 mkw. powierzchni, funkcjonuje w największym na Dolnym Śląsku centrum handlowym w nowej formule – jako Atelier Herbaty – gdzie można nie tylko spróbować herbaty, ale również zabrać ją zaparzoną na wynos. W asortymencie Five o’clock dostępne są: herbaty, kawy, akcesoria do ich parzenia, oryginalna porcelana i produkty delikatesowe, takie jak czekolady, bakalie, miody czy konfitury. Salon Five o’clock znajduje się na parterze w sąsiedztwie salonu Crocs.
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2022/06/Magnolia-Park_Intimissimi_2-1024x591.jpg)
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2022/06/Magnolia-Park_Marciano_2-1024x628.jpg)
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2022/06/Magnolia-Park_Ochnik_2-1024x591.jpg)
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2022/06/Magnolia-Park_Design-Optyk_2-1024x539.jpg)
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2022/06/Magnolia-Park_Five-Oclock_1-1024x768.jpeg)
Kolejnym nowym najemcą w Magnolia Park jest Marciano by Guess. Na powierzchni 111 mkw. dostępna jest damska i męska odzież z półki premium oraz dodatki, takie jak torebki, paski czy okulary. Należąca do Guess, marka Marciano to kwintesencja eleganckiego i nienagannego zarazem włoskiego stylu. Nowy salon znajduje się parterze, naprzeciwko sklepu H&M.
Strategia Magnolia Park zakłada ciągłe poszerzanie oferty przygotowanej dla klientów największego na Dolnym Śląsku centrum handlowego. Działania te nakierowane są na rozbudowę asortymentu marek z każdego segmentu, w tym również brandów z sektora premium
– mówi Anna Fabianowska, senior asset manager w Multi Poland, firmie zarządzającej galerią Magnolia Park.
W Magnolia Park, w nowej lokalizacji, otworzył się niedawno także salon Ochnik. Nowa lokalizacja to również większa powierzchnia – 338 mkw., odświeżony wystrój i jeszcze bardziej różnorodny asortyment, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
W nowe miejsce – obok drogerii Sephora – relokowała się również marka optyczna Design Optyk. Teraz salon ma 63 mkw. W asortymencie klienci znajdą okulary od takich domów mody, jak Chanel, Dior, Gucci, Tom Ford, Saint Laurent, Céline, Porsche Design i wielu innych. Nowe wnętrze ostatnio zyskał także salon z włoską bielizną Intimissimi.