Millenium Hall – nieodłączny element życia mieszkańców Podkarpacia

Millenium Hall to największe Centrum Kulturalno-Handlowe na Podkarpaciu, gdzie od 11 lat w naturalny sposób przenikają się na wielu płaszczyznach rozrywka, kultura, sport, z codziennymi potrzebami mieszkańców. Tutaj można załatwić sprawy urzędowe czy medyczne, ale przede wszystkim dokonać zakupów spośród największej oferty w regionie.


Nowe możliwości

To właśnie Millenium Hall mieszkańcy Podkarpacia wskazują jako najchętniej odwiedzane miejsce, co potwierdzają imponujące i niepodważalne wyniki. Życie obiektu w naturalny sposób wspierane jest szeregiem podejmowanych działań promocyjnych. Marketing tworzony jest konsekwentnie według założonej koncepcji, jednak sposób realizacji poszczególnych aktywności jest dynamiczny i ciągle zmienia się. Tworzony jest na bieżąco w oparciu o pojawiające się nowe możliwości, narzędzia, nowinki techniczne, ale przede wszystkim w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów.

Niepowtarzalność i inspiracja otoczeniem

Ważną rolę odgrywa indywidualne podejście do klienta, nastawienie na niepowtarzalność i związek z miastem oraz regionem. Ciągłe szukanie możliwości, inspirowanie się otoczeniem i właśnie przez to wzbudzanie nieustającego zainteresowania ofertą powoduje, że Millenium Hall stało się nieodłącznym elementem życia mieszkańców Podkarpacia. Eventy i wydarzenia jakie odbyły się chociażby na przestrzeni ostatniego roku potwierdzają, że dzięki temu udaje się cały czas pozyskiwać nowych klientów spośród bardzo różnych grup wiekowych, z odmiennymi gustami, czy interesujących się zupełnie innymi dziedzinami sportu, rozrywki, a także różnymi fascynacjami muzycznymi. Przykładem takich Eventów i wydarzeń, które odbyły się na przestrzeni mijającego roku są: Rajd Rzeszowski, Mistrzostwa Polski 2022 w koszykówce 3×3, konkurs elegancji aut zabytkowych, koncerty artystów Taco Hemingway, Sokół, Jan Rapowanie, Guzior oraz innych występujących podczas pierwszego Dope Festiwalu, autorskie pokazy mody młodych projektantów, a także pokazy łyżwiarstwa organizowane na lodowisku działającym w sezonie zimowym na skwerze Millenium Hall.

Blisko klienta

W związku z coraz bardziej zwiększającym się tempem życia, każdy klient oszczędzając czas chciałby załatwić wszystkie sprawy w jednym miejscu, a jednocześnie w miłej atmosferze. Główną siłą przyciągania Millenium Hall jest jego komplementarność oraz fizyczność, dlatego większość działań w sieci koncentruje się na geomarketingu. Istotne znaczenie w wyborze Millenium Hall przez klientów z Podkarpacia jest pełna oferta i niepowtarzalne marki, które w regionie są wyłącznie tutaj, m.in. Zara, Tk Maxx, Tommy Hilfiger, Massimo Dutti, Lacoste, Mango, Guess, Liu Jo, Multikino, May Way Concept Store, Cropp, Intersport, Sport’s Direct i wiele innych.

Zwiększony popyt

Ważnym aspektem ostatniego roku jest wzrost populacji mieszkańców Rzeszowa. Jest to efekt sytuacji za wschodnią granicą, która wpłynęła bezpośrednio na zwiększenie ilości mieszkańców o blisko 50%. Są to obywatele Ukrainy, ale również osoby z całego świata przebywające w Rzeszowie długoterminowo. Dużą grupę stanowią Amerykanie. Dlatego też w komunikacji marketingowej pełna oferta kierowana jest również do tej grupy klientów oraz przygotowywane są specjalne, dedykowane akcje i eventy.

Millenium Hall powstało w 2011 r., posiada 110 000 m2 GBA, 56 612 m2 GLA, 250 salonów, ponad 1000 miejsc parkingowych i jako jedyne w Rzeszowie Kartę Podarunkową.

Źródło: Millenium Hall

Fotografia: Millenium Hall

Data publikacji: 15 listopada 2022