MODERN STORE

POZNAJ NOWOCZESNE KONCEPTY HANDLOWE, KTÓRE ŁĄCZĄ INNOWACJE TECHNOLOGICZNE Z TRADYCYJNYMI WARTOŚCIAMI, WZBOGACAJĄC KLIENTÓW O NOWE DOŚWIADCZENIA ZAKUPOWE!

O PROJEKCIE

MODERN STORE to branżowy projekt wydawniczy ONLINE, opisujący designerskie i nowoczesne punkty handlowe oraz trendy i narzędzia nowoczesnego handlu funkcjonujące na polskim rynku. W projekcie skierowanym branży handlowej, w tym m.in. ponad 500 sieci sklepów detalicznych, posiadających ponad 80.000 stacjonarnych punktów sprzedaży oraz blisko 5000 e-sklepów oraz inwestorów nieruchomości handlowych i otoczenia B2B, zaprezentujemy innowacyjne formaty sklepów i rozwiązania służące aranżacji przestrzeni handlowych, wywierające wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. MODERN STORE to przede wszystkim rozwiązania sprzedażowe, których nie powinno zabraknąć z żadnym tradycyjnym i internetowym sklepie! Data emisji: 15-07-2024 r.

KTO JEST OBECNY W PROJEKCIE?

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ?

Zapraszamy do współpracy sieci sklepów detalicznych będące liderami w swoich obszarach działalności, które rozwijają i modernizują swoje salony sprzedaży. Nie powinno zabraknąć także firm, oferujących rozwiązania technologiczne, aranżujących i wyposażających przestrzenie handlowe oraz oferujących produkty oraz usługi wspierające handel detaliczny.

  • Sieci sprzedaży modernizujące sklepy stacjonarne
  • Firmy projektujące i aranżujące wnętrza sklepowe
  • Firmy remontowo-budowlane
  • Producenci oprogramowania i aplikacji dla handlu
  • Producenci posadzek dla wnętrz komercyjnych
  • Projektanci i producenci systemów meblowych
  • Producenci nowoczesnych kas fiskalnych
  • Oferenci nowoczesnych systemów płatności
  • Usługodawcy rozwiązań marketingu sensorycznego
  • Firmy zabezpieczające mienie przed kradzieżą
  • Producenci systemów wizyjnych i monitoringu
  • Firmy utrzymania czystości  w sklepach wielkopow.
  • Centra dystrybucyjne i firmy magazynowe
  • Firmy wspierające segment e-commerce
  • Banki i instytucje finansujące rozwój sieci sklepów

ODBIORCY I DYSTRYBUCJA

Magazyn MODERN STORE  będzie dystrybuowany m.in. ONLINE do dyrekcji  ponad 500 sieci sklepów detalicznych, posiadających blisko 80.000 stacjonarnych punktów sprzedaży, a także blisko 4500 e-sklepów i ponad 750 centrów, galerii i parków handlowych plus 5000 odbiorców firm otoczenia biznesowego. Odbiorcami projektu będą głównie:

  • 4500 e-sklepów z całej Polski
  • Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
  • Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
  • Sieci handlowe z ofertą artykułów spożywczych
  • Sieci gastronomiczne
  • Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
  • Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
  • Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
  • Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
  • Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
  • Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
  • Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
  • Sieci drogeryjne i perfumeryjne
  • Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
  • Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
  • Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
  • Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
  • Właściciele i zarządcy centrów, galerii i parków handlowych
  • Firmy otoczenia biznesowego branży RETAIL
  • Inwestorzy zainteresowani atrakcyjnymi konceptami franczyzowymi

SEGMENTY TEMATYCZNE NA ŁAMACH PROJEKTU?

Poruszane na łamach projektu zagadnienia oscylują wokół tematów, związanych z projektowaniem, aranżacją i funkcjonowaniem sieci sklepów detalicznych w kontekście zwiększenia ich poziomu odwiedzalności, wyników sprzedaży oraz zapewniania możliwie najlepszych doświadczeń zakupowych odwiedzającym je klientom. Prezentowane wywiady, artykuły i opinie eksperckie mają przybliżyć Dyrektorom branży RETAIL najlepsze produkty, usługi i rozwiązania wspierające handel detaliczny.


Sklepy tradycyjne 2.0: Nowe koncepcje dla współczesnych klientów


Przeobrażenia w krajobrazie handlowym i zmieniająca się rola centrów handlowych


Sztuka przestrzeni: Sekrety udanego projektowania sklepu detalicznego


Oświetlenie, jako narzędzie sprzedaży w handlu detalicznym


Cyfrowa komunikacja – jak DIGITAL SIGNAGE zmienia grę w handlu detalicznym?


Przyszłość płatności: systemy, które rewolucjonizują handel detaliczny?


Rola systemów POS w adaptacji do zmian rynkowych


Rola systemów kasowych we wsparciu płynności handlowej


Wygodne i stylowe: Nowoczesne podejścia do projektowania koszy i wózków sklepowych


Rola nowych narzędzi marketingowych w tworzeniu doświadczeń konsumenckich


Integracja systemów CRM, ERP i chmury w handlu detalicznym


Wpływ posadzek na atmosferę i estetykę przestrzeni handlowej


Oczami systemu: Jak monitoring wizyjny i zliczanie klientów zapewniają kontrolę i analizę aktywności w sklepach detalicznych?


Badanie rynku: Analiza trendów konsumenckich i konkurencji w kontekście sklepów detalicznych


Platformy e-commerce: Wybór najlepszej dla Twojego biznesu


Fulfillment na miarę klienta, czyli personalizacja i elastyczność w obsłudze zamówień

 

ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W PROMOCYJNEJ CENIE DO 30-06-2024. POZOSTAŁO:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I BĄDŹ OBECNY W NADCHODZĄCEJ EDYCJI!