Monnari Blue City

Monnari i Femestage w Blue City

Do grona najemców Centrum Handlowego Blue City dołączyły dwie znakomite marki modowe: Monnari oraz Femestage.


Oferta Monnari dostępna w Blue City. Monnari jest polską marką odzieżową z 20-letnią tradycją. Swoje kolekcje kieruje do kobiet, które cenią elegancję oraz kobiece kroje. Proponuje szeroki asortyment ubrań oraz dodatków, w szczególności toreb. Na ofertę salonu składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. W sklepach Monnari pełne stylizacje stworzą panie noszące rozmiary 36 – 46 oraz plus size (do 52). Szczególna uwaga poświęcana jest wykończeniom i detalom, które klientki Monnari cenią od lat.

Natomiast Femestage to marka, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge, znanej i cenionej na całym świecie projektantki mody. Dodatkowo Femestage tworzy projekty dla wszystkich kobiet, które kochają bawić się modą. Łączy w nich ponadczasową klasykę z nowoczesną wrażliwością. Jednocześnie stawia na proste, ciekawe formy i niewymuszony styl. W ubraniach Femestage nie brakuje funkcjonalności i wygodę ready-to-wear, jakiej wymagają współczesne kobiety od swojej codziennej garderoby.

Cieszymy się, że marki te doceniły potencjał naszego centrum i zdecydowały się na otwarcie swoich salonów w Blue City. Z uwagą obserwujemy rynkowe trendy modowe i systematycznie powiększamy portfolio najemców o marki doceniane i pożądane przez klientów

mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.

Obydwa salony znajdują się na poziomie – 1 centrum Blue City: Monnari (salon zajmuje 167 mkw.) obok sklepu iSpot naprzeciwko drogerii Hebe, natomiast Femestage (salon zajmuje 152 mkw.) w korytarzu prowadzącym do sklepu Go Sport.

Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.

Banner-sesja-fotograficzna-centrum-handlowego
Bazy danych RETAIL

Źródło: Blue City

Fotografia: Blue City

Data publikacji: 15 grudnia 2020