Neinver-Factory-certyfikat2

NEINVER uruchomił autorski system monitorowania wyników salonów outletowych i centrów

NEINVER, czołowy inwestor, deweloper i zarządca na europejskim rynku outletów uruchomił udoskonalone narzędzie analizy handlowej w całym swoim portfolio. To system, którego zadaniem jest dostarczanie sklepom codziennych danych o uzyskiwanych wynikach, a także kluczowych informacji przydatnych w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych.


Rozwiązanie klasy „business intelligence”, oryginalne narzędzie firmy NEINVER, może stanowić wsparcie dla wyników poszczególnych marek lokalnych i światowych we wszystkich 21 centrach, którymi spółka zarządza w Europie.

  • Oryginalne narzędzie NEINVER typu „business intelligence” zajmuje się gromadzeniem, dokonywaniem obliczeń i analizą danych.
  • Zaawansowane funkcjonalności systemu, umożliwiające analizę danych wprowadzanych w stosunku dziennym, pozwalają użytkownikowi na niemal natychmiastowe reagowanie.
  • To pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku.

Tablica wskaźników typu „all-in-one”, gromadząca dane sprzedaży, a następnie dokonująca obliczeń i analizy zarówno w skali całego centrum, jak i na poziomie konkretnego sklepu, teraz dostarcza zanalizowane informacje tuż po zamknięciu. Dzięki temu narzędziu każdy sklep ma możliwość oszacowania wyników w odniesieniu do poprzednich, wybranych przez siebie okresów, jak również porównać je za pomocą licznych rankingów z innymi sklepami w danym centrum lub na poziomie całego portfolio. Dzięki temu, że dane dostępne są w „chmurze”, można je sprawdzać lub analizować w dowolnej chwili, na różnych urządzeniach i w każdym miejscu, szybko podejmując decyzje.

Możliwość śledzenia wyników, bez oczekiwania na specjalne raporty, umożliwia niemal natychmiastowe reagowanie, a to kluczowe w podnoszeniu przychodów. Stworzyliśmy bardzo intuicyjne i przyjazne narzędzie, które integruje cenne dane na jednej analitycznej tablicy wyników, umożliwiając naszym partnerom biznesowym podnoszenie wyników finansowych, operacyjnych i strategicznych, a także ulepszanie doświadczeń zakupowych klientów

– mówi Ewa Spychalska, International Retail Manager, NEINVER.

Dzięki systemowi gromadzącemu codzienne dane, poszczególne sklepy mogą lepiej określić udział procentowy nowych klientów w stosunku do klientów powracających. Sprawdzić częstotliwości ich odwiedzin, a także liczbę klientów centrum, którzy rzeczywiście odwiedzili dany sklep, jak wielu z nich dokonało zakupów w czasie wizyty, ile wynosi średnia kwota na paragonie lub też ile produktów znajduje się na pojedynczym paragonie.

Uzyskane dane pomagają nam, jako zarządcy centrum, lepiej wspierać kierownictwo każdego sklepu, jak też całego centrum outlet. Nowe narzędzie umożliwia nam dokonanie oceny działalności konkretnego sklepu, a także określenie, w jakie działania wspierające sprzedaż warto zainwestować, czy które decyzje operacyjne dotyczące zarządzania personelem warto wesprzeć – mówi Ewa Spychalska, International Retail Manager, NEINVER.

Źródło: Neinver

Fotografia: Neinver

Data publikacji: 29 lipca 2021