Od co najmniej kilku lat obserwujemy wyraźny wzrost popularności rozwiązań phygital. Nic dziwnego – integracja świata fizycznego z cyfrowym pozwala na tworzenie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych, co z kolei zwiększa zaangażowanie klientów i lojalność wobec marki.
Dzięki phygital, firmy mogą lepiej zrozumieć preferencje klientów poprzez analizę danych cyfrowych i zachowań w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo, możliwość interakcji z klientem na wielu płaszczyznach – zarówno online, jak i offline – sprawia, że proces zakupowy staje się spójniejszy. W związku z powyższym – rozwój phygital staje się kluczowym elementem strategii marketingowych i sprzedażowych.
Zapraszamy do wzięcia udziału w darmowym webinarze organizowanym przez Strix. O phygital porozmawiają Maciej Czapiewski, Dyrektor ds. nowych technologii w MAGO S.A. oraz Łukasz Woźnica, Head of Business Development w Strix.
- Jak rozwój phygital wpłynął na sposób, w jaki klienci odbierają klasyczny retail i e-commerce
- Jak sklepy stacjonarne i online mogą współdziałać, aby stworzyć bardziej spersonalizowane i angażujące doświadczenia dla klientów.
- Narzędzia i technologie wspierające phygital
- Phygital w praktyce. Czy polscy konsumenci poszukują innowacji w tradycyjnym handlu?
Webinar odbędzie się 28 maja o godz. 11.00. Link do rejestracji:
https://strixwebinar.clickmeeting.com/nowa-era-zakupow-jak-phygital-zmienia-zasady-gry-w-retailu-i-e-commerce/register