Nowi najemcy w CH Złote Tarasy

W ostatnich tygodniach do grona najemców Złotych Tarasów dołączył koncept gastronomiczny Kozaczok & Dimsum oraz pop-up marki Local Heroes.


Klienci Złotych Tarasów mają okazję spróbować popularnych pielmieni, siczeników czy wareników. Druga część konceptu to z kolej karta pełna dań kuchni chińskiej przygotowywanych na parze. Local Heroes to marka modowa, która powstała w 2013 roku. Projektowane ubrania są inspirowane kultem młodości oraz streetwearem i łączą w sobie dwie główne cechy: funkcjonalność oraz wygodę – tak ważną dla młodego pokolenia.

Na przełomie ostatnich tygodni do grona najemców Złotych Tarasów dołączył również Rozum Store oferujący łamigłówki, gry planszowe oraz edukacyjne dla dzieci i dorosłych oraz Wyjątkowy Prezent, w którego ofercie znajduje się ponad 7500 pomysłów na prezent – dla każdego i na każdą okazję.

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Pełni on rolę nie tylko handlową, ale przede wszystkim, jest modnym miejscem spotkań zarówno dla warszawiaków, jak i turystów. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kino oraz szereg punktów usługowych. W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów. Projekt i funkcjonalność obiektu została już wielokrotnie nagrodzona. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards).

Źródło: Złote Tarasy

Fotografia: Złote Tarasy

Data publikacji: 23 listopada 2022