Nowy Magazyn Galerie Handlowe jest już online, a w nim wywiady z BOBOQ, IMMOFINANZ, FIVE O’CLOCK oraz RETAILO. Ponadto, jak zawsze opinie ekspertów – tym razem w kontekście działań proekologicznych.
Odpowiedzialność za środowisko, a sektor handlu i nieruchomości handlowych
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Odpowiedzialnosc-za-srodowisko-w-branzy-RETAIL-1024x585.jpg)
Z badania „Postawy ekologiczne Polek i Polaków” przeprowadzonego przez Blue Media w ub. roku dowiadujemy się m.in., że zdecydowana większość rodaków jest zgodna w kwestii dotyczącej kryzysu klimatycznego, a mianowicie tego, że ewidentnie mamy z nim do czynienia. Pytamy branżowych ekspertów m.in. o to, jak oceniają obecną świadomość ekologiczną ogółu społeczeństwa oraz w jaki sposób branża handlu i nieruchomości handlowych może realnie wpłynąć na poprawę ochrony środowiska naturalnego. czytaj więcej
Przemysław Lutkiewicz, LPP: Odpowiedzialność za przyszłe pokolenia weszła już na stałe do debaty publicznej
Ilona Szafer, Galeria Katowicka: Konieczne są regulacje, które zapewnią redukcje emisji…
Tomasz Syller, Wasz Sklep SPAR: Najważniejsza jest konsekwencja i determinacja
Jerzy Osika, Promedia: Chcąc uniknąć katastrofalnych skutków, potrzebujemy zielonej rewolucji
Krzysztof Sajnóg, Blue City: W duchu eko zmieniają się również centra handlowe
Andrzej Słomka, Jet Line: Trzeba wykazać się dużą odpornością, aby nie mieć świadomości wagi tematu
Grzegorz Lipnicki, Top Secret: Widoczna staje sie tendencja do poszukiwania produktów bardziej trwałych
Magdalena Kowalewska, Immofinanz: Działania pojedynczych obiektów handlowych mogą przyczynić się…
Maciej Ptaszyński, PIH: Proekologiczne działania są niezbędne
Alpay Guner, MediaMarkt: Branża powinna skupić się na szerokiej edukacji konsumentów
Anna Krajczyńska, NoVa Park: Nasuwa się pytanie, czy aby nie jest za późno
Ewelina Górniak, Pandora: Wysokiej jakości produkty oraz dobre wyniki biznesowe mogą…
Marek Kowalski, FPP: W Polsce jesteśmy na bardzo odległym etapie w zakresie ochrony klimatu
Dobry produkt „Bubble Tea” obroni się sam
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Miroslaw-Graj-BOBOQ-wywiad-w-Magazynie-Galerie-Handlowe-1024x683.jpg)
BoBoQ Poland specjalizuje się w produkcji dwóch głównych składników do „Bubble Tea”: koncentratów owocowych i molekularnych kulek. Firma dynamicznie rozwija się na polskim rynku, posiadając własny sklep internetowy oraz stacjonarne punkty sprzedaży, zlokalizowane w centrach i galeriach handlowych. Mirosław Graj, Prezes Zarządu BOBOQ Sp. z o.o. opowiada o specyfice i zaletach produktu oraz strategii rozwoju sieci na polskim rynku. czytaj więcej
White spot, czyli jak wyszukać idealną lokalizację dopasowaną pod biznes?
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/White-Spot-czyli-nowe-lokalizacje-pod-handel-1024x633.jpg)
Jedną z podstawowych decyzji strategicznych jest wybór lokalizacji dla biznesu. Nie jest to wcale proste zadanie. Wiele branż jest wysoce konkurencyjnych, przez co próg wejścia i znalezienie white spotów (miejsc, w których brakuje konkretnej usługi lub widoczny jest potencjał do wzrostu) jest zwyczajnie trudne. Inne rodzaje przedsiębiorstw mierzą się dodatkowo z szeregiem regulacji prawnych, które uniemożliwiają im swobodne szukanie punktów na mapie, będących późniejszym ich oddziałem. Brak danych na temat lokalizacji i, co ważniejsze, niezrozumienie zachowania i potrzeb potencjalnych klientów w tym miejscu jest prostą drogą do nieudanych inwestycji. Z pomocą może przyjść rozwiązanie z zakresu Location Intelligence, które sprawdzi się zarówno dla dużych firm, jak i sektora MŚP. czytaj więcej
Out of the box
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Super-Prezenty-wywiad-w-Magazynie-Galerie-Handlowe-1024x618.jpg)
Super Prezenty to przede wszystkim niesamowite przeżycia, które zostają w pamięci na zawsze. Jak podkreśla Katarzyna Michałowska, Country Manager Super Prezenty – rozwój sytuacji związanej z pandemią COVID-19 otworzył przed marką zupełnie nowe możliwości, a jedyne co trzeba była zrobić, to zacząć myśleć nieszablonowo. czytaj więcej
REZONE – przełomowa aplikacja do zarządzania nieruchomościami
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Rezone-1024x683.jpg)
Maksymalizacja stopy zwrotu z nieruchomości dla właściciela, zapewnienie przestrzegania warunków umów najmu w zakresie m. in. czynszu i kosztów eksploatacyjnych, przygotowanie zestawień kosztów usług zewnętrznych i raportów dotyczących stanu nieruchomości. Na właścicielach obiektów ciąży szereg obowiązków wynikających z prawa, a także tych wobec najemców czy związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości. Naprzeciw oczekiwaniom zarządców i wynajmujących przychodzi REZONE – aplikacja do zarządzania wynajętymi nieruchomościami, która zapewnia wielopoziomowe usprawnienie ich pracy. Jakie funkcjonalności oferuje? czytaj więcej
Jakość powietrza – poznaj rozwiązania przyjazne zarządcom, najemcom i klientom
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Flowair-1024x683.jpg)
O tym, jak sklep jest odbierany przez klienta, często decydują drobiazgi: rodzaj oświetlenia, elementy wystroju, a nawet kolorystyka. Takimi trudnymi do uchwycenia szczegółami mogą być także: jakość powietrza, temperatura, wentylacja. Czy to oznacza, że pozytywne doświadczenia zakupowe to wyłącznie kwestia przypadku? Tak nie musi być – sprawdź, jakie rozwiązania wykorzystują właściciele i najemcy galerii handlowych, aby zapewnić klientom optymalne warunki. czytaj więcej
Five o’clock 2.0. Konsekwentny, ale zrównoważony rozwój to nasza rodzinna dewiza
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Five-o-clock-wywiad-1024x642.jpg)
Od importu pięciu herbat owocowych, aż po intensywny rozwój własnych sklepów stacjonarnych, zlokalizowanych w najlepszych obiektach handlowych – tak w wielkim skrócie można przedstawić koncept marki Five o’clock. Bartosz Siess oraz Magnus Brzezicki, właściciele marki Five o’clock opowiadają o rozwoju firmy na polskim rynku, specyfice branży oraz strategii działania, pozwalającej na efektywne budowanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa oraz kształtowanie świadomości brandu wśród konsumentów. czytaj więcej
MetronetPRO – moniotoring i rozliczenia zużycia mediów
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Rozliczenie-mediow-1024x545.jpg)
Bieżący nadzór i automatyczne rozliczenia mediów to popularne zagadnienie stosowane nie tylko w przedsiębiorstwach produkcyjnych i w „mieszkaniówce”, ale również w obiektach użyteczności publicznej, biurowcach oraz w dużych centrach handlowych. czytaj więcej
Staramy się nie tyle podążać za trendami, co je wyznaczać
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Immofinanz-wywiad-1024x683.jpg)
Aby marka była silna, musi być powtarzalna – to teza, którą często podkreśla i z którą w pełni identyfikuje się firma Immofinanz. Firma, posiadając ugruntowaną pozycję w sektorze nieruchomości handlowych idzie o krok dalej i wprowadza koncept Top on STOP spełniący wysokie założenia zrównoważonego rozwoju. O aktualnej pozycji parków handlowych, działaniach komunikacyjnych marki oraz strategii rozwoju przedsiębiorstwa rozmawiamy z Magdaleną Kowalewską, Country Manager Operations Poland w IMMOFINANZ. czytaj więcej
Jak prowadzić marketing galerii handlowej w trakcie pandemii?
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Magnolia-Park-eventy-1024x683.jpg)
Teatr plenerowy, pikniki rodzinne na świeżym powietrzu, akcje pro sale promujące ekologię oraz wspierające lokalnych artystów, a przede wszystkim nieustanna troska o bezpieczeństwo klientów i pracowników centrum handlowego. Do tego pomoc placówkom medycznym oraz najbardziej potrzebującym osobom. Magnolia Park wie, jak skutecznie działać w trakcie pandemii. czytaj więcej
PickUpWall – dedykowane rozwiązanie dla centrów i sieci handlowych
![](https://www.magazyngalerie.pl/wp-content/uploads/2021/11/Retailo-wywiad-1024x674.jpg)
PickUpWall Retailo to kolektomat – urządzenie pozwalające na przygotowanie przesyłki do samodzielnego odbioru przez klienta, działające na podobnej zasadzie jak popularne Paczkomaty. Usługa wdrożona przez Retailo w kontekście zachodzących zmian rynkowych cieszy się coraz większym zainteresowaniem. O zaletach rozwiązania, dedykowanego dla sieci sklepów detalicznych opowiada Tomasz Sąsiadek, CEO Retailo Sp. z o.o. czytaj więcej