Designer Outlet Warszawa - Lacoste - Magazyn Galerie Handlowe

Lacoste powitał klientów w nowej części Designer Outlet Warszawa

Marka Lacoste jako pierwsza otworzyła drzwi do swojego salonu w nowej części handlowej Designer Outlet Warszawa. Klienci znajdą tu szeroki asortyment odzieży i dodatków dla kobiet i mężczyzn.


Kto z nas nie kojarzy koszulki polo z wyhaftowanym krokodylem na piersi? To synonim sportowej elegancji docenianej i pożądanej na całym świecie od 1933 roku. Teraz ubrania logowane krokodylem – ikoną marki są w zasięgu ręki klientów Designer Outlet Warszawa, a wybierając produkty z szerokiego asortymentu Lacoste, kupujący mogą być pewni, że inwestują w najlepszą jakość i niepowtarzalny styl.

Oprócz kultowych t-shirtów firma ma w swoim asortymencie wysokiej jakości odzież, obuwie i akcesoria. Są to projekty zdecydowanie utrzymane w sportowym charakterze, ale z dodatkiem miejskiego szyku. Doskonale tworzą lub uzupełniają codzienne stylizacje zarówno te casualowe jak i sportowe. Ambasadorami marki od zawsze są sportowcy cieszący się dużą popularnością i rozpoznawalnością. W Designer Outlet Warszawa asortyment Lacoste przez cały rok dostępny jest w cenach niższych od regularnych o minimum 30 procent.

Bardzo nas cieszy zakończenie rozbudowy centrum. Lacoste jako pierwszy przyjął klientów, jeszcze przed Mikołajkami, a już niebawem kolejne marki zaproszą na zakupy.

– mówi Katarzyna Ciemińska Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

W nowo powstałej części handlowej przygotowanych jest bez mała 30 lokali. W najbliższym czasie goście będą mogli cieszyć się jeszcze bogatszą ofertą największego w Polsce centrum outletowego z ofertą premium. – dodaje Katarzyna Ciemińska.

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura obiektu nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. W 2020 roku centrum zostało nagrodzone srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“, w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards.


Banner-sesja-fotograficzna-centrum-handlowego

Źródło: Designer Outlet Warszawa

Fotografia: Designer Outlet Warszawa

Data publikacji: 9 grudnia 2020