Promuj ofertę Hotelu dla biznesu w Magazynie Galerie Handlowe Online!
Zamów pakiet czterech reklam prezentujących ofertę Twojego Hotelu dla 10.000 dyrektorów i menadżerów zarządzających w całej Polsce!
Szczegóły propozycji
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online oferuje Hotelom w całej Polsce niedrogi pakiet aktywności reklamowych, skoncentrowanych na prezentacji usług dla biznesu. W skład kampanii wchodzi emisja czterech całostronicowych reklam wizerunkowych, linkujących do strony internetowej Hotelu, emitowanych co kwartał do 10.000 dyrektorów i managerów.
INFORMACJE W PIGUŁCE:
MIEJSCE EMISJI: Magazyn B2B Galerie Handlowe Online (cyfrowy kwartalnik).
TERMIN EMISJI: 2024 (marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień).
LICZBA ODBIORCÓW: 10.000 (sektor RETAIL, nieruchomości handlowe + otoczenie B2B)
STANOWISKA: CEO, członkowie zarządu, dyrektorzy zarządzający i team liderzy
AKTYWNY LINK: Tak (reklama kieruje do strony www Hotelu)
MAGAZYN GALERIE HANDLOWE ONLINE TO LIDER PRASY BRANŻOWEJ ONLINE W SEKTORZE HANDLU I NIERUCHOMOŚCI HANDLOWYCH
KTO JEST ODBIORCĄ MAGAZYNU?
Magazyn Galerie Handlowe dystrybuowany w wersji ONLINE do 10.000 menadżerów sektora handlu i nieruchomości handlowych oraz przedstawicieli ich otoczenia biznesowego w całej Polsce. Merytoryka naszych treści kierowana jest w szczególności do:
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska