Sieci Handlowe w Polsce to aktualne zestawienie 490 sieci sklepów detalicznych w pliku EXCEL, prowadzących swoją działalność w obrębie polskich centrów i galerii handlowych.
BAZA DANYCH W PLIKU EXCEL
Oferujemy Państwu aktualne zestawienie sieci sklepów detalicznych prowadzących swoją działalność w polskich centrach handlowych. Najbardziej rozpoznawalne brandy pogrupowane w pliku EXCEL to aktualnie 490 marek. Dzięki otrzymanemu plikowi będziecie Państwo w stanie posegregować sieci handlowe w obrębie określonych kategoriitematycznych (branż), a aktywne odnośniki do stron internetowych ułatwią kontakt w celu nawiązywania współpracy.
SIECI HANDLOWE W POLSCE – OFEROWANE INFORMACJE
Rynek sieci handlowych w Polsce dynamicznie się zmienia. Redakcja Magazynu Galerie Handlowe stale monitoruje zmiany zachodzące w obrębie obiektów handlowych i publikuje informacje na temat otwarć nowych sklepów oraz brandów wchodzących na rynek polski. Gwarantujemy aktualność bazy na poziomie 90%, a przed oddaniem finalnego pliku wszystkie parametry są każdorazowo skrupulatnie sprawdzane. Proponowane przez nas zestawienie EXCEL zawiera następujące kryteria:
Nazwa sieci handlowej
Liczba sklepów
Branża, w której działa sieć
Adres siedziby firmy (ulica, kod, województwo, miasto)
Telefon ogólny do sieci handlowej
Adres e-mail (ogólny)
Adres strony internetowej (www)
KTO POWINIEN SKORZYSTAĆ Z BAZY DANYCH?
Zapraszamy do zakupu zestawienia wszystkie firmy, świadczące usługi dla sieci sklepów detalicznych, a także związane z procesem komercjalizacji polskich obiektów handlowych. Baza stanowi szybki rzut oka na zestawienie aktualnie funkcjonujących marek na polskim rynku, przez co staje się świetnym punktem wyjścia dla firm oraz zarządców obiektów handlowych oferujących lokale na wynajem. Do zakupu zachęcamy przede wszystkim:
Właścicieli centrów i galerii handlowych
Firmy odpowiedzialne za komercjalizację nieruchomości komercyjnych
Firmy wyposażające i aranżujące wnętrza sklepowe
Firmy badawcze, doradcze i konsultingowe
Sieci handlowe monitorujące dynamikę rozwoju konkurencji
Firmy budowlane i remontowe
Agencje zajmujące się marketingiem i komunikacją online
Firmy oferujące rozwiązania dla sklepów internetowych
Firmy świadczące usługi z zakresu monitoringu i zabezpieczeń
Sieci Handlowe w Polsce (EXCEL) – baza 490 marek w cenie promocyjnej 1499 zł netto (przecena z 2999 zł)
PROMOCJA CENOWA WAŻNA JEST DO DNIA 30-07-2023. DO KOŃCA PROMOCJI POZOSTAŁO:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska