Galeria Młociny - Magazyn Galerie Handlowe

Sukcesy najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie. Galeria Młociny ma już ponad rok!

Galeria Młociny – flagowa inwestycja EPP – to ekscytujące miejsce na mapie handlowej stolicy. Ta nowatorsko zaprojektowana, wielofunkcyjna przestrzeń komercyjna usytuowana na Bielanach, w pobliżu kluczowego węzła komunikacyjnego, w maju obchodziła swoje pierwsze urodziny. Galeria bardzo szybko stała się jednym z ulubionych miejsc zakupowych dla mieszkańców Warszawy i zdobyła ich sympatię. Po otwarciu Galeria Młociny kontynuuje dynamiczny rozwój – ostatnie miesiące przyniosły m.in. nowe marki, takie jak długo oczekiwany polski debiut Primarka i połączenie najlepszych cech świata online i offline w ofercie eobuwie.pl i Modivo.


Spektakularne otwarcie

Już samo otwarcie Galerii Młociny, z wyjątkowym programem wpisującym się w klimat tej części miasta, przyciągnęło uwagę tysięcy warszawiaków i odbiło się szerokim echem w mediach. Kampania otwarciowa wykroczyła swoimi ramami zarówno poza teren samej galerii, m.in. do centrum Warszawy, jak i typowy dla inauguracji centrów handlowych program atrakcji. W ramach hucznego świętowania oficjalnego otwarcia Galerii Młociny zorganizowano niestandardowe wydarzenia i unikalne projekty, odwołujące się do kulturalnej i rozrywkowej historii Bielan, takie jak Tramwaj do Młocin, Bielańska Orkiestra Rozrywkowa czy Bielański Klub Komediowy oraz nietypowe działania, takie jak ambient modowy czy flashmob, do których zaangażowano reprezentujących różne środowiska artystyczne muzyków, tancerzy i performerów, a także znane osoby ze świata kultury, mody i show biznesu.

Galeria Młociny – „nasza galeria”

Wyróżnikiem Galerii Młociny od samego początku była jej wyjątkowa łączność z miastem i identyfikacja z dzielnicą, w której się znajduje. Galeria Młociny została zaprojektowana jako organiczna część tkanki miejskiej Warszawy, z lokalną tożsamością przejawiającą się w różnych jej elementach – począwszy od samej nazwy, aż po wnętrzarskie inspiracje historią dzielnicy, w której jest położona. Hala Hutnik, czyli wyjątkowa część food courtu z unikalnymi konceptami gastronomicznymi, swoją nazwą i industrialnym wystrojem nawiązuje do położonej po sąsiedzku warszawskiej huty. Część tarasu – Dechy na Bielanach – przywołuje ducha potańcówek i pikników rodzinnych w tej dzielnicy. Tożsamość lokalną galerii odczuwa najbliższa społeczność, gdyż pobliscy mieszkańcy określają Galerię Młociny na forach internetowych mianem „naszej galerii”.

Nowe marki i autorskie koncepty

Galeria Młociny została zaplanowana jako wyjątkowy obiekt lifestylowy – miejsce spędzania wolnego czasu ze swoją wyróżniającą się propozycją handlową, usługową i rozrywkową. Jej oferta to obecnie ponad 200 sklepów oraz 32 koncepty restauracyjne i kawiarniane zlokalizowane na ponad 85 000 mkw. powierzchni handlowej.

 

Galeria Młociny, jako obiekt lifestylowy, dzięki otwarciu się na najnowsze trendy konsumenckie i autorskie koncepty, tworzy inspirującą atmosferę zarówno dla klientów, kreując przestrzeń zgodną z ich stylem życia i zachęcając do spędzania czasu w ulubiony sposób, jak i przyjazne środowisko do wzrostu marek z naszego portfolio. Jako jedno z ulubionych miejsc na handlowej mapie Warszawy, chcemy też wciąż zaskakiwać naszych klientów, przygotowując nowe, nietypowe propozycje, zapraszając do współpracy wyjątkowe marki i wprowadzając nowatorskie rozwiązani.

mówi Adam Kłos, Asset Manager EPP.

Światowej klasy tenant-mix Galerii Młociny obejmuje renomowane marki, m.in. Primark, eobuwie.pl, Modivo, H&M, TK Maxx, Media Markt czy RTV EURO AGD. Obecność znanych brandów i wyjątkowa atmosfera stały się magnesem dla wielu unikatowych konceptów modowych i gastronomicznych na polskim rynku. Wraz z otwarciem galerii zadebiutowały tu m.in. Gagliardi, Mayoral, Sloggi, ale to ostatni rok stał się czasem najbardziej ekscytujących wydarzeń.

Primark – wyjątkowa oferta na mapie Warszawy

Najważniejszym i długo wyczekiwanym wydarzeniem ostatnich miesięcy było niewątpliwie otwarcie pierwszego sklepu sieci Primark w Polsce. W pierwszym tygodniu po debiucie irlandzkiej marki odzieżowej, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, warszawskie centrum odwiedziło ponad 200 tys. klientów, zapisując się w historii Galerii Młociny jako jeden z najwyższych wyników tygodniowych odwiedzin.

W ostatnim czasie Galeria Młociny otworzyła swoje wnętrza na koncept omnichannel, oferując klientom dostęp do niespotykanych dotąd doświadczeń zakupowych, łączących atuty światów online i offline dzięki otwarciu pierwszego w kraju multibrandowego salonu mody premium Modivo. Tym samym Galeria Młociny stała się jedynym w Polsce miejscem, w którym klienci marki mają nie tylko dostęp do bogatej oferty 50 tysięcy produktów blisko 150 pożądanych brandów premium, ale mogą też od razu przymierzyć wybrane ubrania, dokonać zakupu i odebrać zapakowane rzeczy.

Najnowszą pozycją w ofercie Galerii Młociny, skierowaną tym razem do zwolenników filozofii „zero waste”, jest Bazar Miejski. Ten autorski koncept, zachęcający do korzystania z dóbr w obiegu zamkniętym, otworzył w Galerii Młociny swoją pierwszą lokalizację w centrum handlowym z wyjątkową kolekcją m.in. ubrań, dodatków, butów, książek czy artykułów wyposażenia wnętrz. W jego przyjaznej przestrzeni osoby, które nie potrzebują dłużej danych rzeczy, mogą dać im drugie życie, umożliwiając ich nabycie tym, którym mogą się przydać.

Wygodny dojazd

Wyjątkowa dbałość o komfort i zadowolenie klientów przejawia się nie tylko w najwyższych standardach obsługi i oferowaniu wyjątkowej oferty handlowej, ale również w zadbaniu o zapewnienie wygodnych możliwości dotarcia do centrum handlowego. Z tego powodu podczas wakacji przeprowadzono prace remontowe w okolicy, które objęły m.in. przebudowę drogi dla rowerów, chodników oraz istniejącej sygnalizacji świetlnej, przejść dla pieszych i przejazdów. Tym samym usprawniono ruch i poprawiono bezpieczeństwo w rejonie centrum, a zatem – wszystkie drogi prowadzą do Galerii Młociny.

Źródło: Galeria Młociny

Fotografia: Galeria Młociny

Data publikacji: 4 listopada 2020