Andrzej Jaworski Prezes VRG SA

VRG S.A. w Radzie Programowej Magazynu Galerie Handlowe

Systematycznie poszerza się grono ekspertów Rady Programowej Magazynu Galerie Handlowe. Nowym uczestnikiem, współtworzącym merytorykę pisma w 2021 roku został właśnie Andrzej Jaworski, prezes zarządu VRG S.A.


Andrzej Jaworski jest prezesem zarządu VRG S.A., firmy mającej w swoim portfolio jedne z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce marek odzieżowych i jubilerskiej: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK. W swojej karierze miał okazję zarządzać organizacjami mierzącymi się ze złożonymi wyzwaniami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Z sukcesem prowadził projekty na rynkach międzynarodowych. Ma różnorodne doświadczenie, w tym w zarządzaniu dużą spółką notowaną na GPW oraz w sektorze publicznym. Andrzej Jaworski będzie udzielał opinii m.in. w zakresie rozwoju sieci sprzedaży, aktualnych trendów rynkowych, dotyczących branży RETAIL czy funkcjonowania marek w obrębie obiektów handlowych oraz współpracy z ich zarządcami.

VRG S.A. (poprzednia nazwa Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r. i specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. Grupa Kapitałowa VRG S.A. koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim). VRG S.A. od lat dynamicznie rozwija własną sieć sprzedaży detalicznej. Na koniec drugiego kwartału 2020 roku liczyła ona 567 salonów o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej 52,7 tys. m2 (w tym między innymi: 147 salony marki Vistula, 117 salonów marki Bytom, 140 salonów marki W.KRUK, 131 butiki marki Wólczanka oraz 30 salonów marki Deni Cler Milano).

Rada Programowa to grono Ekspertów i Specjalistów wśród zarządców centrów handlowych, sieci handlowych oraz firm świadczących usługi dla sektora RETAIL. Przedstawiciele Rady Programowej wpływają na kształt merytoryczny pisma i prezentują swój punt widzenia oraz opinie w kontekście aktualnie panujących trendów rynkowych i branżowej problematyki opisywanej w autorskich publikacjach naszych dziennikarzy.

Magazyn B2B Galerie Handlowe Online to lider medialny w obszarze działalności centrów i sieci handlowych w Polsce. Periodyk stanowi przegląd najważniejszych opinii kluczowych przedstawicieli sektora handlowego i nieruchomości handlowych, a także gromadzi wywiady, felietony i publikacje eksperckie związane z funkcjonowaniem branży, trafiając do decydentów, działów marketingu i ekspansji branży handlowej i nieruchomości handlowych w całej Polsce.


Czytaj online najnowszy numer Magazynu Galerie Handlowe

Magazyn-Galerie-Handlowe-listopad-grudzien-2020-mockup1500

Źródło: VRG

Fotografia: VRG

Data publikacji: 2 grudnia 2020