Warszawskie centra Atrium z nowymi markami i konceptami modowymi

II półrocze bieżącego roku upływa w Atrium pod znakiem wdrażania kolejnych nowych konceptów handlowych oraz dywersyfikacji miksu najemców. Spółka kontynuuje strategię poszerzania oferty rozrywkowej i gastronomicznej w swoich centrach oraz dostosowuje propozycję do nowych potrzeb konsumentów, którzy więcej czasu wolnego spędzają poza domem, w restauracjach i na rozrywce. Korzystają także z różnorodnych usług. Swoje działania koncentruje na znaczących aktywach w dużych, rozwijających się ośrodkach miejskich, w tym w Warszawie, gdzie ma już 5 obiektów.

We flagowym warszawskim centrum handlowym spółki – Atrium Promenada – otwarto niedawno Mitsubishi Store, pierwszy w Polsce salon sprzedaży samochodów w galerii handlowej. Jest to projekt pilotażowy. Zgodnie z jego założeniami sieć punktów handlowych tej japońskiej marki ma powstać w całej Europie. Klienci mogą w nich poznać ofertę oraz wybrać preferowane auto.

We wrześniu br. w Atrium Promenada został otwarty salon Rosenthal. Nowym najemcą obiektu jest także biuro podróży Coral Travel. Poszukujący nowych smaków mogą skorzystać również ze wzbogaconej oferty gastronomicznej Atrium Promenada. W październiku br. do listy działających tu restauracji dołączyła kolejna – San Giovanni, oferująca dania kuchni włoskiej.

Flagowe centrum Atrium konsekwentnie rozwija i umacnia również relacje z najbliższym otoczeniem. W tym celu stale wzbogaca program bezpłatnych warsztatów i społecznych aktywności skierowanych do mieszkańców Pragi, jak i całej Warszawy, realizowany w Piątym Wymiarze – Twórczej Przestrzeni Promenady. Community relations umacniają również Domy Towarowe Wars Sawa Junior, reaktywując letnią inicjatywę „Kultura w samym centrum” w zimowej odsłonie. W ramach akcji „Zima w samym centrum” na Pasażu Wiecha pojawią się zimowe instalacje, wystawy zdjęć, rysunków i komiksów oraz klimatyczne dekoracje świąteczne.

Atrium rozwija i unowocześnia swoje obiekty tak, by mogły pełnić ważną społecznie funkcję w przestrzeni publicznej oraz być dostosowane do lokalnych potrzeb i oczekiwań mieszkańców miast, w których działają.

Zmiany objęły również Atrium Redutę. W ostatnim czasie portfolio centrum wzbogaciła VENEZIA. Na powierzchni ponad 170 mkw. nowo otwartego salonu klienci znajdą m.in. stylowe obuwie i akcesoria skórzane dla kobiet i mężczyzn, tworzone z myślą o tych, którzy są wrażliwi na piękno i poprzez modę chcą wyrazić swoją osobowość. Od września klienci mogą również korzystać z wysokiej jakości usług Paris Optique. Do grona nowych najemców dołączyła także marka jubilerska Świat Złota.

Łącząc wiedzę o oczekiwaniach klientów z trendami rynkowymi, Atrium Reduta stale wzbogaca i uatrakcyjnia również swoją propozycję rozrywkową. W listopadzie br. w salonie x-kom powstała nowoczesna, interaktywna strefa rozrywkowa dla rodzin, w której dzieci mogą beztrosko spędzić czas w strefie zabaw, wziąć udział w zajęciach kreatywnych w strefie warsztatowej LEGO czy stanąć w szranki z innymi w ramach wyścigów na torach Hot Wheels. Centrum zachęca również wszystkich miłośników kina do skorzystania z wyjątkowej oferty cenowej. Filmowe nowości można obejrzeć w Cinema 3D w najlepszej cenie w Warszawie – już za 14,90 zł (również w weekendy).

Kolejnymi nowościami pozytywnie zaskakuje również Atrium Targówek. Zmiany objęły dwa salony modowe. Na dwa razy większej (obejmującej obecnie ponad 760 mkw.), na nowo zaaranżowanej powierzchni klientów przywitał salon marki House. W nowej odsłonie i po relokacji został także otwarty salon Carry. Przed końcem roku na poziomie + 1 planowane jest otwarcie kolejnej części lokalu. Łącznie nowa przestrzeń obejmie ponad 2,2 tys. mkw. Nowy koncept handlowy zyskała również marka Marilyn.

Atrium rozwija i unowocześnia swoje obiekty tak, by mogły pełnić ważną społecznie funkcję w przestrzeni publicznej oraz być dostosowane do lokalnych potrzeb i oczekiwań mieszkańców miast, w których działają.

Źródło: Atrium

Fotografia: Atrium

Data publikacji: 7 grudnia 2019