Wydarzenie minęło
To dedykowana rozmowa prezentująca Twoją firmę i jej ofertę dla dyrektorów zarządzających i menadżerów 500 sieci sklepów detalicznych oraz 750 centrów handlowych z całej Polski!
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online proponuje Państwu wywiad dedykowany z przedstawicielem Zarządu, skoncentrowany na wielowątkowej prezentacji przedsiębiorstwa, jego oferty, pozycji rynkowej, a także korzyści wynikających ze współpracy biznesowej dla potencjalnych odbiorców w sektorze RETAIL i komercyjnych nieruchomościach handlowych! Rozmowa na łamach WRZEŚNIOWEGO wydania Magazynu ONLINE zaprezentowana zostanie bowiem zarządcom ponad 500 sieci sklepów detalicznych oraz blisko 900 centrów, galerii handlowych oraz retail parków w całej Polsce. To doskonała forma wyróżnienia przedsiębiorstwa i zwrócenia uwagi nowych klientów.
Współpraca przebiega zdalnie, w drodze korespondencji e-mail. Pytania redakcyjne układane są w języku polskim, w oparciu o Państwa preferencje i uwzględniają wszelkie najważniejsze dla Państwa aspekty. Na całkowite opracowanie rozmowy potrzebne jest w praktyce 10-14 dni. Wstępny harmonogram działań opisany jest poniżej:
Zrealizowany wywiad będzie promowany ONLINE przez cały rok na łamach serwisów branżowych – Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl, trafiając do dyrekcji 1250 największych galerii handlowych i sieci sklepów detalicznych w całej Polsce, a także kluczowych firm technologicznych, agencji marketingowych i firm otoczenia okołobiznesowego. Odbiorcami projektu będą głównie:
Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa firmy, dotychczasowymi osiągnięciami, planami rozwoju oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wpływ na dalsze działania operacyjne. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od profilu działalności i Państwa preferencji. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:
1. Targetowanie audytorium
Magazyn Galerie Handlowe Online, jako stricte branżowe e-czasopismo online przyciąga czytelników zainteresowanych określonym zakresem informacji, w tym przypadku handlem i nieruchomościami handlowymi. To oznacza, że wywiad dotrze do przedstawicieli branży, zainteresowanych jej funkcjonowaniem, efektywnymi strategiami działań, nowościami produktowymi i rozwiązaniami optymalizującymi działalność nieruchomości handlowych i sklepów detalicznych.
2. Profesjonalna ekspozycja i szansa na lepszą współpracę
Zamieszczenie wywiadu w nadchodzącym numerze pozwoli także na szeroką ekspozycję firmy wśród profesjonalistów związanych z handlem i nieruchomościami handlowymi. To ważne, ponieważ pozwala wypromować markę w odpowiednim środowisku biznesowym.
3. Pozycjonowanie jako Ekspert:
Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi rozwiązań kluczowych problemów. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.
4. Generowanie leadów:
Wywiad ma charakter wielowątkowy i powinien zawierać najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreślać efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej – co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu. To może przyczynić się do generowania leadów, które mogą przekształcić się w konwersje.
5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:
Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje firmie przewagę konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym klientom.
6. Współpraca i partnerstwa:
Wywiad może zwrócić uwagę innych firm z branży, które mogą być zainteresowane współpracą lub partnerstwem. Dzięki temu można otworzyć nowe możliwości biznesowe i efektywniej rozwijać swoją działalność.