Twoja marka – Twoja historia! Zaplanuj wywiad we wrześniowym e-Magazynie Galerie Handlowe!

To dedykowana rozmowa prezentująca Twoją firmę i jej ofertę dla dyrektorów zarządzających i menadżerów 500 sieci sklepów detalicznych oraz 750 centrów handlowych z całej Polski!

CO PROPONUJEMY?

Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online proponuje Państwu wywiad dedykowany z przedstawicielem Zarządu, skoncentrowany na wielowątkowej prezentacji przedsiębiorstwa, jego oferty, pozycji rynkowej, a także korzyści wynikających ze współpracy biznesowej dla potencjalnych odbiorców w sektorze RETAIL i komercyjnych nieruchomościach handlowych! Rozmowa na łamach WRZEŚNIOWEGO wydania Magazynu ONLINE zaprezentowana zostanie bowiem zarządcom ponad 500 sieci sklepów detalicznych oraz blisko 900 centrów,  galerii handlowych oraz retail parków w całej Polsce. To doskonała forma wyróżnienia przedsiębiorstwa i zwrócenia uwagi nowych klientów.

JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA?

Współpraca przebiega zdalnie, w drodze korespondencji e-mail. Pytania redakcyjne układane są w języku polskim, w oparciu o Państwa preferencje i uwzględniają wszelkie najważniejsze dla Państwa aspekty. Na całkowite opracowanie rozmowy potrzebne jest w praktyce 10-14 dni. Wstępny harmonogram działań opisany jest poniżej:

  • Zgłoszenia realizacji wywiadu dedykowanego przyjmujemy do dnia 31-07-2024 r.
  • Procedujemy kwestie formalne (podpisanie umowy o współpracy i przedpłata na podstawie faktury proforma).
  • Uzgadniamy tematykę rozmowy, opracowujemy redakcyjnie pytania.
  • Państwo udzielacie odpowiedzi i przesyłacie materiał zdjęciowy (w drodze korespondencji e-mail).
  • Redagujemy otrzymane odpowiedzi i projektujemy layout rozmowy do Państwa finalnej akceptacji.
  • Promocja wywiadu we wrześniowym wydaniu e-Magazynu następuje w dniu 10-09-2024 r.

 

DO KOGO TRAFI WYWIAD?

Zrealizowany wywiad będzie promowany ONLINE przez cały rok na łamach serwisów branżowych – Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl, trafiając do dyrekcji 1250 największych galerii handlowych i sieci sklepów detalicznych w całej Polsce, a także kluczowych firm technologicznych, agencji marketingowych i firm otoczenia okołobiznesowego. Odbiorcami projektu będą głównie:

  • Dyrektorzy i zarządcy centrów handlowych w całej Polsce
  • Prezesi i dyrektorzy marketingu oraz ekspansji sklepów detalicznych
  • Inwestorzy segmentu handlowego i nieruchomości komercyjnych
  • Osoby zainteresowane nowymi produktami i usługami dla handlu
  • Producenci urządzeń i rozwiązań technologicznych
  • Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
  • Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
  • Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
  • Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
  • Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
  • Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
  • Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
  • Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
  • Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
  • Sieci drogeryjne i perfumeryjne
  • Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
  • Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
  • Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
  • Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
  • Właściciele i zarządcy centrów outletowych i największych parków handlowych

PRZYKŁADOWE ZAGADNIENIA WYWIADU

Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa firmy, dotychczasowymi osiągnięciami, planami rozwoju oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wpływ na dalsze działania operacyjne. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od profilu działalności i Państwa preferencji. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:

 

  • Rys historyczny i pozycja rynkowa przedsiębiorstwa.
  • Specyfika oferty – produkty i usługi dla segmentu RETAIL i nieruchomości handlowych.
  • Innowacje technologiczne i ich implementacja u wybranych partnerów biznesowych.
  • Zrównoważony rozwój – aspekty ekologiczne, społeczne i etyczne w działalności firmy.
  • Wykorzystywanie trendów rynkowych do budowania pozycji rynkowej i przewagi konkurencyjnej.
  • Kampanie marketingowe i metody budowania zaufania.
  • Strategie działań w dobie zmieniających się preferencji klientów i trendów zakupowych.
  • Partnerstwo w relacjach biznesowych – jak osiągnąć wspólny wzrost?
  • Korzyści wynikające ze współpracy dla potencjalnych partnerów biznesowych.
  • Prognozy rynkowe dla branży i plany rozwoju przedsiębiorstwa.

6 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO ZAMÓWIĆ WYWIAD W MAGAZYNIE GALERIE HANDLOWE ONLINE:

1. Targetowanie audytorium

Magazyn Galerie Handlowe Online, jako stricte branżowe e-czasopismo online przyciąga czytelników zainteresowanych określonym zakresem informacji, w tym przypadku handlem i nieruchomościami handlowymi. To oznacza, że wywiad dotrze do przedstawicieli branży, zainteresowanych jej funkcjonowaniem, efektywnymi strategiami działań, nowościami produktowymi i rozwiązaniami optymalizującymi działalność nieruchomości handlowych i sklepów detalicznych.

2. Profesjonalna ekspozycja i szansa na lepszą współpracę

Zamieszczenie wywiadu w nadchodzącym numerze pozwoli także na szeroką ekspozycję firmy wśród profesjonalistów związanych z handlem i nieruchomościami handlowymi. To ważne, ponieważ pozwala wypromować markę w odpowiednim środowisku biznesowym.

3. Pozycjonowanie jako Ekspert:

Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi rozwiązań kluczowych problemów. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.

4. Generowanie leadów:

Wywiad ma charakter wielowątkowy i powinien zawierać najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreślać efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej – co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu. To może przyczynić się do generowania leadów, które mogą przekształcić się w konwersje.

5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:

Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje firmie przewagę konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym klientom.

6. Współpraca i partnerstwa:

Wywiad może zwrócić uwagę innych firm z branży, które mogą być zainteresowane współpracą lub partnerstwem. Dzięki temu można otworzyć nowe możliwości biznesowe i efektywniej rozwijać swoją działalność.

 

ZGŁOSZENIA NA REALIZACJĘ ROZMÓW DO WYDANIA WRZEŚNIOWEGO PRZYJMUJEMY DO 31-07-2024. POZOSTAŁO:

 

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

NAPISZ DO NAS I ZAPYTAJ O WARUNKI ZAMIESZCZENIA WYWIADU!