Wydarzenie minęło
Zamów wywiad z Zarządcą obiektu handlowego i przedstaw atuty swojego obiektu dla 500 sieci handlowych, posiadających 80.000 punktów handlowych w całej Polsce!
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online oferuje Państwu wywiad dedykowany z przedstawicielem Centrum Handlowego lub firmy zarządzającej, skoncentrowany na szerokiej prezentacji obiektu, jego oferty, strategii działalności i zalet dla potencjalnych najemców sieciowych z całej Polski! Rozmowa na łamach jednego z czterech kwartalnych wydań e-Magazynu zaprezentowana zostanie Prezesom i Dyrektorom Ekspansji ponad 500 sieci sklepów detalicznych, zarządzających portfelem blisko 80.000 stacjonarnych punktów handlowych i usługowych. To doskonała forma wyróżnienia centrum dla docelowej grupy kontrahentów na mapie lokalnych obiektów handlowych.
Współpraca przebiega zdalnie, w drodze korespondencji e-mail. Pytania redakcyjne układane są w języku polskim, w oparciu o Państwa preferencje i uwzględniają wszelkie najważniejsze dla Państwa aspekty. Na całkowite opracowanie rozmowy potrzebne jest w praktyce 10-14 dni. Harmonogram działań opisany jest poniżej:
Zrealizowany wywiad będzie promowany ONLINE przez cały rok na łamach serwisów branżowych – Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl, trafiając do dyrekcji 1250 największych galerii handlowych i sieci sklepów detalicznych w całej Polsce, a także kluczowych firm technologicznych, agencji marketingowych i firm otoczenia okołobiznesowego. Odbiorcami projektu będą głównie:
Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa obiektu, dotychczasowymi osiągnięciami, otwarciami nowych sklepów oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wpływ na dalsze działania operacyjne. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od charakterystyki i profilu centrum oraz Państwa preferencji. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:
1. Targetowanie audytorium
Magazyn Galerie Handlowe Online, targetowany jest m.in. do prezesów i dyrektorów ekspansji sieci sklepów detalicznych z całej Polski. Daje to możliwość zaprezentowania obiektu handlowego dla potencjalnych najemców z różnych branż i tym samym pozyskania nowych parterów biznesowych.
2. Profesjonalna i wielowątkowa ekspozycja
Wywiad ma wielowątkowy charakter i pozwala dokładnie omówić wszystkie istotne kwestie związane z działalnością centrum handlowego i metodami zarządzania właściciela. Od działalności operacyjnej przez strategię marketingową po działania ekologiczne i prospołeczne.
3. Pozycjonowanie jako Ekspert:
Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi metod zarządzania i efektywnej współpracy z najemcami. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.
4. Generowanie leadów:
Wywiad powinien zawierać najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreślać efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej – co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu. To z kolei może przyczynić się do generowania leadów, które mogą przekształcić się w konwersje.
5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:
Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje Państwu przewagę nad lokalną konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej centrum handlowego i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym partnerom biznesowym.