Wywiad z centrum handlowym dla najemców sieciowych z całej Polski!

Zamów wywiad z Zarządcą obiektu handlowego i przedstaw atuty swojego obiektu dla 500 sieci handlowych, posiadających 80.000 punktów handlowych w całej Polsce!

CO PROPONUJEMY?

Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online oferuje Państwu wywiad dedykowany z przedstawicielem Centrum Handlowego lub firmy zarządzającej, skoncentrowany na szerokiej prezentacji obiektu, jego oferty, strategii działalności i zalet dla potencjalnych najemców sieciowych z całej Polski! Rozmowa na łamach jednego z czterech kwartalnych wydań e-Magazynu zaprezentowana zostanie Prezesom i Dyrektorom Ekspansji ponad 500 sieci sklepów detalicznych, zarządzających portfelem blisko 80.000 stacjonarnych punktów handlowych i usługowych. To doskonała forma wyróżnienia centrum dla docelowej grupy kontrahentów na mapie lokalnych obiektów handlowych.

JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA?

Współpraca przebiega zdalnie, w drodze korespondencji e-mail. Pytania redakcyjne układane są w języku polskim, w oparciu o Państwa preferencje i uwzględniają wszelkie najważniejsze dla Państwa aspekty. Na całkowite opracowanie rozmowy potrzebne jest w praktyce 10-14 dni. Harmonogram działań opisany jest poniżej:

  • Zgłoszenia realizacji wywiadu przyjmujemy na min. 15 dni przed wydaniem określonego numeru.
  • Procedujemy kwestie formalne (podpisanie umowy o współpracy i przedpłata na podstawie faktury proforma).
  • Uzgadniamy tematykę rozmowy, opracowujemy redakcyjnie pytania
  • Państwo udzielacie odpowiedzi i przesyłacie materiał zdjęciowy (w drodze korespondencji e-mail).
  • Redagujemy otrzymane odpowiedzi i projektujemy layout rozmowy do Państwa finalnej akceptacji.
  • Po finalnej akceptacji następuje promocja wywiadu w branżowych mediach naszego Wydawnictwa.

DO KOGO TRAFI WYWIAD?

Zrealizowany wywiad będzie promowany ONLINE przez cały rok na łamach serwisów branżowych – Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl, trafiając do dyrekcji 1250 największych galerii handlowych i sieci sklepów detalicznych w całej Polsce, a także kluczowych firm technologicznych, agencji marketingowych i firm otoczenia okołobiznesowego. Odbiorcami projektu będą głównie:

  • Dyrektorzy i zarządcy centrów handlowych w całej Polsce
  • Prezesi i dyrektorzy marketingu oraz ekspansji sklepów detalicznych
  • Inwestorzy segmentu handlowego i nieruchomości komercyjnych
  • Kluczowe Agencje marketingowe i firmy eventowe
  • Producenci urządzeń i rozwiązań technologicznych dla handlu
  • Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
  • Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
  • Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
  • Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
  • Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
  • Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
  • Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
  • Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
  • Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
  • Sieci drogeryjne i perfumeryjne
  • Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
  • Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
  • Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
  • Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
  • Właściciele i zarządcy centrów outletowych i największych parków handlowych

PRZYKŁADOWE ZAGADNIENIA WYWIADU

Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa obiektu, dotychczasowymi osiągnięciami, otwarciami nowych sklepów oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wpływ na dalsze działania operacyjne. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od charakterystyki i profilu centrum oraz Państwa preferencji. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:

 

  • Kluczowe osiągnięcia w dotychczasowej działalności obiektu handlowego.
  • Otwarcia sklepów i punktów usługowych (minionych i planowanych).
  • Specyfika lokalnego rynku i aktualna pozycja rynkowa obiektu.
  • Innowacje technologiczne, udogodnienia dla klientów i ich implementacja w obiekcie handlowym.
  • Zrównoważony rozwój – aspekty ekologiczne, społeczne i etyczne w rozwoju centrum.
  • Wykorzystywanie trendów rynkowych do budowania pozycji rynkowej i przewagi konkurencyjnej.
  • Kampanie marketingowe i efektywne metody budowania świadomości konsumenckiej.
  • Strategie działań w dobie zmieniających się preferencji klientów i trendów zakupowych.
  • Obrane metody budowania zaangażowania i lojalności konsumentów.
  • Partnerstwo w relacjach biznesowych z najemcami – jak osiągnąć wspólny wzrost?
  • Prognozy rynkowe dla branży i plany oraz strategie działań.


5 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO ZAMÓWIĆ WYWIAD W MAGAZYNIE GALERIE HANDLOWE ONLINE:

1. Targetowanie audytorium

Magazyn Galerie Handlowe Online, targetowany jest m.in. do prezesów i dyrektorów ekspansji sieci sklepów detalicznych z całej Polski. Daje to możliwość zaprezentowania obiektu handlowego dla potencjalnych najemców z różnych branż i tym samym pozyskania nowych parterów biznesowych.

2. Profesjonalna i wielowątkowa ekspozycja

Wywiad ma wielowątkowy charakter i pozwala dokładnie omówić wszystkie istotne kwestie związane z działalnością centrum handlowego i metodami zarządzania właściciela. Od działalności operacyjnej przez strategię marketingową po działania ekologiczne i prospołeczne.

3. Pozycjonowanie jako Ekspert:

Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi metod zarządzania i efektywnej współpracy z najemcami. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.

4. Generowanie leadów:

Wywiad powinien zawierać najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreślać efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej – co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu. To z kolei może przyczynić się do generowania leadów, które mogą przekształcić się w konwersje.

5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:

Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje Państwu przewagę nad lokalną konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej centrum handlowego i ukazanie aspektów, które wyróżniają ofertę względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym partnerom biznesowym.

ZGŁOSZENIA NA REALIZACJĘ ROZMÓW DO WYDANIA CZERWCOWEGO PRZYJMUJEMY DO 10-05-2024. POZOSTAŁO:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

NAPISZ DO NAS I ZAPYTAJ O WARUNKI ZAMIESZCZENIA WYWIADU JUŻ DZIŚ!