Wydarzenie minęło
Zamów wywiad z Zarządem Sieci Handlowej i podkreśl pozycję rynkową przedsiębiorstwa, osiągnięcia marki i strategię ekspansji w branży!
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online oferuje Państwu wywiad dedykowany z przedstawicielem Zarządu lub Dyrektorem Rozwoju Sieci Handlowej, skoncentrowany na wielowątkowej prezentacji przedsiębiorstwa, jego pozycji rynkowej, aktualnej strategii działań rozwojowych i marketingowo-komunikacyjnych, a także zalet współpracy dla potencjalnych franczyzobiorców z całej Polski! Rozmowa na łamach jednego z czterech kwartalnych wydań e-Magazynu zaprezentowana zostanie zarządcom ponad 500 sieci sklepów detalicznych oraz blisko 900 obiektów handlowych. To doskonała forma wyróżnienia marki dla docelowej grupy potencjalnych partnerów biznesowych z powiązanych środowisk.
Współpraca przebiega zdalnie, w drodze korespondencji e-mail. Pytania redakcyjne układane są w języku polskim, w oparciu o Państwa preferencje i uwzględniają wszelkie najważniejsze dla Państwa aspekty. Na całkowite opracowanie rozmowy potrzebne jest w praktyce 10-14 dni. Wstępny harmonogram działań opisany jest poniżej:
Zrealizowany wywiad będzie promowany ONLINE przez cały rok na łamach serwisów branżowych – Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl, trafiając do dyrekcji 1250 największych galerii handlowych i sieci sklepów detalicznych w całej Polsce, a także kluczowych firm technologicznych, agencji marketingowych i firm otoczenia okołobiznesowego. Odbiorcami projektu będą głównie:
Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa sieci, dotychczasowymi osiągnięciami, otwarciami nowych sklepów oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wpływ na dalsze działania operacyjne. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od charakterystyki i profilu marki oraz branży, a także Państwa preferencji. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:
1. Targetowanie audytorium
Magazyn Galerie Handlowe Online, jako stricte branżowe e-czasopismo online przyciąga czytelników zainteresowanych określonym zakresem informacji, w tym przypadku handlem i nieruchomościami handlowymi. To oznacza, że wywiad dotrze do przedstawicieli branży, zainteresowanych jej funkcjonowaniem, rozwojem sieci sklepów detalicznych, nowymi konceptami handlowymi, efektywnymi strategiami działań marketingowych i rozwiązaniami optymalizującymi działalność podmiotów sektora handlowego.
2. Profesjonalna ekspozycja i szansa na lepszą współpracę
Zamieszczenie wywiadu w nadchodzącym numerze pozwoli także na szeroką ekspozycję marki na tle najlepszych i najciekawszych brandów rozwijających się na polskim rynku. To ważne, ponieważ pozwala wypromować markę na tle konkurencji dla potencjalnych franczyzobiorców z całej Polski.
3. Pozycjonowanie jako Ekspert:
Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi rozwiązań kluczowych problemów. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.
4. Generowanie leadów:
Wywiad ma charakter wielowątkowy i powinien zawierać najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreślać efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej, np. w przypadku oferowanych systemów franczyzowych – co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu.
5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:
Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje Państwu przewagę nad branżową konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej firmy i ukazanie aspektów, które wyróżniają Państwa względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym partnerom biznesowym.
6. Nowe partnerstwa:
Wywiad może zwrócić uwagę także innych firm z branży, które mogą być zainteresowane współpracą lub partnerstwem. Dzięki temu można otworzyć nowe możliwości biznesowe i efektywniej rozwijać swoją działalność.