Wywiad z Zarządem Sieci Handlowej – kulisy sukcesu i strategie rozwoju liderów rynku!

Zamów wywiad z Zarządem Sieci Handlowej i podkreśl pozycję rynkową przedsiębiorstwa, osiągnięcia marki i strategię ekspansji w branży!

CO PROPONUJEMY?

Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online oferuje Państwu wywiad dedykowany z przedstawicielem Zarządu lub Dyrektorem Rozwoju Sieci Handlowej, skoncentrowany na wielowątkowej prezentacji przedsiębiorstwa, jego pozycji rynkowej, aktualnej strategii działań rozwojowych i marketingowo-komunikacyjnych, a także zalet współpracy dla potencjalnych franczyzobiorców z całej Polski! Rozmowa na łamach jednego z czterech kwartalnych wydań e-Magazynu zaprezentowana zostanie zarządcom ponad 500 sieci sklepów detalicznych oraz blisko 900 obiektów handlowych. To doskonała forma wyróżnienia marki dla docelowej grupy potencjalnych partnerów biznesowych z powiązanych środowisk.

JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA?

Współpraca przebiega zdalnie, w drodze korespondencji e-mail. Pytania redakcyjne układane są w języku polskim, w oparciu o Państwa preferencje i uwzględniają wszelkie najważniejsze dla Państwa aspekty. Na całkowite opracowanie rozmowy potrzebne jest w praktyce 10-14 dni. Wstępny harmonogram działań opisany jest poniżej:

  • Zgłoszenia realizacji wywiadu przyjmujemy na min. 15 dni przed wydaniem określonego numeru.
  • Procedujemy kwestie formalne (podpisanie umowy o współpracy i przedpłata na podstawie faktury proforma).
  • Uzgadniamy tematykę rozmowy, opracowujemy redakcyjnie pytania
  • Państwo udzielacie odpowiedzi i przesyłacie materiał zdjęciowy (w drodze korespondencji e-mail).
  • Redagujemy otrzymane odpowiedzi i projektujemy layout rozmowy do Państwa finalnej akceptacji.
  • Po finalnej akceptacji następuje promocja wywiadu w branżowych mediach naszego Wydawnictwa.

DO KOGO TRAFI WYWIAD?

Zrealizowany wywiad będzie promowany ONLINE przez cały rok na łamach serwisów branżowych – Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl, trafiając do dyrekcji 1250 największych galerii handlowych i sieci sklepów detalicznych w całej Polsce, a także kluczowych firm technologicznych, agencji marketingowych i firm otoczenia okołobiznesowego. Odbiorcami projektu będą głównie:

  • Dyrektorzy i zarządcy centrów handlowych w całej Polsce
  • Prezesi i dyrektorzy marketingu oraz ekspansji sklepów detalicznych
  • Inwestorzy segmentu handlowego i nieruchomości komercyjnych
  • Osoby zainteresowane nowymi konceptami handlowymi
  • Producenci urządzeń i rozwiązań technologicznych dla handlu
  • Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
  • Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
  • Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
  • Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
  • Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
  • Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
  • Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
  • Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
  • Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
  • Sieci drogeryjne i perfumeryjne
  • Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
  • Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
  • Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
  • Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
  • Właściciele i zarządcy centrów outletowych i największych parków handlowych

PRZYKŁADOWE ZAGADNIENIA WYWIADU

Przygotowywane przez Redakcję pytania obejmują szereg zagadnień branżowych związanych z aktualną działalnością Państwa sieci, dotychczasowymi osiągnięciami, otwarciami nowych sklepów oraz aktualnymi trendami rynkowymi, mającymi wpływ na dalsze działania operacyjne. Wszystkie przygotowywane zagadnienia są dobierane indywidualnie, w zależności od charakterystyki i profilu marki oraz branży, a także Państwa preferencji. W standardowych pytaniach często poruszamy kwestie:

 

  • Kluczowe osiągnięcia w dotychczasowym rozwoju marki.
  • Specyfika branży, aktualna pozycja rynkowa Państwa przedsiębiorstwa.
  • Strategia rozwoju, otwarcia nowych punktów sprzedaży, modernizacje i unowocześnienia dla klientów.
  • Doświadczenia zakupowe, innowacje technologiczne i ich implementacja sklepach detalicznych.
  • Zrównoważony rozwój – aspekty ekologiczne, społeczne i etyczne w rozwoju marki.
  • Wykorzystywanie trendów rynkowych do budowania pozycji rynkowej i przewagi konkurencyjnej.
  • Kampanie marketingowe i efektywne metody budowania świadomości konsumenckiej.
  • Strategie działań w dobie zmieniających się preferencji klientów i trendów zakupowych.
  • Budowanie zaangażowania i lojalności konsumentów.
  • Partnerstwo w relacjach biznesowych z zarządcami obiektów handlowych – jak osiągnąć wspólny wzrost?
  • Prognozy rynkowe dla branży i plany oraz strategie działań Państwa firmy na kolejne lata.


6 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO ZAMÓWIĆ WYWIAD W MAGAZYNIE GALERIE HANDLOWE ONLINE:

1. Targetowanie audytorium

Magazyn Galerie Handlowe Online, jako stricte branżowe e-czasopismo online przyciąga czytelników zainteresowanych określonym zakresem informacji, w tym przypadku handlem i nieruchomościami handlowymi. To oznacza, że wywiad dotrze do przedstawicieli branży, zainteresowanych jej funkcjonowaniem, rozwojem sieci sklepów detalicznych, nowymi konceptami handlowymi, efektywnymi strategiami działań marketingowych i rozwiązaniami optymalizującymi działalność podmiotów sektora handlowego.

2. Profesjonalna ekspozycja i szansa na lepszą współpracę

Zamieszczenie wywiadu w nadchodzącym numerze pozwoli także na szeroką ekspozycję marki na tle najlepszych i najciekawszych brandów rozwijających się na polskim rynku. To ważne, ponieważ pozwala wypromować markę na tle konkurencji dla potencjalnych franczyzobiorców z całej Polski.

3. Pozycjonowanie jako Ekspert:

Udzielając wywiadu, można podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i wskazówkami dotyczącymi rozwiązań kluczowych problemów. Dzięki temu łatwo o renomę Eksperta w danym segmencie usług, co z pewnością przyczyni się do budowania zaufania wśród potencjalnych partnerów biznesowych.

4. Generowanie leadów:

Wywiad ma charakter wielowątkowy i powinien zawierać najważniejsze i praktyczne informacje, a także podkreślać efekty działań i korzyści wynikające ze współpracy biznesowej, np. w przypadku oferowanych systemów franczyzowych – co może zainteresować potencjalnych klientów i skłonić ich do nawiązania kontaktu.

5. Wyróżnienie się na tle konkurencji:

Zamieszczenie wywiadu w branżowym czasopiśmie daje Państwu przewagę nad branżową konkurencyjną, pozwala na podkreślenie pozycji rynkowej firmy i ukazanie aspektów, które wyróżniają Państwa względem konkurencji. Zaprezentowanie najważniejszych cech pozwala wyróżnić się i zapaść w pamięć potencjalnym partnerom biznesowym.

6. Nowe partnerstwa:

Wywiad może zwrócić uwagę także innych firm z branży, które mogą być zainteresowane współpracą lub partnerstwem. Dzięki temu można otworzyć nowe możliwości biznesowe i efektywniej rozwijać swoją działalność.

ZGŁOSZENIA NA REALIZACJĘ ROZMÓW DO WYDANIA CZERWCOWEGO PRZYJMUJEMY DO 10-05-2024. POZOSTAŁO:

  • DNI
  • GODZIN
  • MINUT
  • SEKUND

Wydarzenie minęło

Poznaj opinię o naszych mediach

NAPISZ DO NAS I ZAPYTAJ O WARUNKI ZAMIESZCZENIA WYWIADU JUŻ DZIŚ!