Galeria Kazimierz: Dekoracje świąteczne w galerii są niezwykle istotne, ale nie najważniejsze

Fotorelacja i podsumowanie działań na łamach Magazynu Galerie Handlowe – luty 2020

W szczególnym czasie świąt Galeria Kazimierz stara się stworzyć wyjątkową atmosferę. Dekoracje świąteczne w galerii są niezwykle istotne, ale nie najważniejsze. Z myślą o klientach powstają stoiska z ofertą ozdób bożonarodzeniowych, wyjątkowym rękodziełem i prezentami, czy punkty, w których można pięknie zapakować upominki dla bliskich. W tym roku zaskoczyliśmy naszych gości także nowymi elementami dekoracji – mówi dla Magazynu Galerie Handlowe – Beata Jankowska, Dyrektor Galerii Kazimierz.

W szczególnym czasie świąt Galeria Kazimierz stara się stworzyć wyjątkową atmosferę. Dekoracje świąteczne w galerii są niezwykle istotne, ale nie najważniejsze. Z myślą o klientach powstają stoiska z ofertą ozdób bożonarodzeniowych, wyjątkowym rękodziełem i prezentami, czy punkty, w których można pięknie zapakować upominki dla bliskich. W tym roku zaskoczyliśmy naszych gości także nowymi elementami dekoracji.

W związku z niedawnym otwarciem placu zewnętrznego, Galerii Kazimierz zależało na tym, by także ta przestrzeń zyskała magiczny klimat. – Pięknie ubrane pergole i choinki, bajkowa kareta, bombki i spektakularny fotel Mikołaja, to tylko część z elementów, które tworzą świąteczny klimat na zewnątrz centrum. Wewnątrz natomiast uwagę przyciąga wyjątkowa konstrukcja – mierząca prawie sześć metrów wysokości, ruchoma, iluminowana karuzela zaprasza, aby usiąść w wygodnych saniach Mikołaja lub w zaprzęgu reniferów. To jednak nie wszystko – z myślą o naszych klientach, organizujemy wiele wydarzeń umilających czas oczekiwania na święta.

Zobacz galerię zdjęć

Ogromnym zainteresowaniem każdego roku cieszą się eventy mikołajkowe. Tym razem w ramach cyklicznej akcji „Mały Kazimierz” dzieci wybrały się w podróż do Laponii, gdzie mogły zgłębić wiedzę na temat zwyczajów i kultury kraju Świętego Mikołaja. Wspólnie także wypiekały i dekorowały pierniki. Kilkaset dzieci wzięło też udział w spotkaniu z popularną pisarką książek podróżniczych dla dzieci – Nelą Małą Reporterką. 6 grudnia na placu zewnętrznym odbyło się oficjalne otwarcie lodowiska. Dla amatorów dobrego jedzenia galeria zorganizowała Świąteczny Festival Food Trucków. Centrum handlowe jest również od trzech lat partnerem strategicznym akcji „Wokół Szopki”. – Każde z tych wydarzeń przyczyniło się do rekordowej odwiedzalności Galerii Kazimierz w 2019 roku.

W związku z tym, że wśród nas są też osoby, które w wyniku przyczyn losowych nie mogą poczuć w pełni atmosfery świąt, od wielu lat w grudniu Galeria Kazimierz przy współpracy z Teatrem Bagatela realizuje program pod hasłem „Teatr dla Dzieci krakowskich szpitali”. Ta szczytna akcja ma przede wszystkim wywołać zadowolenie na twarzach małych pacjentów i dać możliwość obcowania z teatrem na oddziałach dziecięcych. Ponadto centrum zachęcało do pomocy potrzebującym także Klientów. Stworzono stoisko z ręcznie wykonanymi prezentami bożonarodzeniowymi. Część dochodu z ich sprzedaży zostało przeznaczone na pomoc charytatywną potrzebującym. W tym roku galeria wspierała jednego z pracowników obiektu.

Od stycznia 2019 roku nasze centrum regularnie notowało rosnący współczynnik footfall, łącznie Galerię Kazimierz odwiedziło ponad 550 tys. więcej Klientów w porównaniu do roku ubiegłego

Ubiegły rok był dla Galerii Kazimierz wyjątkowy. – Od stycznia 2019 roku nasze centrum regularnie notowało rosnący współczynnik footfall, łącznie Galerię Kazimierz odwiedziło ponad 550 tys. więcej Klientów w porównaniu do roku ubiegłego. W czerwcu otwarto nowy plac zewnętrzny przy Galerii, który w wakacje stał się centrum kulturalno-rozrywkowym Krakowa chętnie odwiedzanym nie tylko przez mieszkańców, ale także turystów. W otoczeniu zabytkowych budynków Galerii powstała strefa wypoczynku pełna zieleni. W pobliżu nowoczesnej, iluminowanej fontanny ustawiono pergole oplecione roślinami z wygodnymi siedziskami. Powstał też nowoczesny plac zabaw. Aby w pełni wykorzystać potencjał nowego placu, zorganizowaliśmy Kazimierz Summer Festival. Przez całe lato nasi goście bawili się przy klubowych dźwiękach, podziwiali podniebne akrobacje brytyjskiej grupy The Dream Engine, oglądali spektakle teatralne pod gołym niebem, mogli skosztować menu z całego świata z food trucków, a na koniec bawić się wspólnie na koncercie Kamila Bednarka.

Modernizacja placu i festiwal przyniosły natychmiastowy efekt, bowiem w okresie wakacyjnym wzrost współczynnika footfall wyniósł aż 12 procent w porównaniu do roku poprzedniego. Zmiany w Galerii docenili nie tylko klienci, ale także najemcy. W ostatnim czasie w Galerii Kazimierz otwarto pierwszy w Polsce salon marki Weekday.

 

Beata Jankowska, Dyrektor Galerii Kazimierz


Pełna fotorelacja redakcyjna i podsumowanie działań centrów handlowych dostępne także w magazynie B2B Galerie Handlowe – luty 2020

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe - luty 2020

Fotografia: Impatient Studio / Galerie Handlowe / Galeria Kazimierz

Data publikacji: 23 lutego 2020