Atrium Plejada: To był intensywny czas

Fotorelacja i podsumowanie działań na łamach Magazynu Galerie Handlowe – luty 2020

Bytomskie Centrum Handlowe Atrium Plejada już z końcem listopada jest przygotowane do Świąt Bożego Narodzenia. Fasadę obiektu i zewnętrzne latarnie są ozdobione tysiącami sznurów migoczących świecidełek. Efekty organizowanych akcji marketingowych spowodowały wzrost odwiedzalności i obrotów najemców, do grona których dołączyły także nowe marki – podkreśla Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada

Grudzień w Atrium Plejada to czas niepowtarzalnych akcji marketingowych. Wnętrze galerii jest wówczas przystrojone ogromnymi, czerwono-złotymi bombkami. Pasaż na całej długości udekorowano mieniącymi się lampkami, a w najwyższym jego punkcie zawieszono gwieździste, świecące niebo. W centrum czuć zapach piernika i cynamonu, a świąteczna muzyka umila klientom zakupy. Wzrok przyciągają niecodzienne, sezonowe aranżacje witryn najemców oraz wyjątkowe stoiska z typowo bożonarodzeniowym asortymentem.

W dniach 6–7 grudnia zapewniliśmy naszym najmłodszym klientom możliwość spotkania się ze Świętym Mikołajem w bajkowej scenerii. Magiczne chwilę uwieczniał na zdjęciach fotograf, a zdjęcia wywoływane od ręki, były piękną pamiątką wizyty Mikołaja. Ponadto dla naszych milusińskich przygotowaliśmy pokazy karmelkowe, warsztaty dekorowania pierniczków, bombkowe foto-warsztaty, a także multimedialny konkurs w skokach narciarskich, w którym główną nagrodę stanowiła konsola XBox One.

Zobacz galerię zdjęć

Z kolei w dniach 12–15 i 19–23 grudnia zorganizowaliśmy event pro-sprzedażowy „Nastrój się na Święta”. Klienci, którzy dokonali zakupów za określoną kwotę, mogli otrzymać bon na odbiór pięknej jodły kaukaskiej. Rozdaliśmy aż 450 drzewek! Wydarzeniu towarzyszyła akcja pakowania prezentów, a także ciekawe warsztaty dla dzieci (ozdabianie poszewek na jaśki, dekorowanie bombek oraz choinek z filcu). Niespodzianką był koncert kwartetu smyczkowego, prezentujący naszym klientom świąteczny repertuar muzyczny.

Efekty obu akcji marketingowych są satysfakcjonujące. Odnotowaliśmy wzrost liczby odwiedzających Centrum, a nasi najemcy wzrost obrotów. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie sprofilowanie każdego wydarzenia, co jest możliwe dzięki dobrej znajomości branży oraz współpracy z rozpoznawalnymi agencjami eventowymi.

Zakończyliśmy rok 2019. To był intensywny czas pod kątem aktywności leasingowych. Działalność w Atrium Plejada rozpoczął Novus Optyk (52,26 mkw.) oraz wielobranżowy dyskont Dealz (479,42 mkw.). Z kolei salon Diverse został relokowany i zwiększył swoją powierzchnię handlową o prawie 35%.

Mamy nadzieję, że w roku 2020 nasza oferta handlowa, wzbogacona atrakcyjnymi wydarzeniami marketingowymi, okaże się zadowalająca dla naszych stałych i przyszłych klientów. Zapraszamy!

Joanna Plata, Dyrektor CH Atrium Plejada

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe - luty 2020

Fotografia: Impatient Studio / Galerie Handlowe

Data publikacji: 19 lutego 2020