Magnolia Park: Stawiamy na eventy i akcje dla całych rodzin

Fotorelacja i podsumowanie działań na łamach Magazynu Galerie Handlowe – luty 2020

Zrealizowane przez nas w okresie przedświątecznym działania wpisują się w naszą strategię, do której kluczem jest hasło „Magnolia Park Inspiruje”, a którą realizujemy już od ponad roku. Konsekwentnie stawiamy na eventy i akcje dla całych rodzin, o charakterze zabawy i mądrej rozrywki. Dodam, że wiele z tych wydarzeń organizujemy jako pierwsi i jedyni w Polsce – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe – Marta Kocik, Marketing & PR Manager, Magnolia Park

W grudniu zaproponowaliśmy wydarzenia dopasowane do atmosfery przedświątecznej. Na Mikołajki przygotowaliśmy m.in. warsztaty czekoladowe: można było posmakować ziaren kakaowca, posłuchać o historii czekolady, wyprodukować własną tabliczkę słodyczy i ozdobić ją wiórkami, orzechami czy kolorowymi cukierkami. Nie zabrakło oczywiście tradycyjnych spotkań ze świętym Mikołajem.

Z kolei przed Bożym Narodzeniem zorganizowaliśmy też warsztaty piernikowe. Była to atrakcja przede wszystkim dla najmłodszych. W ramach wydarzenia mieli okazję wysłuchać historii tego wyjątkowego wypieku, jak również własnoręcznie udekorować pierniki. Po warsztatach wypieki można było zabrać do domu lub użyć ich do budowy imponującego domu.

W okresie przedświątecznym najmłodszych zaprosiliśmy też do zaczarowanego lasu – to największy tego typu świąteczny plac zabaw dla dzieci z unikatowymi atrakcjami, który pełni równocześnie rolę świątecznej dekoracji centrum. Natomiast dodatkową atrakcją dla dorosłych były świąteczne wieńce, wręczane klientom w ramach akcji pro-sale, które również można było zabrać do domu. Warto podkreślić, że były to unikatowe dekoracje – prawdziwe rzemieślnicze wyroby, przygotowane przez wrocławską manufakturę florystyczną.

Zobacz galerię zdjęć

Jeśli chodzi o zmiany istotne dla funkcjonowania centrum handlowego w 2019 roku, to na pewno duże znaczenie miało ograniczenie handlu w niedziele. Podjęliśmy szereg działań zmierzających do poszerzenia catchment area nie tylko poza Wrocław, lecz również poza Dolny Śląsk, w szerokim promieniu sięgającym nawet ok. 100 km, a więc docierającym m.in. do mieszkańców Opola, Kalisza, Ostrowa Wielkopolskiego, Leszna. Zależy nam na tym, by również klientom spoza regionu pokazać, że Magnolia Park to bogata i zróżnicowana oferta handlowa oraz miejsce, gdzie można ciekawie i aktywnie spędzić czas, uczestnicząc w atrakcyjnych wydarzeniach.

W grudniu zaproponowaliśmy ciekawy kalendarz wydarzeń z myślą o całych rodzinach. Eventy warsztatowe cieszyły się ogromną popularnością, ponieważ miały duży potencjał angażowania dzieci.

Dobrze skomponowana oferta eventowa, która stała się już naszym znakiem firmowym, odgrywa w tym względzie pierwszoplanową rolę. Stale rozwijamy również ofertę spędzania wolnego czasu dla rodzin z dziećmi. Warto podkreślić, że działamy na niezwykle konkurencyjnym i wymagającym rynku wrocławskim, co sprawia, że elementy oraz działania wyróżniające nas, wzbogacające ofertę o usługi dodatkowe, kreujące naszą tożsamość i budujące lojalność klientów mają ogromne znaczenie. Doskonale sprawdzają się propozycje, takie jak karty upominkowe, karty lunchowe, aplikacja goodie czy możliwość zakupów ze stylistką. W 2019 roku wprowadziliśmy nowość – zakupy z dekoratorką wnętrz.

Przyciąganiu klientów spoza Dolnego Śląska sprzyja doskonała lokalizacja naszego centrum, w tym bliskość obwodnicy śródmiejskiej oraz autostradowej. Dzięki temu dojazd do Magnolia Park jest łatwy dla osób przyjeżdżających zarówno z bliższych, jak i z dalszych okolic.

W 2020 roku będziemy kontynuowali działania zgodne z naszą strategią inspirowania i angażowania klientów w różnych obszarach. Nadal będziemy też wzbogacać ofertę różnego rodzaju usług i możliwości spędzania u nas czasu wolnego. Już dzisiaj Magnolia Park stanowi wielofunkcyjne centrum w pełnym znaczeniu tego słowa.

Marta Kocik, Marketing & PR Manager, Magnolia Park


Pełna fotorelacja redakcyjna i podsumowanie działań centrów handlowych dostępne także w magazynie B2B Galerie Handlowe – luty 2020

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe - luty 2020

Fotografia: Impatient Studio / Galerie Handlowe

Data publikacji: 23 lutego 2020