Najciekawsze koncepty sklepów w centrach handlowych

Najciekawsze koncepty sklepów w centrach handlowych

Sesja fotograficzna flagowych konceptów sprzedażowych, realizowana przez redakcję Magazynu Galerie Handlowe wraz z ekspozycją na łamach czasopisma i dystrybucją do branży

Kilka słów o projekcie

Redakcja Magazynu Galerie Handlowe, w wydaniu otwierającym 2021 rok zaprezentuje najciekawsze, flagowe koncepty sklepów i stacjonarnych punktów sprzedaży, które swoją jakościową ofertą, nowymi technologiami i odpowiednim podejściem do konsumenta przyciągają  nowych odbiorców i efektywnie budują pozycję rynkową na tle konkurencji.

Fotorelacja wsparta komentarzem

Fotorelacja redakcyjna prezentująca zdjęcia najatrakcyjniejszych punktów handlowych wsparta zostanie wypowiedzią eksperta, reprezentującego daną markę i będzie dotyczyła kwestii związanych z funkcjonowaniem brandu, udogodnieniami dla klientów, bezpieczeństwem, ofertą produktową czy strategią rozwoju firmy.

Przykładowy zakres tematyczny wypowiedzi:

– Jakie wrażenia powinien zapewnić dzisiejszym konsumentom nowoczesny punkt sprzedaży?
– Nowoczesne technologie – jakie narzędzia i rozwiązania są najczęściej stosowane?
– Oferta produktowa, a preferencje konsumentów. Czego oczekują dzisiejsi odbiorcy?
– Bezpieczeństwo klientów i obrane metody działań związane z ograniczeniem rozprzestrzeniania się COVID-19.
– Kluczowe aspekty decydujące o atrakcyjności sklepu i pozycji rynkowej marki.
– Podsumowanie działań marki w okresie świątecznym i strategia rozwoju na rok 2021.
– Inne, istotne dla Państwa kwestie.

Zobacz wygląd podstawowej publikacji:

Co otrzymasz w ramach współpracy?

– Sesja fotograficzna flagowego salonu sprzedaży (do 10 zdjęć  wysokiej rozdzielczości).
– Rozkładówkową ekspozycję w Magazynie Galerie Handlowe Online (wydanie styczeń-luty 2021 r.)
– Komentarz przedstawiciela sieci, wkomponowany w fotorelację.
– Komplet zdjęć wraz z prawami autorskimi (pliki JPG po obróbce, o dużej rozdzielczości).
– Promocję zdjęć sklepu w branżowych newsletterach Wydawnictwa i mediach społecznościowych

A może rozbudowana ekspozycja: 10-12 stron?

Rozbudowana ekspozycja w Magazynie Galerie Handlowe Online obejmuje komentarz Eksperta, poprzedzający fotorelację + 5 kolejnych rozkładówek (łącznie 12 stron), eksponujących flagowy koncept Państwa salonu sprzedaży. To najlepsza i najszersza forma wyróżnienia marki w branży.

O czym warto pamiętać?

– Zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane są do dnia 30-10-2020 r.
– Sesje zdjęciowe realizowane są w okresie od 2.11 do 12.12.2020 r.
– Realizacja współpracy wymaga podpisania zlecenia, regulującego zobowiązania Stron.
– Fotorelacja redakcyjna ukaże się w Magazynie Galerie Handlowe Online do 15-01-2021 r.

Zobacz przykładowe zdjęcia redakcyjne

Poznaj nasz Magazyn! Zobacz najnowsze wydanie ONLINE!

Magazyn B2B Galerie Handlowe ONLINE to lider prasy branżowej w obszarze działalności centrów i sieci handlowych w Polsce. Periodyk stanowi przegląd najważniejszych opinii kluczowych przedstawicieli sektora handlowego i nieruchomości handlowych, a także gromadzi wywiady, felietony i publikacje eksperckie związane z funkcjonowaniem branży, trafiając do decydentów, działów marketingu i ekspansji branży handlowej i nieruchomości handlowych w całej Polsce.

Magazyn Galerie Handlowe Online - dekoracje świąteczne w centrach handlowych cover

 

Zapytaj o udział w fotorelacji! Szczegółowych informacji udziela:

Julita Serafinko  |  j.serafinko@galeriehandlowe.pl  |  tel. 791-355-332

 

Źródło:

Fotografia:

Data publikacji: 15 września 2020