Sierra Balmain: Świąteczne doświadczenia zakupowe w Europie Centralnej

Fotorelacja i podsumowanie działań na łamach Magazynu Galerie Handlowe – luty 2020

Przygotowania do sezonu świątecznego rozpoczęliśmy od zaprojektowania nowej dekoracji, która przyozdobiła w listopadzie wnętrze centrum. Przy jej wyborze zależało nam przede wszystkim na tym, by nie była ona kopią gotowych elementów pojawiających się w innych obiektach. Postawiliśmy na motyw przewodni w postaci gałęzi ostrokrzewu, które są charakterystyczne dla świąt, a zarazem eleganckie i ponadczasowe – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe –  Paulina Szymczukiewicz, Marketing Manager, Sierra Balmain

Gałęzie ostrokrzewu dominują w podwieszanych dekoracjach pasaży oraz oplatają główną choinkę. Oczywiście, chcąc wykorzystać obecne trendy związane z selfie, stworzyliśmy gotowe scenerie, stanowiące idealne tło do zdjęć. Jedna z nich została zaaranżowana w klimacie leśnym, gdzie można wygodnie rozsiąść się na leśnym tronie w towarzystwie choinek i gigantycznej wiewiórki, a także zrobić zdjęcie na tle napisanych odręcznie życzeń w dużym formacie. Druga rozkochała w sobie szczególnie dzieci, bowiem jest to machający przednimi łapami, podwieszany renifer.

Oczywiście czas świątecznych zakupów to także realizowane przez nas akcje marketingowe, które poza aspektem wizerunkowym miały przełożyć się przede wszystkim na wzrost sprzedaży i zwiększenie odwiedzalności Europy Centralnej w grudniu. W tym roku działaliśmy bardzo intensywnie, po to, by zaspokoić potrzeby wszystkich naszych klientów.

Pierwszą z akcji był świąteczny pociąg Europy Centralnej, który w okresie od 6 do 22 grudnia zabierał odwiedzających centrum w magiczną podróż. Przejażdżka klimatyczną ciuchcią dowodzoną przez świętego Mikołaja i elfy odbywała się na terenie naszego parkingu. Ze względu na układ architektoniczny Europy Centralnej – połączenie parku handlowego i galerii – klienci w wygodny sposób mogli migrować pomiędzy najemcami. Zależało nam na uzyskaniu efektu sprzężenia zwrotnego pomiędzy lokalami wewnątrz, jak i na zewnątrz galerii i zabieg ten się udał.

Zobacz galerię zdjęć

Jak co roku, Europę Centralną odwiedził także Mikołaj. W tym roku było to jednak wyjątkowe spotkanie, bowiem wizycie towarzyszył pierwszy Mikołajkowy Skup Kultury – charytatywna akcja współorganizowana przez Stowarzyszenie Cała Naprzód. Podczas wydarzenia można było wziąć udział w kiermaszu książek, płyt i gier planszowych, z którego dochód przeznaczony był w całości na wsparcie podopiecznej fundacji, która boryka się z ciężką postacią nowotworu.

Mocnym punktem na liście aktywności marketingowych była także akcja pro-sprzedażowa „Basen Pełen Prezentów”

Podczas akcji „Basen Pełen Prezentów”, za każdy zakup na kwotę minimum 150 zł można było złowić gwarantowaną nagrodę z wielkiego basenu wypełnionego markowymi zabawkami i kartami podarunkowymi na zakupy w Europie Centralnej. Akcja cieszyła się ogromnym powodzeniem.

Wszystkich klientów, którzy szukali iście świątecznych pomysłów na prezent, zaprosiliśmy do odwiedzenia bożonarodzeniowego jarmarku, który stanął na pasażu centrum. Wśród oferowanego asortymentu można było znaleźć produkty spożywcze, zabawki, designerską odzież i dekoracje wnętrz.

Dzięki posiadaniu wśród najemców świetnej atrakcji w postaci Kolejkowa (największa makieta kolejowa w Polsce oraz miniaturowy świat w skali 1:25) mogliśmy zaprosić wszystkich do odwiedzenia największej na świecie makiety kolejowej wykonanej z piernika, która mieści się właśnie w naszym centrum. Atrakcja ta przyciąga nie tylko mieszkańców regionu, ale i sąsiednich państw (Czechy, Słowacja), którzy, korzystając z dogodnej lokalizacji Europy Centralnej, mogą jednocześnie wpaść na zakupy i skorzystać z naszej rozrywkowej oferty – Kolejkowa, parku trampolin House of Air oraz wystawy dinozaurów Zatorland.

Dodatkowym wsparciem dla wszystkich działań było uruchomienie tymczasowej linii autobusowej z sąsiadującego z Gliwicami Zabrza. Linia kursowała przez cały grudzień i uzupełniła dotychczasową komunikację miejską z Europą Centralną.

Paulina Szymczukiewicz, Marketing Manager, Sierra Balmain


Pełna fotorelacja redakcyjna i podsumowanie działań centrów handlowych dostępne także w magazynie B2B Galerie Handlowe – luty 2020

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe - luty 2020

Fotografia: Impatient Studio / Galerie Handlowe / Europa Centralna

Data publikacji: 23 lutego 2020