Plac Unii: promujemy wartości ważne społecznie

Fotorelacja i podsumowanie działań na łamach Magazynu Galerie Handlowe – luty 2020

Zbudowanie odpowiedniej atmosfery w okresie Bożego Narodzenia jest niezwykle istotne z perspektywy handlu, ponieważ wpływa na wzmożoną chęć robienia zakupów oraz przyczynia się do stworzenia silniejszej więzi konsumenta z marką. Dlatego zarządcy oraz najemcy przygotowują specjalną ofertę oraz planują szereg dodatkowych atrakcji. Wszystkich łączy wspólny cel – osiągnięcie najwyższej satysfakcji klienta, która przekłada się na odwiedzalność obiektów handlowych oraz zwiększenie obrotów – mówi dla magazynu Galerie Handlowe Agata Ryś-Zawistowska Dyrektor kompleksu Handlowo-Biurowego Plac Unii.

W Placu Unii postawiliśmy m.in. na wyjątkową dekorację. W świątecznym okresie zakupowym Centrum Handlowe rozbłysło ponad 52 tys. punktów świetlnych! Ozdoby i lampki pojawiły się zarówno przed, jak i wewnątrz budynku. Przed wejściem ustawiliśmy 3 duże figury, kształtem przypominające misia, renifera i lisa. Na poziomie -1 stanęła ogromna, blisko 12-metrowa choinka. Na korytarzach zawisły również śnieżynki w ciepłych, jasnych kolorach. 6 grudnia uruchomiliśmy Strefę Świąteczną, a w niej specjalne stoiska z prezentami, choinkami oraz różnymi smakołykami. Odwiedzający Plac Unii mogli także bawić się z nami podczas magicznych Mikołajek.

Przez cały rok w Placu Unii staramy się promować ważne społecznie wartości, takie jak potrzeba ochrony środowiska, dobre nawyki żywieniowe czy szacunek do innych kultur…

Na rogatce przed Centrum Handlowym 6 grudnia uruchomiliśmy specjalną strefę świąteczną. Wszystkie proponowane atrakcje wpisywały się w najmodniejszy obecnie trend ekologiczny. Dodatkowo każdy, kto w Placu Unii zrobił zakupy za minimum 300 zł, mógł otrzymać choinkę gratis. W celu zachęcenia klientów do odwiedzin naszego obiektu przygotowaliśmy także magiczne Mikołajki. W specjalnej Mikołajkowej Strefie Zimowej na wszystkich naszych klientów czekał święty Mikołaj z workiem pełnym prezentów. Ogromną atrakcją była także śnieżna kula wypełniona wirującymi płatkami śniegu. Kolejną propozycją była świąteczna edycja Mokotowskich Spotkań. To targi lokalnych marek – doskonałe miejsce na zakup niebanalnego prezentu pod choinkę. W Placu Unii powstały także nowe, świąteczne stoiska pop-up store – unikatowe sklepy, które działają tylko przez określony czas. W okresie świątecznym można było nabyć w nich niepowtarzalne prezenty oraz ozdoby świąteczne.

Zobacz galerię zdjęć

Przez cały rok w Placu Unii staramy się promować ważne społecznie wartości, takie jak potrzeba ochrony środowiska, dobre nawyki żywieniowe czy szacunek do innych kultur. Dlatego podejmując decyzję o organizacji wydarzeń na terenie obiektu, zawsze staramy się, żeby były spójne z przyjętą przez nas filozofią. W okresie letnim zorganizowaliśmy cykl imprez pod hasłem #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim była kultura polskiej wsi. Biorący udział w warsztatach mogli zwolnić tempo szalonego miejskiego życia i przenieść się do magicznego świata ziołolecznictwa i rękodzieła. Inną atrakcją, także nawiązującą do promocji „dobrych nawyków”, było zorganizowane w październiku spotkanie z Katarzyną Bosacką dotyczące świadomych wyborów zakupowych. Naszym klientom zaproponowaliśmy także udział w Dniach Kultury Meksykańskiej i Indyjskiej. Tego typu wydarzenia tematyczne z elementami edukacyjnymi nadal będziemy realizować w roku 2020.

Istotnym z punktu widzenia wykorzystywania w centrach handlowych nowoczesnych technologii było uruchomienie pierwszej w Polsce gigantycznej kurtyny LED-owej. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Co więcej, nośnik posłużył także jako Symulakr. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Każdy, kto znalazł się w pobliżu Placu Unii, miał realny wpływ na to, jak wygląda fasada Centrum Handlowego.

Agata Ryś-Zawistowska, Dyrektor Plac Unii

 

Źródło: Plac Unii City Shopping

Fotografia: Impatient Studio / Galerie Handlowe

Data publikacji: 6 lutego 2020