Galeria KLIF: Dbamy o unikatowy Customer Experience

Fotorelacja i podsumowanie działań na łamach Magazynu Galerie Handlowe – luty 2020

Nie tylko w święta, ale przez cały rok dbamy o unikatowy customer experience i zapewniamy naszym klientom niezapomniane wrażenia. Cieszymy się, że wspólnie z nimi świętowaliśmy 20-lecie Galerii Klif w Warszawie i mamy nadzieję, że będą nam towarzyszyć w kolejnych latach – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe – Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland Asset Services EMEA, Cushman & Wakefield

W okresie świątecznym nasze działania były wielopłaszczyznowe i dotykały takich elementów jak działania stricte wizerunkowe, skorelowane z kampanią OOH, dalszym rozwojem serwisu konsultacji z zakresu mody i urody z naszymi ekspertami, jak i uzupełnieniem oferty galerii o asortyment targów produktów regionalnych, a także o świąteczne stoisko pakowania prezentów. Nie sposób zapomnieć także o wyjątkowej dekoracji świątecznej, która została w tym roku zainstalowana w przestrzeni galerii oraz części parkingu zewnętrznego.

Ponadto unikatowe KLIF GLAM & FASHION STUDIO niedawno wzbogaciliśmy o dodatkową strefę POP UP. W grudniu, jak i przez kolejne miesiące, klienci Galerii Klif w Warszawie mogli umówić się na spotkanie z dedykowanymi stylistami i make up artist. Dzięki temu „przy kawie” i w komfortowej atmosferze mogli skorzystać z porad w kwestii wizerunku oraz pielęgnacji. W ramach spotkania można było także wybrać się na wspólne zakupy, podczas których styliści chętnie dobierali idealną stylizację niezależnie od okazji, natomiast nasza make-up artist podpowiadała, jaki makijaż pasuje do typu cery, który charakteryzuje danego uczestnika konsultacji.

W czasie świątecznym działania w ramach KLIF GLAM & FASHION STUDIO obudowane były o komunikację w mediach społecznościowych wraz z dedykowanymi tutorialami, będącymi inspiracją dla naszych klientów. Dodatkowo od 13 do 23 grudnia na odwiedzających czekała wyjątkowa strefa pakowania prezentów, w ramach której każdy kupiony na miejscu prezent mógł być szybko i bezpłatnie zapakowany przez dedykowany zespół. W ferworze świątecznych zakupów do dyspozycji wszystkich klientów był wspomniany wcześniej Targ Produktów Regionalnych w wyjątkowej, świątecznej odsłonie. Klienci mieli okazję spróbować potraw i rozkoszować się w smakach Suwalszczyzny, Podlasia, wspólnie z nami przygotowując świąteczne dania w duchu tradycji i tego, co najlepsze w lokalnej kuchni regionów.

Marka Klif to wyjątkowa przestrzeń, która od dwóch dekad zaskakuje wszystkich odwiedzających unikalnym połączeniem marek segmentu semi-premium oraz premium. Miniony rok był szczególny ze względu na dwa kluczowe aspekty, tj. wprowadzenie nowej strategii marketingowej „Klif otwarty na…”, dedykowanej młodszemu odbiorcy, jak i zaprezentowanie serwisów oraz udogodnień dla odwiedzających centrum, którzy cenią sobie dostępność selektywnych produktów oraz wysoką jakość obsługi.

Klif to także przestrzeń łącząca pokolenia, czego świadectwem są zrealizowane w tym roku trzy wydarzenia jubileuszowe, oparte na elementach artystycznych. To miejsce, w którym moda premium jest w zasięgu każdego klienta, a idące z nią w parze walory podkreśla dedykowany serwis stylistów i wizażysty sprzężony z unikalną obsługą concierge’a. Powyższe działania były kluczowe nie tylko ze względu na swój charakter, ale i integrację różnych procesów budujących pozytywne konotacje z Galerią Klif.

Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland Asset Services EMEA, Cushman & Wakefield


Pełna fotorelacja redakcyjna i podsumowanie działań centrów handlowych dostępne także w magazynie B2B Galerie Handlowe – luty 2020

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe - luty 2020

Fotografia: Impatient Studio / Galerie Handlowe

Data publikacji: 23 lutego 2020