Toruń Plaza: Dążymy do utrzymania wysokiej pozycji na rynku centrów handlowych

Fotorelacja i podsumowanie działań na łamach Magazynu Galerie Handlowe – luty 2020

Czas przedświąteczny to jeden z najbardziej aktywnych sezonów dla centrów handlowych. Sprzyja on pozyskiwaniu nowych klientów oraz zwiększaniu zaufania wśród stałych odbiorców. Dlatego też bardzo ważne jest przygotowanie obiektu do funkcjonowania w okresie świątecznym. W Toruń Plaza chcieliśmy, by świąteczne dekoracje stworzyły atmosferę, która pozwoliłaby przenieść się myślami do ciepłych, rodzinnych chwil – podkreśla Monika Alicka, Dyrektor ds. Najmu i Marketingu, ST Plaza Management

Na Placu Orzechowym pojawiła się „Choinka do nieba” wraz z wielkim złoto-czerwonym tronem Mikołaja, który był dostępny dla każdego odwiedzającego. Bez względu na wiek wszyscy mogli na chwilę usiąść w wygodnym tronie i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Dodatkowo fasada budynku posiada całorocznie działającą iluminację świetlną, która na okres świąt została specjalnie zaprogramowana, aby mieniła się różnymi kolorami, które przyciągały wzrok okolicznych spacerowiczów. Wchodząc zaś do środka Centrum Handlowego, można było poczuć unoszący się przyjemny świąteczny aromat.

Staramy się wzmacniać relacje z klientami oraz nawiązywać nowe, czego efektem był wzrost footfall’u w 2019 roku o ponad 10 proc. w stosunku do roku ubiegłego

W związku z tym, iż święta Bożego Narodzenia kojarzone są głównie z rodzinnym, domowym ciepłem, duża część eventów była skierowana do najmłodszych i ich rodziców. Już na początku grudnia dzieci tradycyjnie mogły spotkać się z Mikołajem i jego pomocnikami – elfami, by zrobić sobie z nimi zdjęcie. Przygotowaliśmy również, cieszącą się dużym zainteresowaniem w latach poprzednich, kolejną edycję Wspólnego Kolędowania, podczas której gwiazdą wieczoru był zespół Feel. Nasi klienci w trakcie robienia zakupów mogli także skorzystać ze stoiska pakowania prezentów oraz ze stoiska z choinkami bożonarodzeniowymi.

Zobacz galerię zdjęć

W tym roku postanowiliśmy przez nasze działania wesprzeć potrzebujące naszej pomocy zwierzaki ze schroniska, dla których okres zimy nie jest łatwy. Zorganizowaliśmy charytatywny event „Karma wraca”, który cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. W czasie akcji nasi klienci przynosili ze sobą karmy dla zwierzaków, koce, podkłady i wiele innych rzeczy przydatnych dla zwierząt. W zamian za to każdy z uczestników akcji otrzymał specjalnie ufundowaną przez nas choinkę świąteczną.

Dążymy do utrzymania wysokiej pozycji na rynku centrów handlowych, dlatego też z roku na rok wprowadzamy wiele zmian i udogodnień z myślą o klientach. Staramy się wzmacniać relacje z nimi oraz nawiązywać nowe, czego efektem był wzrost footfall’u w 2019 roku o ponad 10 proc. w stosunku do roku ubiegłego. Dodatkowo wprowadziliśmy nowe usługi, takie jak: rower miejski, stacja naprawcza czy karta podarunkowa online. Staramy się również wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poprzez stałe wzbogacenia oferty najemców. W 2019 roku mieliśmy 5 nowych otwarć na łącznej powierzchni najmu ponad 2500 mkw.: nowe sklepy marek Pepco, x-kom, 5-10-15 i FEMESTAGE Eva Minge, jak również relokowany i powiększony salon CCC, wykończony według najnowszego konceptu sieci.

 

Monika Alicka, Dyrektor ds. Najmu i Marketingu, ST Plaza Management

 


Pełna fotorelacja redakcyjna i podsumowanie działań centrów handlowych dostępne także w magazynie B2B Galerie Handlowe – luty 2020

 

Źródło: Magazyn Galerie Handlowe

Fotografia: Impatient Studio

Data publikacji: 13 lutego 2020