Magazyn Galerie Handlowe - marzec-kwiecien 2021-cover

Napollo: Wzajemne zrozumienie gwarancją sukcesu

W aktualnym wydaniu magazynu Galerie Handlowe Online pytamy branżowych ekspertów m.in. o to jakiego typu działania komunikacyjne obecnie przynoszą najlepsze rezultaty oraz czy i jakie tendencje zostały zaobserwowane w oczekiwaniach klientów i ich zachowaniach? Opinie ekspertów wzbogacone zostały o wywiady z firmami Napollo, VRG oraz Change of Scandinavia Poland.


Rozmowy dedykowane:

Napollo: Wzajemne zrozumienie gwarancją sukcesu

Napollo realizuje głównie parki handlowe, a więc formaty, które najmniej ucierpiały podczas epidemii koronawirusa. Mimo to firma, jako pierwsza w Polsce, wyszła z własną inicjatywą czasowej obniżki czynszów. Ta idea odbiła się szerokim echem na rynku. Ponadto, jak zapewnia Dorota Beltrani, Dyrektor Działu Komercjalizacji i Zarządzania, NAPOLLO ASSET MANAGEMENT Sp. z o. o., firma jest otwarta na propozycje swoich najemców dotyczące wypracowania nowych, wspólnych zasad prowadzenia działalności handlowej, gdyż doskonale zdaje sobie sprawę, że tylko wzajemne zrozumienie zapewni długoterminowy sukces i pozwoli na otwieranie 6 obiektów rocznie.

VRG: Garnitury i koszule to nasze DNA

Choć męskie garnitury i koszule na stałe wpisały się w DNA Grupy VRG to marka odważnie stawia na nowe produkty. W ofercie Vistuli pojawiły się niedawno garnitury dla kobiet i nieformalne dresy. Jak zapewnia Andrzej Jaworski, prezes zarządu VRG S.A., spółka jest otwarta i chce się zmieniać. Śledzi trendy i odpowiada na potrzeby klientów, a wraz ze zmianą ich oczekiwań, zmienia swój asortyment. Wprowadzenie do oferty damskich garniturów to także ukłon w stronę współczesnej kobiety.

Change Lingerie: Kryzys przyniósł innowację na rynku bieliźniarskim

CHANGE Lingerie to marka skandynawska, doskonale znana w Danii, Norwegii, Szwecji oraz w Finlandii. W Polsce posiada 22 salony i odważnie planuje kolejne otwarcia na naszym rynku. Jak podkreśla Tariq Al-Sakkaf, Członek Zarządu, Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o. połączenie wysokiej jakości produktu z profesjonalną obsługą brafittingową jest gwarancją sukcesu. CHANGE Lingerie wprowadziła w ostatnim czasie innowacyjną usługę – wirtualny salon brafittingowy. Tym samym jako pierwsza tak duża sieć przeniosła doświadczenie zakupowe z salonów stacjonarnych do Internetu oraz umożliwiła kobietom z każdego zakątka Polski skorzystanie z profesjonalnego
doradztwa online.

Okiem eksperta

Dariusz Sinkiewicz, Lagerdere Retail Polska: Ważnym elementem komunikacji są promocje cenowe
Alpay Gunter, MediaMarkt: Ważny jest konkretny, jasny przekaz sformułowany pod aktualne potrzeby
Krzysztof Sajnóg, Blue City: Komuniację marketingową ukierunkowujemy na działania prosprzedażowe
Marcin Mielcarz, eSmoking World: Najlepsze rezultaty przynoszą „szyte na miarę” komunikaty SMS lub PUSH
Ilona Szafer, Galeria Katowicka: Klienci tęsknią za normalnością i codziennym rytmem działalności centrum handlowego
Przemysław Lutkiewicz, LPP: Konsumenci coraz elastyczniej wybierają miejsca zakupów
Magdalena Kowalewska, Immofinanz: Stopniowo powracamy do organizacji większych eventów
Andrzej Słomka, Jet Line: Wrócić do serc i pamięci klientów jest zdecydowanie trudniej
Marcin Olesia, Promedia : Digitalizacja komunikacji będzie się rozwijała jeszcze szybciej niż dotychczas
Wojciech Tulwin, Recman: Istotna jest regularna komunikacja ze stałymi klientami
Grzegorz Lipnicki, Top Secret: Sieci handlowe ograniczyły zarówno działania ATL, jak i BTL
Tomasz Syller, SPAR: Wszystkie działania powinny być przekierowane na najemców
Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Centra handlowe stawiają na współpracę i wyrozumiałość wobec najemców
Anna Krajczyńska, NoVa Park: W dobie pandemii najbardziej skuteczny marketing to ten realizowany on-line
Maciej Ptaszyński, PIH: Nowa sytuacja to pole do rozwijania się innowacji
Urszula Porębska, Metro Properties: Klientów obecnie charakteryzują bardzo konkretne preferencje i zachowania zakupowe
Patrycja Duczmal, Forum Gliwice: Centra handlowe to jedne z najbezpieczniejszych obiektów typu publicznego
Anna Waluś, Sarni Stok: Bezpieczeństwo w centrum handlowym ma dziś fundamentalne znaczenie
Mariusz Borkowski, Robotivo: Nowe technologie przychodzą z pomocą w walce z epidemią
Monika Alicka, ST Plaza Management: Przestrzegamy najwyższych światowych standardów bezpieczeństwa
Dominika Maciejak: New Normal, czyli handlowe wyzwania detalistów
Rafał Rychlicki, Geodetic: 10 porad biegłego sądowego. Podział nieruchomości pod inwestycję handlową
Patryk Filipiak i Tomasz Henclewski: Restrukturyzacja jako recepta na kryzys najemców galerii handlowych
Marek Kowalski, FPP: Od kondycji najemców będzie zależeć przyszłość galerii

Ponadto warto zobaczyć:

Forum Gliwice: Nowy rok z nowym certyfikatem BREEAM
Plaza Rzeszów: Rok zmian i nowości. Sinsay w CH Plaza Rzeszów MGH (02/2020)
VIVE Profit: Ambitne cele sieci sklepów VIVE Profit i trochę historii


W kolejnym numerze zaprezentujemy atrakcyjne centra handlowe oraz strategie działań firm zarządzających, które są otwarte na partnerską współpracę z najemcami i nadal stanowią doskonałe destynacje zakupowe i biznesowe!


Pobierz aktualne wydanie w wersji PDF


Źródło: Magazyn Galerie Handlowe

Fotografia: Magazyn Galerie Handlowe / Envato

Data publikacji: 4 marca 2021