Twoja marka – Twoja historia! Zamów wideo-wywiad dla potencjalnych klientów w branży RETAIL!
ZAPLANUJ REDAKCYJNĄ WIDEO-ROZMOWĘ, PRZEDSTAWIAJĄCĄ TWOJĄ FIRMĘ I JEJ OFERTĘ DLA KORPORACYJNYCH ODBIORCÓW W SEKTORACH HANDLU I NIERUCHOMOŚCI HANDLOWYCH WRAZ Z ROCZNĄ PROMOCJĄ W BRANŻOWYCH MEDIACH!
O PROJEKCIE
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online przygotowuje i opracowuje wideo-wywiady, prezentujące firmy i ich z rozwiązania dedykowane dla sektora RETAIL i nieruchomości handlowych w całej Polsce. Reżyserowana wideo-rozmowa, poprzez prezentację wypowiedzi Państwa ekspertów prezentuje ofertę firmy, środowisko pracy i produkty oraz podkreśla najważniejsze korzyści wynikające ze współpracy dla potencjalnych klientów. W efekcie realizacji, wideo-rozmowa prezentowana jest dyrektorom 1250 centrów handlowych i sieci sklepów detalicznych w całym kraju, a jej promocja w naszych branżowych mediach trwa cały ROK.
JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA?
Zapraszamy do współpracy firmy oferujące rozwiązania dla sieci sklepów detalicznych oraz nieruchomości handlowych. To doskonała forma promocji, aby pokazać ekspertów reprezentujących najlepsze agencje marketingowe i firmy technologiczne, wspierające partnerów biznesowych w zakresie komunikacji, marketingu i optymalizacji procesów sprzedażowych.
Zgłoszenia realizacji wideo-wywiadu wraz z promocją branży przyjmujemy do 30 kwietnia 2024 r.
Procedujemy kwestie formalne (podpisanie umowy o współpracy i przedpłata na podstawie faktury proforma).
Uzgadniamy tematykę rozmowy (opracowanie pytań i odpowiedzi oraz zredagowanie finalnego przekazu przed nagraniem).
Określamy termin wizyty w siedzibie Państwa firmy w celu nagrania wypowiedzi.
Postprodukcja – cięcie materiału, mastering dźwięku, animacja napisów i gradacja kolorów – to kolejne 10 dni.
Przedstawiamy wersję wideo-wywiadu do Państwa finalnej akceptacji (nanosimy ewentualne zmiany).
Przekazujemy Państwu ostateczną wersję pliku z wideo-wywiadem do dowolnego wykorzystania.
Po finalnej akceptacji następuje promocja wideo-rozmowy w branżowych mediach naszego Wydawnictwa.
DO KOGO TRAFI WIDEO-WYWIAD?
Zrealizowany wideo-wywiad będzie promowany ONLINE przez cały rok na łamach serwisów branżowych – Galeriehandlowe.pl oraz Magazyngalerie.pl, trafiając do dyrekcji 1250 największych galerii handlowych i sieci sklepów detalicznych w całej Polsce, a także kluczowych firm otoczenia okołobiznesowego. Zasięg oddziaływania produkcji w naszych mediach to ponad 720.000 UU w tym zarządcy 500 sieci sklepów detalicznych, posiadający w portfelu blisko 80.000 punktów handlowych, a także dyrektorzy blisko 900 nieruchomości handlowych (centra, galerie, retail parki) – w tym 150. w trakcie modernizacji i budowy. Odbiorcami projektu będą głównie:
Dyrektorzy i zarządcy centrów handlowych w całej Polsce
Prezesi i dyrektorzy marketingu oraz ekspansji sklepów detalicznych
Inwestorzy segmentu handlowego i nieruchomości komercyjnych
Dyrektorzy ekspansji i rozwoju sieci sklepów
Kluczowe Agencje marketingowe i firmy eventowe
Producenci urządzeń i rozwiązań technologicznych dla handlu
Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
Sieci drogeryjne i perfumeryjne
Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
Poruszane w rozmowie zagadnienia oscylują wokół tematów, związanych z Państwa ofertą dla obiektów handlowych lub sieci sklepów detalicznych. Poniższe pytania mają charakter poglądowy, a ich ostateczny kształt jest zawsze dostosowywany do preferencji Rozmówcy i specyfiki przedsiębiorstwa.
Kim jest Państwa firma i jakie produkty lub usługi oferuje?
Dla kogo dedykowane są oferowane przez Państwa rozwiązania?
Jakie przedsiębiorstwa korzystały z oferowanych przez Was usług?
Jak branża RETAIL i nieruchomości handlowych może skorzystać z Waszych rozwiązań?
Co wyróżnia Państwa firmę na tle przedsiębiorstw konkurencyjnych?
Jakie korzyści odniosą potencjalni Klienci ze współpracy z Waszym przedsiębiorstwem?
Które trendy rynkowe mają największy wpływ na rozwój Waszej branży i produktów?
Czy Wasza działalność uwzględnia rozwiązania proekologiczne? Jeśli tak, to w jakim zakresie?
Jaka jest dziś pozycja rynkowa firmy i jak chcecie być postrzegani przez swoich Klientów?
Jakie są plany rozwoju Państwa firmy?
ZGŁOSZENIA REALIZACJI NA ROK 2024 PRZYJMUJEMY DO 30-04-2024. POZOSTAŁO:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska