Sekrety sukcesu! Wideo-wywiady z liderami i innowatorami w branży RETAIL!
ZAPLANUJ REDAKCYJNĄ WIDEO-ROZMOWĘ, PRZEDSTAWIAJĄCĄ TWOJĄ MARKĘ JEJ OFERTĘ DLA POTENCJALNYCH FRANCZYZOBIORCÓW I PARTNERÓW BIZNESOWYCH – PODKREŚLAJĄCĄ POZYCJĘ RYNKOWĄ I STRATEGIĘ ROZWOJU TWOJEJ SIECI HANDLOWEJ!
O PROJEKCIE
Redakcja Magazynu Galerie Handlowe Online przygotowuje i opracowuje wideo-wywiady, prezentujące sieci handlowe, zajmujące czołowe pozycje w swoich segmentach branżowych, unowocześniające salony sprzedaży i posiadające ciekawe oferty dla franczyzobiorców. Reżyserowana wideo-rozmowa, poprzez prezentację wypowiedzi ekspertów Państwa marki prezentuje jej środowisko, aktualną pozycję rynkową oraz najważniejsze korzyści wynikające ze współpracy dla nowych partnerów biznesowych. W efekcie realizacji, wideo-wywiad prezentowany jest w branżowych mediach przez cały ROK.
JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA?
Zgłoszenia realizacji wideo-wywiadu wraz z promocją branży przyjmujemy do 30 kwietnia 2024 r.
Procedujemy kwestie formalne (podpisanie umowy o współpracy i przedpłata na podstawie faktury proforma).
Uzgadniamy tematykę rozmowy (opracowanie pytań i odpowiedzi oraz zredagowanie finalnego przekazu przed nagraniem).
Określamy termin wizyty w siedzibie Państwa firmy / sklepach – w celu nagrania wypowiedzi.
Postprodukcja – cięcie materiału, mastering dźwięku, animacja napisów i gradacja kolorów – to kolejne 10 dni.
Przedstawiamy wersję wideo-wywiadu do Państwa finalnej akceptacji (nanosimy ewentualne zmiany).
Przekazujemy Państwu ostateczną wersję pliku z wideo-wywiadem do dowolnego wykorzystania.
Po finalnej akceptacji następuje promocja wideo-rozmowy w branżowych mediach naszego Wydawnictwa.
DO KOGO KIERUJEMY TĘ PROPOZYCJĘ?
Do współpracy zapraszamy najlepsze sieci handlowe w Polsce, będące liderami w swoich obszarach działalności i oferujące atrakcyjne biznesowo koncepty franczyzowe. To doskonała okazja do zaprezentowania zmodernizowanych salonów sprzedaży, oferty produktowej i podkreślenia atutów współpracy biznesowej w branżowych mediach.
Inwestorzy segmentu handlowego i nieruchomości komercyjnych
Sieci handlowe z ofertą produktów do aranżacji wnętrz
Sieci handlowe z ofertą odzieżową i obuwniczą
Sieci handlowe z ofertą RTV / AUDIO / AGD
Sieci handlowe z biżuterią i dodatkami ozdobnymi
Sieci handlowe ze sprzętem i akcesoriami sportowymi
Sieci handlowe z ofertą produktów ZOO
Sieci handlowe z zabawkami oraz artykułami dla dzieci
Sieci handlowe z ofertą dla domu i ogrodu
Sieci handlowe z artykułami spożywczymi
Sieci drogeryjne i perfumeryjne
Sieci handlowe z suplementami i odżywkami
Sieci handlowe ze sprzętem komputerowym
Sieci handlowe z artykułami przemysłowymi
Sieci handlowe prowadzące sprzedaż w segmencie e-commerce
Poruszane w rozmowie zagadnienia oscylują wokół tematów związanych z Państwa pozycją rynkową, specyfiką produktów, działaniami marketingowo-komunikacyjnymi i strategią ekspansji. Poniższe pytania mają charakter poglądowy, a ich ostateczny kształt jest zawsze indywidualny i dostosowywany do specyfiki branży i działalności przedsiębiorstwa.
Kim jest Państwa marka? Jak się rozwijała w minionych latach i jakie dzisiaj oferuje produkty?
Jaka jest aktualnie pozycja rynkowa Państwa sieci i co wyróżnia ją na tle konkurencji?
Kim jest współczesny Klient? Kto stanowi docelowy target odbiorców Państwa produktów?
Jak ewoluowały Państwa salony sprzedaży? Co je dziś wyróżnia?
Jakie są główne zalety wybierania waszego systemu franczyzowego dla potencjalnych franczyzobiorców?
Co obejmuje Państwa strategia marketingowa wspierająca rozwój sieci i salonów sprzedaży?
Które trendy rynkowe mają najsilniejszy wpływ na rozwój Waszej branży i firmy?
Czy Wasza działalność uwzględnia rozwiązania proekologiczne? Jeśli tak, to w jakim zakresie?
Jak chcecie być postrzegani przez swoich Klientów?
Jakie są plany rozwoju Państwa sieci handlowej w najbliższych latach?
ZGŁOSZENIA REALIZACJI NA ROK 2024 PRZYJMUJEMY DO 30-04-2024. POZOSTAŁO:
DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
Wydarzenie minęło
Poznaj opinię o naszych mediach
„Dla mnie cenne są komentarze i wypowiedzi ekspertów z zakresu zarządzania sieciami
handlowymi.”
Katarzyna Kucharska
Dyrektor Centrum, Galeria Ostrovia
„Magazyn Galerie Handlowe to z całą pewnością lider na polskim rynku prasy branżowej dotyczącej
nieruchomości handlowych”
Małgorzata Konarska
Prezes Zarządu, MARYWILSKA 44
„Magazyn Galerie Handlowe to jedyny na polskim rynku magazyn, który tak kompleksowo i szeroko
opisuje zagadnienia związane z marketingiem centrów handlowych.”
Monika Kupryjaniuk
Marketing Manager, King Cross Praga
„Z przyjemnością obserwuję konsekwentne umacnianie znaczącej pozycji miesięcznika i portalu na
rynku retail w Polsce”
Monika Olejnik-Okuniewska
Marketing Director, NEINVER
„Z zainteresowaniem czytam każdy kolejny numer poszukując informacji pomocnych w budowaniu
wizerunku marki.”
Grzegorz Wnęk
Prezes Zarządu, Paese Comsetics
„Prawdziwe kompendium aktualnych i ciekawych informacji dla osób związanych na co dzień z
handlem detalicznym. Moją ulubioną część – Wywiady – czytam zawsze od deski do deski.”
Tomasz Krajewski
Store Manager, VAN GRAAF
„Magazyn Galerie Handlowe to współczesna Biblia dla wszystkich którzy zajmują się szeroko
rozumianym retailem.”
Katarzyna Banaczkowska
Manager ds. Marketingu, CHR Galeria Echo
Magazyn Galerie Handlowe to wysublimowany zbiór informacji, podanych w sposób przejrzysty i
klarowny. Przystępna forma zestawiona jest z wysokim poziomem merytorycznym.
Ewa Sieńko
Manager ds. Marketingu Cuprum Arena
„Magazyn Galerie Handlowe to niezwykle cenne źródło wiedzy o środowisku, w którym funkcjonują
sieci handlowe. Można w nim znaleźć pogłębione informacje o bieżących trendach na rynku powierzchni
handlowych”
Natalia Kossut-Kaczmarek
Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK Sp. z o.o.
„Uważam, że miesięcznik Galerie Handlowe jest istotnym uzupełnieniem strony internetowej oraz
inspirującym źródłem interesujących wywiadów i artykułów analizujących kondycję branży
retail”
Paulina Stefańczuk
PR & Communications Junior Specialist Marketing Investment Group
„Miesięcznik Galerie Handlowe jest wartościowym periodykiem przynoszącym wiele informacji z
branży, które mogą być przydatne w codziennej pracy zarówno zarządcy nieruchomości handlowych jak i
samych najemców”
Aleksandra Złotek
Manager ds. Zarządzania Nieruchomościami i Marketingu Auchan Polska Sp. z o.o.
„Ciekawe wywiady, rozmowy z managerami sieci oraz zarządcami obiektów stanowią mocny punkt
czasopisma. Jego atutem są również strony poświęcone prawnym aspektom funkcjonowania galerii
handlowych.”
Anna Kosacz
Dyrektor Marketingu Grupy, Klepierre Management Polska