Brand Experience to pojęcie, które staje się coraz bardziej popularne w kontekście działań marketingowych. Jesteśmy pewni, że na doświadczenie marki składa się także moment wejścia klienta do galerii handlowej. Jak dobrze go wykorzystać?
Żadna galeria w Polsce nie ma jeszcze stałej, rocznej dekoracji, której celem byłoby polepszenie doświadczeń zakupowych klientów. Co daje taka instalacja? Przede wszystkim pozwala klientowi poczuć się wyjątkowo w miejscu, w którym robi zakupy. Tego typu doświadczenia mają odwiedzający galerie w Londynie, Paryżu czy Mediolanie. Gorąco namawiamy do tego, by rozwiązania takie wprowadzać także w Polsce. Do przygotowania stałej dekoracji w galerii można wykorzystać instalacje tworzone przez lokalnych artystów. Warto wziąć też pod uwagę połączenie elementów scenografii i kwiatów. Kwiaty działają na ludzi odstresowująco i terapeutycznie. W perspektywie kolejnego trudnego roku warto pomyśleć o zapewnieniu klientom jak największego komfortu w czasie wizyty w galerii. Jako firma, która specjalizuje się w produkcjach spektakularnych eventów, opracowaliśmy rozwiązania, które ułatwią dbanie o doświadczenia zmysłowe klientów galerii przez cały rok i jednocześnie pomogą w budowaniu brand experience.
Przygotowaliśmy dla Was trzy propozycje:



ROCZNA DEKORACJA WEJŚCIA DO GALERII
Zaprojektowanie wystawy (ekspozycji stałej), która będzie witać gości przy wejściu do galerii. Będzie ona zmieniana 5 razy w ciągu roku i ma ona nawiązywać do kolejnych sezonów. Wiosną pojawią się tam pastelowe kolory i kwiaty, latem drzewa i krzewy, jesienią uzupełnimy dekoracje o ciepłe brązy, a zimą wyczarujemy bajkową scenerię.
DEKORACJA INFOPUNKTU
Jest to stała usługa florystyczna. Polega na dekorowaniu infopunktu sezonowymi kwiatami. Świeże, pięknie ułożone rośliny zwiększą u klienta poczucie, że ktoś dba o jego komfort i jest w miejscu, w którym ceni się estetykę.
KISSING POINT NA PARKINGU
W wybranym miejscu na parkingu lub przy wejściu do galerii postawimy stylowe i stałe miejsce do… dawania sobie całusów. Przestrzeń będzie zachęcać do utrwalania ulotnych chwil na zdjęciach i publikowania ich w mediach społecznościowych. To z kolei pomoże w zbudowaniu popularności w sieci i dotarciu do nowych klientów.
Jeśli chcecie się Państwo zapoznać z przykładami scenografii, które stworzyliśmy, zapraszamy na: https://www.instagram.com/galeriezycia/.