Magazyn Galerie Handlowe - centra handlowe czy rozrywkowe

Centra handlowe czy rozrywkowe?

W aktualnym wydaniu magazynu Galerie Handlowe Online pytamy branżowych ekspertów m.in. o to czy i jak zmieni się oferta rozrywkowa centrów handlowych w kontekście aktualnej sytuacji rynkowej; czym centra handlowe będą przyciągały klientów w 2021 roku oraz w jaki sposób będą odbudowywać odwiedzalność i poziom sprzedaży, by osiągnąć wyniki sprzed pandemii?


Rozmowy dedykowane:

Silna marka musi być powtarzalna i widoczna

Parki handlowe i centra typu convenience rozwijają się w Polsce bardzo dynamicznie, a ostatnie, pandemiczne miesiące jeszcze wyraźniej ukazały zalety tego typu obiektów. Parki handlowe – często w przeszłości postrzegane jako „słabsze” siostry centrów handlowych okazały się „gwiazdami” branży handlowej. Jak podkreśla Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ, o tym statusie zdecydowały dwa czynniki: przede wszystkim idąc na zakupy do parku handlowego ma się większe poczucie bezpieczeństwa – głównie ze względu na brak części wspólnych i bezpośredni dostęp do sklepów z parkingu. Poza tym kluczową rolę odegrała oferta parków handlowych, czyli głównie produkty pierwszej potrzeby.

Rewolucja młodego pokolenia

Mówi się, że potrzeba jest matką wynalazku. Z tego założenia wyszła również Aleksandra Kurczewska, Brand Manager marki FAR FAR Łódź. Będąc w ciąży i szukając na rynku ubrań z funkcją karmienia natrafiała jedynie na słabej jakości odzież, o wątpliwym fasonie i funkcjonalności. W ten sposób zrodził się pomysł na stworzenie modeli z naturalnych, ekologicznych, trwałych materiałów w stylistyce boho, umożliwiających jednocześnie łatwe karmienie piersią. O ile o zaplecze produkcyjne nie trzeba było się martwić, to stworzenie wizerunku nowej marki łącząc jednocześnie rolę młodej mamy okazało się nie lada wyzwaniem

Opinie ekspertów:

Yoram Reshef, Blue City: Przydałoby się zniesienie zakazu handlu w niedziele
Magdalena Kowalewska, Immofinanz: Przedłużenie lockdownu to duży krok wstecz
Roman Tulwin, Recman: Nie jest możliwe odrobienie strat poprzez sprzedaż internetową
Grzegorz Lipnicki, Top Secret: Pandemia rujnuje liczne biznesy, a wiele osób traci dorobek swojego życia
Andrzej Jaworski, VRG S.A.: Zwolnienie z czynszów i dopłaty do wynagrodzeń to minimum jakiego byśmy oczekiwali
Katarzyna Jaster, NoVa Park: Jesteśmy zaskoczeni decyzją rządu
Jerzy Osika, Promedia: Każde wsparcie przedsiębiorców będzie bezcenne
Tomasz Syller, SPAR: Rząd powinien chronić przede wszystkim najemców
Marek Kowalski, FPP: Mamy nadzieję, że nie będzie kolejnych zamknięć
Maciej Ptaszyński, PIH: Utylizacja niesprzedanych rzeczy jest tańsza niż oddanie ich potrzebującym
Beata Chojecka-Kuczek, Jet Line: Trudno wskazać, co dla rządu jest najważniejsze
Daria Sasiela-Dopieralska, Toruń Plaza: Toruń Plaza stawia na ciągły rozwój
Łukasz Łaguna, Kancelaria BKB Baran Książek Bigaj: Zakażenie Covid-19 w miejscu pracy
Justyna Troszczyńska, Media4Fun: Rozrywka w czasach zarazy
Ilona Szafer, Galeria Katowicka: Pandemia koronawirus wymusiła radykalne zmiany
Ewelina Górniak, Pandora: 2021 rok przyniesie nowe inwestycje w mniejsze obiekty
Grzegorz Lipnicki, Top Secret: Patrzymy w 2021 rok z pewną dozą opytmizmu, ale i bardzo realnie
Magdalena Kowalewska, Immofinanz: Pandemia zaskoczyła wszystkich w jednakowym stopniu
Wojciech Tulwin, Recman: Klienci od początku pandemii czują dystans do zgromadzeń
Paweł Tkaczyk, Midea: Olbrzymim wyzwaniem będzie remarketing
Tomasz Syller, SPAR: Galerie powinny zdecydowanie przemyśleć swoją dalszą strategię
Marta Półtorak, Millenium Hall: Eventy to tylko walor promocyjny
Marcin Olesiak, Sweet Gallery: Wraz ze wzrostem poczucia bezpieczeństwa sytuacja będzie wracać do normy
Paweł Ciszek, Just Gym: Wierzę, że trzeci kwartał 2021 roku wreszcie przywróci nam normalność
Andrzej Słomka, Jet Line: Eventy wrócą, gdy tylko będzie bezpiecznie
Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Szybkie i elastyczne zmiany będą najważniejsze


Pobierz Magazyn w wersji PDF



Dołącz do Rady Programowej i wypowiadaj się na lamach pisma!


RADA PROGRAMOWA BANNER

Źródło: Galerie Handlowe

Fotografia: Envato

Data publikacji: 18 stycznia 2021