Epson dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2023

Firma Epson to lider na rynku nowych technologii. Swoją pozycję zawdzięcza innowacyjnym produktom kierowanym dla różnych grup odbiorców – od drukarek atramentowych dla domu czy firm, poprzez projektory, aż po okulary AR i roboty. Marka dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2023, jako Partner Strategiczny!


Jednym z kluczowych obszarów rozwoju Epson jest druk atramentowy dla biznesu oraz wizualizacja i projekcja obrazu. Wszystkie urządzenia wyróżnia niskie TCO, ekologiczność oraz wszechstronność zastosowań.

Stawiając na technologie, która łączy ludzi, perspektywy firmy sięgają dalej. Już w 2008 roku przyjęto oficjalnie „Wizję ekologiczną 2050” – deklarację zmniejszenia emisji CO2 do 2050 r. o 90%. Planowane jest też jest dołączenie w 2023 roku do klubu RE100 – elity firm stosujących w swej działalności w 100% energii z odnawialnych źródeł. Dodatkowo firma znana z opracowania rewolucyjnej, ograniczającej zużycie ciepła technologii druku wspiera badania i konsekwentnie buduje ekologiczną świadomość wśród swych odbiorców. Za wysiłki na tym polu Epson został wielokrotnie nagradzany, m.in. platynową nagrodą EcoVadis, 14 wyróżnieniami Green Awards Data Master Lab, Zielonym Sercem Wprost czy tytułem Ekologiczna Firma Gazety Finansowej.

Oferta dla handlu obejmuje między innymi rodzinę projektorów 3LCD o zróżnicowanych jasnościach i ogniskowych. Te modele zapewniają skalę obrazu nieosiągalną dla innych technologii, zachowując jednocześnie wyrazistość i nasycenie barw. Wsparciem dla zaplecza administracyjnego handlu są urządzenia oparte na technologii drukowania bez użycia ciepła, Heat Free, oraz wielofunkcyjne urządzenia drukujące, które zapewniają bardzo tani druk dokumentów i ich digitalizację. Czytaj więcej.

SHOPPING MALL MARKETING 2023 to XI EDYCJA projektu wydawniczego ONLINE o tematyce marketingowej, skierowana do zarządców i dyrektorów marketingu 700 centrów handlowych i ponad 500 sieci sklepów detalicznych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych, oferujących swoje produkty i usługi, wspierające działania marketingowe i komunikację z klientami w sektorze handlu i nieruchomości handlowych. Coroczny projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z efektywnymi kampaniami marketingowymi, technologią oraz narzędziami umożliwiającymi wpływ na podejmowane przez konsumentów decyzji zakupowych. Planowana data emisji projektu wydawniczego online to – 5 lipca 2023 r. Czytaj więcej.

Źródło: Epson

Fotografia: Epson

Data publikacji: 14 czerwca 2023