Marcin Mielcarz - esmoking World - Rada Programowa

eSmoking World dołącza do Rady Programowej Magazynu Galerie Handlowe

Rada Programowa Magazynu Galerie Handlowe powiększyła się o kolejnego eksperta, a jest nim Marcin Mielcarz, dyrektor zarządzający siecią eSmoking World.


Marcin Mielcarz to doświadczony Manager z ponad 15-letnim stażem w szeroko rozumianym Dziale Sprzedaży. Dyrektor Sprzedaży w BAT odpowiedzialny zarówno za wynik komercyjny we wszystkich kanałach sprzedaży B2B, jak i egzekucję strategii marketingowej. Obecnie zarządza siecią eSmokingWorld, która jest częścią grupy BAT.

Dziś eSmoking World to największa multibrandowa sieć sprzedaży e-papierosów w Europie. Marka wierzy, że jej produkty to gwarancja najwyższej jakości. Dzięki zaufaniu klientów, może cały czas rozwijać skrzydła, kreując standardy rynkowe i dopasowując portfolio do potrzeb coraz bardziej wymagających konsumentów. Od 2015 roku jest częścią Grupy British American Tobacco, stale inwestując w rozwój produktów i dbając o jakość oraz bezpieczeństwo. W portfolio eSmoking World znajduje się kilkadziesiąt marek papierosów elektronicznych oraz liquidów, m.in. Volish, Milp, P1, Vype, Liqueen, Provog, Cottien, Mr Jack, Frog, Bern, Revolt, Cloud’n’Base, Wheelspring, eFlavors, Joyetech, Aspire, Eleaf, Wismec, Tesla, Innokin, Vaporesso, Council Of Vapour, UD, Smoktech, Sigelei, Vapros, Smoant. Marki dostępne są także w najlepszych sklepach z e-papierosami w Polsce, a także w sieci sklepów Żabka oraz na stacjach benzynowych Orlen, Statoil, Lukoil, Lotos oraz Shell.

Rada Programowa to grono Ekspertów i Specjalistów wśród zarządców centrów handlowych, sieci handlowych oraz firm świadczących usługi dla sektora RETAIL. Przedstawiciele Rady Programowej wpływają na kształt merytoryczny pisma i prezentują swój punt widzenia oraz opinie w kontekście aktualnie panujących trendów rynkowych i branżowej problematyki opisywanej w autorskich publikacjach naszych dziennikarzy.

Magazyn B2B Galerie Handlowe Online to lider medialny w obszarze działalności centrów i sieci handlowych w Polsce. Periodyk stanowi przegląd najważniejszych opinii kluczowych przedstawicieli sektora handlowego i nieruchomości handlowych, a także gromadzi wywiady, felietony i publikacje eksperckie związane z funkcjonowaniem branży, trafiając do decydentów, działów marketingu i ekspansji branży handlowej i nieruchomości handlowych w całej Polsce.


Banner - dołącz do Rady Programowej


Źródło: eSmoking World

Fotografia: eSmoking World

Data publikacji: 10 grudnia 2020