Galeria Łódzka obecna w projekcie Shopping Mall Marketing 2023

Galeria Łódzka to nowoczesne, istniejące od 2002 roku śródmiejskie centrum handlowe o powierzchni handlowej 45.000 mkw. Na jej trzech kondygnacjach mieści się aż 155 sklepów, butików, kawiarni i restauracji. Połączony z pasażem 4-poziomowy, zadaszony parking może pomieścić 1400 samochodów. Centrum handlowe zaprezentuje efekty swoich strategii marketingowych i komunikacyjnych na łamach projektu Shopping Mall Marketing 2023.


Galeria Łódzka jest zlokalizowana przy Alei Piłsudskiego – w bezpośrednim sąsiedztwie najsłynniejszej ulicy Łodzi – ulicy Piotrkowskiej. Ok. 300 metrów od Galerii znajduje się pierwszy łódzki multiplex – Multikino, które jest częścią kompleksu rozrywkowo-biurowego Łódź Business Center. Ponadto w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii zlokalizowane są: Dworzec Tramwajowy Centrum, liczne biurowce oraz hotele trzy- i czterogwiazdkowe.

Swoją architekturą i kolorystyką Galeria Łódzka nawiązuje do okolicznych budynków pofabrycznych, choć jest to całkowicie nowa konstrukcja. Trzy poziomowy obiekt, świetnie komponujący się z resztą miasta, jest wybudowany w kształcie litery „L”. W portfolio najemców Galerii Łódzkiej znajdują się m. in. Lidl, P&C, H&M, Half Price, Media Markt, CCC, eObuwie/ Modivo, Reserved, Mohito, Empik, Martes Sport, Rossmann, Super Pharm, Douglas, Rituals.

W 2004 roku Galeria Łódzka otrzymała nagrodę European Shopping Centre Award, w dorocznym konkursie na najlepsze centra handlowe (w kategorii dużych obiektów handlowych – powyżej 35 000 m²), przyznawaną przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. W 2019 roku Galeria Łódzka ponownie została wyróżniona srebrną statuetką przyznaną przez Polską Radę Centrów Handlowych w kategorii: Przebudowa/ Rozbudowa/ Modernizacja Centrum Handlowego i Wyprzedażowego Roku.

Galeria Łódzka to miejsce w sercu miasta tętniące życiem, w którym nie tylko można zrobić zakupy, ale również zjeść szybki lunch w strefie restauracyjnej Food and Drinks lub spędzić czas ze znajomymi przy filiżance kawy w jednej z kawiarni centrum. Więcej informacji o Galerii znajdziecie – TUTAJ.

SHOPPING MALL MARKETING 2023 to XI EDYCJA projektu wydawniczego ONLINE o tematyce marketingowej, skierowana do zarządców i dyrektorów marketingu 700 centrów handlowych i ponad 500 sieci sklepów detalicznych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych, oferujących swoje produkty i usługi, wspierające działania marketingowe i komunikację z klientami w sektorze handlu i nieruchomości handlowych. Coroczny projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z efektywnymi kampaniami marketingowymi, technologią oraz narzędziami umożliwiającymi wpływ na podejmowane przez konsumentów decyzji zakupowych. Planowana data emisji projektu wydawniczego online to – 5 lipca 2023 r. Kliknij i dowiedz się więcej.


Sesje zdjęciowe centrów handlowych i sklepów – zobacz!

Źródło: Galeria Łódzka

Fotografia: Galeria Łódzka

Data publikacji: 22 maja 2023