Beata Chojecka-Kuczek Jet Line

Jet Line: Dźwignią handlu jest komunikacja

To będzie prawdziwy rok mobile – słyszało się niezmiennie przez kilka lat. W końcu przyszedł 2020 i stało się. Polski e-handel urósł w 2020 roku o 35% (wg szacunków PwC) – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe – Beata Chojecka-Kuczek, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Jet Line Sp. z o.o. Sp. k.


Beata Chojecka-Kuczek, Jet Line: Sprzedający i klienci spotkali się w internecie i teraz przed wszystkimi ciekawy czas obserwacji i wniosków – na ile nowe zwyczaje konsumentów staną się nawykami, kto i jak zostanie w online, kto i jak wróci do sklepów stacjonarnych?… Stare powiedzenie mówi: „reklama dźwignią handlu”, a mówiąc ściślej, dźwignią handlu jest komunikacja, wielokanałowa i spójna, obejmująca obydwa kanały sprzedażowe. To wyraźny trend, który przejawia się między innymi w projektowaniu programów lojalnościowych, polityce zwrotów zakupów zrobionych online czy tzw. live shoppingu.

Chodzi o to, aby być bliżej ludzi, bliżej swoich klientów, poznać miejsca, gdzie lubią spędzać czas i tam im o sobie opowiadać. Takim miejscem jest na przykład outdoor, zwłaszcza cyfrowy, którym my w Jet Line zajmujemy się na co dzień. Wspieramy marki, sklepy, galerie miejską przestrzenią do komunikacji. DOOH umożliwia kontakt z konsumentami w miejscu zakupów, daje informację, inspirację, impuls do zakupu. Dynamiczne spoty, dowolnie rotowane i natychmiast aktualizowane to wygoda nie do przecenienia. A chyba wszyscy klienci bardzo cenią to, co jest wygodne: „oszczędź mi czas, a kupię u Ciebie”. Przy czym na koniec dnia nie tylko wygoda zakupów, ale całość doświadczeń klientów, obsługa, proces reklamacji, zwrotów, wymiany i oczywiście cena składają się na rzecz kluczową, czyli lojalność klientów. Wszyscy pracujemy na lojalność klientów.

Źródło: Jet Line

Fotografia: Jet Line

Data publikacji: 4 listopada 2021