Krzysztof Sajnóg, Blue City

Blue City: Klienci są ostrożni

Od samego początku pandemii właściciele i zarządzający centrami handlowymi skupili się na przekonywaniu konsumentów, że wizyty w centrach handlowych nie stanowią zagrożenia dla zdrowia – mówi dla Magazynu Galerie Handlowe Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Blue City.


Krzysztof Sajnóg, Blue City: Oswajaliśmy najemców i klientów z nowymi zasadami bezpieczeństwa i edukowaliśmy w tym zakresie. Klienci są ostrożni. Nie spacerują tłumnie po galeriach. Wiedzą, po co przychodzą i swoje sprawy załatwiają szybko i sprawnie. Oczekują zapewnienia im bezpieczeństwa, sprawnej organizacji i precyzyjnej informacji, która zapewni im maksymalną optymalizację zakupów. Taka tendencja utrzyma się jeszcze przez jakiś czas. W czasach pandemii bardzo ważne jest, aby w jednym miejscu nie przebywała duża liczba osób. W centrum Blue City są szerokie korytarze, kilka wejść do budynku, duża liczba wind co znacznie ułatwia zachowanie społecznego dystansu. Mamy wyraźny podział na strefy: handlu i usług, gastronomii i rozrywki, które znajdują się na różnych piętrach centrum, dzięki temu ruch klientów rozkłada się na poszczególne poziomy.

W centrum wdrożyliśmy dodatkowe procedury i czynności dotyczące utrzymania czystości. Służby sprzątające dezynfekują powierzchnie wspólne, poręcze metalowe i poręcze schodów ruchomych, kosze na śmieci oraz automatyczne kasy parkingowe. Personel serwisowy został wyposażony w maski i rękawiczki ochronne, a ochrona pilnuje przestrzegania przez klientów zasad bezpieczeństwa. Blue City ma niezwykle wydajny system wentylacyjny, obsługiwany przez 80 central wentylacyjnych, które w 100 proc. korzystają ze świeżego powietrza, a nie pochodzącego z obiegu zamkniętego.

Wszyscy nasi najemcy wdrożyli i przestrzegają zasad bezpieczeństwa. Restauracje i miejsca rozrywki już w ubiegłym roku oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa takich jak mierzenie temperatury, dezynfekcja rąk, noszenie rękawiczek ochronnych oraz maseczki, wprowadzono również inne elementy ostrożności. Na przykład w sali zabaw Inca Play zrezygnowano z baseniku z kulkami oraz trudnych do dezynfekcji zabawek, miękkich klocków i pianek. W klubie fitness FIT/One wyznaczono strefy bezpieczeństwa pomiędzy ćwiczącymi, a wszystkie urządzenia treningowe i szafki dezynfekowano.

Źródło: Blue City

Fotografia: Blue City

Data publikacji: 30 czerwca 2021