Paweł Tkaczyk - Magazyn Galerie Handlowe

Midea: Olbrzymim wyzwaniem będzie remarketing

Na pewno wszyscy czekamy na unormowanie sytuacji. Widać to najlepiej po przykładach Niemców czy Włochów, którzy wylegli tłumnie na ulicę po zluzowaniu obostrzeń (Włochy) albo przed ich wprowadzeniem (Niemcy). Zatem wrócimy do kin czy na kręgielnie. Wrócimy do restauracji, choć być może w 2021 jeszcze z obostrzeniami sanitarnymi – podkreśla Paweł Tkaczyk, właściciel agencji reklamowej MIDEA sp. z o.o.


Paweł Tkaczyk, MIDEA: Do powrotu organizowania eventów przez centra handlowe jeszcze długa droga i myślę, że obiekty muszą się nastawić na to, że będą angażować ludzi inaczej. Tak jak teatry stają się teatrami internetowymi, tak samo centra handlowe muszą pomyśleć o tym, czy przekształcić się z bycia „miejscem” do bycia „nadawcą”. Centra handlowe mogą otworzyć własne studia i pozwolić klientom doświadczać zakupów tak, jak robią to telewizje śniadaniowe. To jest trend, który obserwujemy w eventach w ogóle – przejście do zostania nadawcą. Nie da się budować odwiedzalności, kiedy przepisy na to nie zezwalają. Dlatego celem powinno być budowanie zapamiętania – klient kupi u nas, jeśli nie znikniemy mu z głowy. Do tej pory nie znikaliśmy, bo mógł do nas przyjść. W 2021 roku olbrzymim wyzwaniem będzie remarketing, budowanie zaangażowania w sposób zdalny. Wymaga to, oczywiście, innych kompetencji i galerie handlowe mogą do tego zatrudniać na przykład influencerów, którzy od zawsze przyzwyczajali swoją widownię do zdalnego kontaktu.


Fotografia-portretowa-dla-biznesu-Impatientstudio.pl_-1-1024x533-1

Źródło: Midea

Fotografia: Midea

Data publikacji: 23 lutego 2021