Marta Półtorak - Millenium Hall-2

Millenium Hall: Centra handlowe przekształcają się w centra stylu życia

Wygoda, komfort, przyjazna atmosfera i profesjonalna obsługa to niezaprzeczalnie najważniejsze argumenty przemawiające za zakupami w sklepie stacjonarnym w konkretnym centrum handlowym. Uzupełnienie tradycyjnego handlu stanowi sprzedaż internetowa‚ przy czym najpopularniejszą formą jest „kup i odbierz w sklepie” – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe Marta Półtorak, Prezes Grupy Marma, do której należy rzeszowskie centrum Millenium Hall.


Marta Półtorak, Millenium Hall: Oczywiście połączenie tych dwóch kanałów dystrybucji powoduje zwiększenie poziomu przychodów. Podobnie wszelkie aplikacje wskazujące lokalizację i propozycje zakupowe mają znaczące przełożenie na obroty. Indywidualne potraktowanie klienta przez profesjonalną i kompetentną obsługę, będącą ekspertem w swojej dziedzinie, istotnie wpływa na zadowolenie klienta stanowiąc ważny element dokonywania wyborów zakupowych i żadne rozwiązania technologiczne oraz innowacje nie zastąpią tej bezpośredniej relacji.

Rosnącą popularność centrów handlowych jako miejsc spędzania wolnego czasu w Polsce potwierdza wiele badań. Centra handlowe na całym świecie przekształcają się w „centra stylu życia”, stając się ważnymi ośrodkami życia społecznego. Proces ten prawdopodobnie ulegnie intensyfikacji.

Na przestrzeni ostatnich miesięcy statystyki odwiedzalności rozłożyły się niemal równo na wszystkie dni tygodnia. Tendencja ta wydaje się konsekwencją wzmożonej dbałości o bezpieczeństwo i unikania kumulacji dużego ruchu w weekendy, zwłaszcza przy zakazie handlu w niedziele. Zaobserwowaliśmy również dużo bardziej świadome, zaplanowane odwiedziny i dzięki temu, przy nieco zmniejszonej odwiedzalności, wzrost koszyka zakupów. Klienci oczekują komfortu, dlatego tak ważnym elementem stała się odpowiednia architektura wnętrz umożliwiająca swobodną komunikację i dystans. Nasz obiekt, centrum kulturalno-handlowe Millenium Hall posiadając przestronne korytarze i przemyślaną funkcję wszystkich części wspólnych wpisuje się idealnie w te potrzeby i światowe trendy.

Ogromne przyspieszenie i nasilenie procesów cyfryzacji powoduje, że normą stają się również zwyczaje zakupowe oparte na używaniu cyfrowych narzędzi. Daje to wiele nowych możliwości przydatnych chociażby w planowaniu, wyszukiwaniu i realizacji tradycyjnego modelu zakupowego. Tylko komplementarne wykorzystanie tych technologii w połączeniu z handlem tradycyjnym umożliwi intensyfikację zysków firmom handlowym, z równoczesnym zaspokojeniem różnorakich potrzeb klientów. Ci którzy w pełni wykorzystają wszystkie narzędzia sprzedaży osiągną zaplanowany cel.


Czytaj więcej w Magazynie B2B Galerie Handlowe

Magazyn-Galerie-Handlowe-listopad-grudzien-2020-mockup1500

Banner-sesja-fotograficzna-centrum-handlowego

Źródło: Millenium Hall

Fotografia: Millenium Hall

Data publikacji: 20 listopada 2020